Anderen hadden dat heel erg. 'niet op die of die datum bevallen want..'quote:Op maandag 13 mei 2019 22:26 schreef Sisu het volgende:
Hoge libido’s.
Ik benijd jullie. Dat is hier echt niet meer. Tot groot verdriet van Mn man. Soms oplevingen, maar het verdwijnt altijd weer. Ik ben er ook voor in therapie geweest, maar zonder resultaat.
Hebben jullie ook een mentale blokkade tijdens de laatste weken? Voorbeeld:
Dat je denkt: oké. De 20e uitgerekend. Het kindje mag elk moment komen, maar niet op die dag of die dag, want dan is tante huppelepup jarig of ...
ik heb morgen dus zo’n blokkadedag.
En het maakt me gek. Zo’n kans op een dubbele verjaardag.
Nou idd!!quote:Op maandag 13 mei 2019 23:10 schreef Chan het volgende:
Dank voor alle felicitaties, zo liefIk vind het maar spannend hoor, of het wel goed zal gaan allemaal. Maar goed, geduld hebben nu eerst, meer kan ik niet doen
![]()
mignonne ik moest nog aan je denken, ruim 10 jaar geleden samen van het ene naar het volgende topic en zulks
Succes alvast, Pinq! Je hebt vast nog wel genoeg tijd om die stukjes of evt een ander bad te regelenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 02:47 schreef pinquit het volgende:
Potverdorie. Blijkt dat we het verkeerde bevallingspakket hebben besteld voor 't badzonder kraankoppelstukjes. Jemig wat baal ik dat we dat niet eerder hebben gecheckt
Ik verloor net een bloederige slakMaar nu wil ik het even een nachtje skippen, want m'n badje
Ohh ja, herkenbaar ook van de vorige keren, eerst die adrenaline maar dan ook weer de rust! Ik hoop zo dat het doorzet! 14 mei lijkt me een prachtige verjaardag.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 03:54 schreef pinquit het volgende:
GoedIk had net wat trillerige adrenalinebenen van de zenuwen, maar m'n lief heeft heerlijk m'n rug geaaid, dus ik hoop dat de serotonine het nu over gaat nemen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |