abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186830192
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:09 schreef pinquit het volgende:
Dank allemaal O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🖤🖤🖤🖤🖤 wat een heerlijk propje 🖤🖤😎
  Manager PR/Moderator dinsdag 14 mei 2019 @ 14:35:35 #252
269689 crew  Viv
pi_186830556
Mnohhhh Pinq O+ Gefeliciteerd! Prachtige, lieve namen hebben jullie gegeven. O+
pi_186831372
Wauw Pinq wat een heerlijk meisje! En wat fijn dat de bevalling zo goed is gegaan! En ook prachtige namen O+ O+ Gefeliciteerd!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  Jubileum moderator dinsdag 14 mei 2019 @ 15:24:03 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_186831400
Ohhh wat lief en wat een prachtige naam! Gefeliciteerd Pinq O+
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_186832131
Ohhhh Pinq wat een schatje O+
En wat heeft ze een bos haar!

Hoe kan ik nu al weer rammelen terwijl mijn baby net 2 weken oud is :'). Stomme hormonen.
pi_186832577
Gefeliciteerd Pinq, wat een schatje!
pi_186832999
Gefeliciteerd Pinq O+ O+
♥ J & S
pi_186834339
Gefeliciteerd pinq O+
pi_186834670
Gefeliciteerd Pinq! Even wat verder teruggelezen; wat een mooierd en wat een haar! En met
prachtige namen!
pi_186835006
Ik heb begrepen dat hier een vacature is ontstaan? O-) Gefeliciteerd Pinquit. Inderdaad mooie namen O+

Ik lurk al een kleine 2 weken maar durfde nog niet echt mee te posten. Eigenlijk nog steeds niet zo goed :@ Ik ben nu 6 weken zwanger (en dat is nog steeds heel gek om te zeggen :@) na mijn eerste ronde IVF en krijg over precies een week de eerste echo.
pi_186835110
Gefeliciteerd pinq!! Wat een dotje en wat een bos haar al O+.

En gefeliciteerd Bertha *O*
  dinsdag 14 mei 2019 @ 18:37:47 #263
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_186835328
Ohhh pinquit gefeliciteerd wat mooi allemaal, de bevalling, de namen, je babietje O+ Echt baardrang heb ik nu ook.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  dinsdag 14 mei 2019 @ 18:38:51 #264
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_186835353
Bertha welkom en gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat een zwangerschap extra speciaal is als het niet vanzelf is gegaan.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_186835365
Gefeliciteerd Bertha! *O*
  dinsdag 14 mei 2019 @ 19:20:45 #266
11682 Moonah
Jolie femme
pi_186836247
Pinq, feli! Wat een poppetje, en die haartjes!!! <3
Mooie namen. Ze wordt vást een 'jolie femme'. ;)
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 19:49:37 #267
480396 Sisu
Oudgediende
pi_186837029
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 18:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb begrepen dat hier een vacature is ontstaan? O-) Gefeliciteerd Pinquit. Inderdaad mooie namen O+

Ik lurk al een kleine 2 weken maar durfde nog niet echt mee te posten. Eigenlijk nog steeds niet zo goed :@ Ik ben nu 6 weken zwanger (en dat is nog steeds heel gek om te zeggen :@) na mijn eerste ronde IVF en krijg over precies een week de eerste echo.
Je bent perfect op tijd. Spannende tijd ga je tegemoet.
Ik hoop dat je hier vaak even je ei kwijt kunt. Het is zo fijn om gewoon ergens te kunnen zeggen dat je zwanger bent/ wilt klagen over je klachten of juist wilt jubelen om kleine dingetjes. Ver voordat je je omgeving erover kunt vertellen.
Dus wees welkom en Spui lekker O+
Zonder hoop geen leven.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 20:05:12 #268
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_186837534
Leuk Bertha! Welkom!!

Vandaag de NIPT uitslag ontvangen per post & het was goed. Binnenkort geslachtsbepaling *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_186837802
Wauw, gefeliciteerd Pinquit! Wat een prachtig meisje!

Ook ik lurk hier al een tijdje mee.. mag ik samen met Bertha de vacature opvullen? 😊

Vandaag 7 weken zwanger na onze eerste ICSI poging! Uitgerekende datum is ongeveer 31 december.

Vorige week donderdag al een echo gehad en een hartje zien knipperen ❤ Donderdag nog een echo en dan de keus of we onder controle moeten bij de gynaecoloog of gewoon bij de verloskundige. Spannend allemaal!
pi_186837958
Van harte gefeliciteerd Pinq! O+
pi_186838492
Gefeliciteerd Pinq! *O* O+ Goede naam. 8-)
  dinsdag 14 mei 2019 @ 20:34:19 #272
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186838616
quote:

Aangenomen :*. Welkom hier O+, samen met collega Luna
pi_186838838
Ohh wat een dotje pinq O+

Welkom Bertha en Luna-87, extra bijzonder om hier aan te sluiten na zo'n route! O+ *O*

Ik ben vandaag naar de vk geweest, onze zoon schopte tegen de doptone :D Verder zó blij met de praktijk waar we nu zitten. We zijn aan het kijken wat er nodig is om vaginaal te kunnen bevallen (vorige keer ks ivm traumatisch verleden) en er wordt heel fijn meegedacht. De vk kwam eigenlijk zelf al met de optie van hands-off bevallen en dat er echt ruimte is om af te wijken van het protocol waar nodig. Er zijn nog best wat haken en ogen en een beslissing is er nog niet, maar na vandaag heb ik wel voorzichtig de hoop gekregen dat een gewone bevalling misschien toch mogelijk gaat zijn.. En komen we er uiteindelijk toch op uit dat het niet kan (de gyn moet ook mee willen in een paar dingen), dan is dit overwegen en samen nadenken in elk geval al heel waardevol :)
  dinsdag 14 mei 2019 @ 20:42:09 #274
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_186838899
Oooh Pinquit!! Ze is er! Je meiske! Wauw!! O+ Geniet samen en van harte gefeliciteerd!! *O*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 14 mei 2019 @ 20:44:04 #275
480396 Sisu
Oudgediende
pi_186838991
Oh Luna, ook al zo’n bijzonder verhaal.
Wat jammer dat jullie deze weg hebben moeten bewandelen , maar o wat fijn dat het moment nu daar is!
Heb je een voorkeur over je begeleiding?
Mijn eerste begeleiding was via de gynaecoloog en bij de tweede plakker via de vk.
Bij de gynaecoloog had ik altijd wel het gevoel dat er goed naar het kindje gekeken werd. Bij de vk lijkt het me meer om de gemiddelde te gaan ofzo. Achteraf weet ik dus niet of ik de vk zo veel fijner vond.
Wel iets om ook zelf Goed over na te denken.
Zonder hoop geen leven.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 20:46:49 #276
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_186839101
Gefeliciteerd Pinq! O+
  dinsdag 14 mei 2019 @ 20:55:03 #277
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186839373
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 20:44 schreef Sisu het volgende:
Oh Luna, ook al zo’n bijzonder verhaal.
Wat jammer dat jullie deze weg hebben moeten bewandelen , maar o wat fijn dat het moment nu daar is!
Heb je een voorkeur over je begeleiding?
Mijn eerste begeleiding was via de gynaecoloog en bij de tweede plakker via de vk.
Bij de gynaecoloog had ik altijd wel het gevoel dat er goed naar het kindje gekeken werd. Bij de vk lijkt het me meer om de gemiddelde te gaan ofzo. Achteraf weet ik dus niet of ik de vk zo veel fijner vond.
Wel iets om ook zelf Goed over na te denken.
Ik vond het ziekenhuis juist weer zo'n gedoe en was blij dat ik er weg mocht na de termijnecho. Ik mocht ook blijven, als ik daar behoefte aan had maar merk dat mijn verloskundigen meer sturen op de dingen waar ik mij prettig bij voel, aangeven dat ik naar mijn eigen gevoel mag luisteren want dat zit goed. Ook vind ik het wel fijn om gewoon zwanger te mogen zijn.
Wat ook meeweegt is dat ziekenhuis hier wel een gedoe is, je bent er in principe zo maar toch ook weer niet. Met de auto die kant op moeten, auto parkeren etc. Verloskundige is op fietsafstand. Maar voor iedereen geld natuurlijk, kies waar jij je het prettigste bij voelt. Jouw zwangerschap, jouw kind en jij weet wat voor jou het beste werkt O+
pi_186839629
Gefeliciteerd Pinq! Heb je ook als eerste gecheckt of het echt een meisje was ;)
O+

Hier bij 2 zwangerschappen er bewust voor gekozen om niet bij de gyn te blijven maar tussendoor bij de vk te zitten. (Ik moest wel bevallen in het ziekenhuis olv een gyn, die ik beide keren niet heb gezien ;) )
Ik had juist het gevoel dat zij meer naar mij keken en de gyn meer naar cijfertjes ;)
pi_186839898
Gefeliciteerd B.ertha! En ook gefeliciteerd Luna-87!

automatic_ fijn dat de uitslag goed was :)

Bij mijn eerste moest ik op een bepaald moment over van de verloskundige naar de gyn, maar dat vond ik achteraf helemaal niet erg want daar voelde ik me veel beter geholpen. Bij de verloskundige stond ik letterlijk na 5 minuten alweer buiten bij een controle en als ik belde omdat ik me ergens zorgen om maakte reageerde de verloskundige die ik dan aan de lijn kreeg ook niet heel fijn. Naar die praktijk ga ik ook niet meer terug, hopelijk is degene waar ik me nu aangemeld heb prettiger voor mij.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 21:22:33 #280
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186840846
Ik vind het niet erg om bij de gyn te lopen, er gaat alleen veel tijd in zitten terwijl ik zoiets dacht toen ik ontdekte dat ik zwanger was dat ik de bezoeken aan de vk zo minimaal kon houden.

Maar goed, nu heb ik een soort van mn vaste gyn en af en toe zie ik een vk en loop daarnaast bij diabeteszorg waar ik dan weer 2x per week contact mee heb.

Ik vind het dan ook af en toe vervelend om hier enkel de negatieve houding te lezen over ziekenhuizen en de bemoeienis van artsen, ik heb niet echt een andere verantwoorde keus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 21:32:44 #281
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186841558
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het dan ook af en toe vervelend om hier enkel de negatieve houding te lezen over ziekenhuizen en de bemoeienis van artsen, ik heb niet echt een andere verantwoorde keus.
Ik ben zelf nogal voorstander van zinnige zorg. Ik heb een complicatieloze zwangerschap tot nu toe, geen gekke dingen en dat is erg prettig. Ik heb de extra begeleiding vanuit het ziekenhuis niet nodig, dus dan heb ik liever dat er genoeg capaciteit is voor zij die dat wel nodig hebben; zoals jij. En als hier ineens dingen anders lopen, ga ik met alle liefde naar het ziekenhuis. Uiteindelijk is het einddoel een gezonde baby en een gezonde moeder en daarvoor wil ik op de plek zijn die daarvoor nodig is :).
  dinsdag 14 mei 2019 @ 21:45:41 #282
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_186842344
Ik loop ook in ZKH en niet bij een verloskundige geweest. Ik vind het prima, weet nu niet beter. Enige vervelende vind ik dat ik tot nu toe weinig praktische info heb gekregen (en er ook niet altijd ruimte was om dit bij de gynaecoloog te vragen). Vrijdag zien we als het goed is verloskundige in ZKH. Ik kan mij indenken (op basis van verhalen) dat een reguliere praktijk wat persoonlijker is.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 14 mei 2019 @ 21:49:43 #283
208890 June.
Seriously?
pi_186842592
quote:

Onwerkelijk hè? Ik ben nu 14 weken en kan het soms nog steeds niet geloven. Maar mijn beginnende bol zegt toch iets anders. Zo gek om ineens je baarmoeder te voelen haha.

En ook welkom Luna O+
Shine bright like a diamond.
pi_186845613
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het niet erg om bij de gyn te lopen, er gaat alleen veel tijd in zitten terwijl ik zoiets dacht toen ik ontdekte dat ik zwanger was dat ik de bezoeken aan de vk zo minimaal kon houden.

Maar goed, nu heb ik een soort van mn vaste gyn en af en toe zie ik een vk en loop daarnaast bij diabeteszorg waar ik dan weer 2x per week contact mee heb.

Ik. En ben zo’n dikke fan van mijn gyn. Zo’n lieve ondersteunende man. Ten tijde van Archie nam hij zeeen van tijd voor ons (like ipv 20m vast consult, 3 uur lollen) 😆
pi_186849584
Gefeliciteerd Bertha en Luna!
Schudden voor gebruik
  woensdag 15 mei 2019 @ 05:52:12 #286
426379 elamanilo
elämänilo
pi_186850013
*O* Welkom Bertha!
*O* Welkom Luna!

Beide een bijzondere zwangerschap, ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen. :*

Onomatopee een zoon! *O* Koningskoppel straks. O+
pi_186850927
Ik heb met zowel de gyn als de verloskundige goede ervaringen. Nu 'ken' ik de gynaecologen hier ook al een jaar of 7, denk dat dat ook wel scheelt. Ik mocht zelf kiezen wat ik wou, bij de gyn blijven of naar de verloskundige gaan. Ik loop officieel nu bij de verloskundige maar kom toch nog met regelmaat bij de gyn. Ik vind het allebei eigenlijk wel prettig/oke.
  woensdag 15 mei 2019 @ 09:12:21 #288
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186851170
9 uur slapen is zo fijn he :O, had nog wel een uur of 3 langer kunnen slapen denk ik. Ja, het was gisteren weer dinsdag en ik had weer yoga. Echt, beter dan chocolade dit.
pi_186851268
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 20:12 schreef Luna-87 het volgende:
Wauw, gefeliciteerd Pinquit! Wat een prachtig meisje!

Ook ik lurk hier al een tijdje mee.. mag ik samen met Bertha de vacature opvullen? 😊

Vandaag 7 weken zwanger na onze eerste ICSI poging! Uitgerekende datum is ongeveer 31 december.

Vorige week donderdag al een echo gehad en een hartje zien knipperen ❤ Donderdag nog een echo en dan de keus of we onder controle moeten bij de gynaecoloog of gewoon bij de verloskundige. Spannend allemaal!

Wat fijn O+ waarom krijg je nog een echo?

Ik heb meteen een vraagje. Slikken jullie ook visolie? Ik heb gelezen dat dat heel goed is, o.a. voor de hersentjes, maar sinds gisteren boer ik ze op en dat is zo goor dat ik daar misselijk van word ;( Maar als het beter is, dan wil ik er wel mee doorgaan
pi_186851402
Welkom B.ertha en Luna! Zo fijn om jullie hier in dit topic te zien O+

Wat betreft VK vs. Gyn kan ik niet meepraten, ik ben alle keren alleen onder begeleiding van de VK geweest.

@B.ertha ik slik een multi vitamine speciaal voor zwangere en daar zit wel ook visolie in. Ik werd daar ook echt heel misselijk van, maar nu neem ik ze in de avond, bij het avond eten of vlak voor ik ga slapen met een crackertje. Merk er tijdens het slapen niets van, dus wellicht kan je dat proberen?

Iemand tips wat betreft drinken? De misselijkheid is bij mij nu eindelijk bijna over, maar ik word misselijk van drinken. Ik heb nog geen drankje gevonden waarvan ik niet misselijk word en dus drink ik veel te weinig met als gevolg verstopte darmen en hoofdpijn.

En ik voel de baby al af en toe O+ Super vroeg met ruim 11 weken, maar ik weet het zeker en word er zo vrolijk van!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  woensdag 15 mei 2019 @ 10:00:17 #291
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186851944
@Sicilia, ik heb de eerste weken echt geleefd op thee met gember-achtige smaakjes. Heerlijk O+. Nu heb ik juist weer veel behoefte aan gewoon water, voor afwisseling een kop pukka motherkind pregnancy thee, crodino, groene (ijs)thee en melk.
Ik heb ook echt ineens al dagen continu trek in dingen als fruit, yoghurt, goed vers brood, groente, noten etc. Avocado is liefde momenteel.
  woensdag 15 mei 2019 @ 11:25:29 #292
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186853258
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 09:18 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik heb meteen een vraagje. Slikken jullie ook visolie? Ik heb gelezen dat dat heel goed is, o.a. voor de hersentjes, maar sinds gisteren boer ik ze op en dat is zo goor dat ik daar misselijk van word ;( Maar als het beter is, dan wil ik er wel mee doorgaan
Er zit visolie in mn multivitamine van davitamon mama.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? woensdag 15 mei 2019 @ 11:50:19 #293
70532 loveli
N
pi_186853611
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 09:18 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Beter voor jou. De hersentjes van de beeb krijgen wat ze nodig hebben en als je niet genoeg vetzuren eet, moet het uit jouw reserves komen. Bij 2 zwangerschappen kort achter elkaar wordt het een groter 'probleem'. Ik ben voor gezonde vetzuren, maar als je er last van hebt hoef je niet bang te zijn dat je kleine tekort komt. Zorg er wel voor dat je na de zwangerschap weer aan jezelf denkt.
crap in = crap out
  woensdag 15 mei 2019 @ 12:16:32 #294
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186853976
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 11:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Beter voor jou. De hersentjes van de beeb krijgen wat ze nodig hebben en als je niet genoeg vetzuren eet, moet het uit jouw reserves komen. Bij 2 zwangerschappen kort achter elkaar wordt het een groter 'probleem'. Ik ben voor gezonde vetzuren, maar als je er last van hebt hoef je niet bang te zijn dat je kleine tekort komt. Zorg er wel voor dat je na de zwangerschap weer aan jezelf denkt.
Na de zwangerschap weer bunkeren op alle visjes die nu niet mogen? En degene die wel veilig zijn, die vind ik echt totaal vreselijk nu :@. Ik had een tijd terug dagvers gerookte zalm en dat mag dus wel. Dat was zo goddelijk lekker.
pi_186853988
Bedankt voor jullie lieve reacties! :@ En ook jullie uitgebreide reacties ten opzichte van gynaecoloog/verloskundige. Wij hebben het er gisteren nog uitgebreid over gehad en hebben besloten, dat als het mag, we bij de gynaecoloog onder begeleiding willen blijven.

Ik heb best wel een uitgebreide medische geschiedenis (geen hele erge dingen, wel vervelende die nu met de zwangerschap best zouden kunnen opspelen), dus het lijkt me fijn om dan al in het ziekenhuis te lopen. Wel willen we vragen of we van het academisch ziekenhuis terug mogen naar het 'streekziekenhuis' (deze is ook onderdeel/onder de vlag van het academisch ziekenhuis). Dit scheelt toch weer zo'n 25 minuten enkele reis. Komt er op neer dat ik dan 10 minuten moet rijden voor de verloskundige en 15 minuten voor het ziekenhuis. Dat lijkt me prima te doen.

En wij willen sowieso in het ziekenhuis bevallen, met of zonder medische indicatie (al komt die er vermoedelijk wel).

Verder een echo morgen. Echt heel erg spannend weer! Al weten we door de echo van vorige week dat het allemaal op de goede plek zit en we het hartje hebben zien knipperen, ik hoop toch zo dat het nog goed zit! O+ Ben benieuwd of je in die week al veel verschil kunt zien. Eerste echo was dan met 6 weken 3 dagen en deze met 7 weken 3 dagen.

Dan nog een andere vraag. Wij willen graag op vakantie! Nu heb ik twee weekjes vrij binnenkort. We willen dan weg tussen de 9 weken 2 dagen en 11 weken 6 dagen. Dit houdt in dat ik dan op 12 weken precies weer naar een gynaecoloog/verloskundige kan. Zou dit een probleem kunnen zijn? Voor de nipt kan dit ook nog toch?
  woensdag 15 mei 2019 @ 12:53:56 #296
480396 Sisu
Oudgediende
pi_186854594
Lieve luna,
Je kunt altijd op vakantie. De afspraken plan je er dan gewoon omheen.
Wij zijn ook een weekje naar Londen geweest met 27 weken. Was heerlijk (vermoeiend ook :P )

Nu ik heerlijk zit te genieten van Mn wokgroenten (ik weet niet wat het is, maar taugé, peultjes, paprika en peen oftewel Cambodjaanse zak van de jumbo gaan er hier met kilo’s doorheen) en Mn baby heerlijk voel bewegen besef ik me opeens weer dat dit de laatste dagen zijn. Binnen een week of 2 ligt hij op Mn buik i.p.v. erin. Zoooo’n gekke realisatie.
En het maakt me ook verdrietig. Dat ik dit dan niet meer voel. Leeg ben.
Al ligt de grote schat dan natuurlijk wel in het zicht *smelt*
Zonder hoop geen leven.
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:52:15 #297
480396 Sisu
Oudgediende
pi_186860633
Ik zag op een webwinkel een mooie grimms wagenspanner met rozenkwarts. Werd spontaan verliefd. Helaas uitverkocht. Via Google afbeeldingen toch nog kunnen vinden bij de maker zelf. -bleek om een zzp-er te gaan.
Ik was dolblij. Echt dolblij.
Nu is het binnen en helemaal niet wat ik er van had verwacht. Kralen zijn veel kleiner dan verwacht. Twijfel zelfs of het wel grimms is. Het speenkoord is bijv niet per kraal afgeknoopt, maar heeft een gewoon katoenen draadje. Ik vind het veel te link om zoiets aan een baby te geven.
Dus ja.. dit is dus zo’n te dure aankoop waar je van baalt.
Moest even klagen. Dan kan ik weer door.

Jullie nog aankopen gedaan die erg tegen gevallen zijn?
Zonder hoop geen leven.
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:10:09 #298
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186861097
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:52 schreef Sisu het volgende:
Nee, ik ben alleen soms zo bang voordat ik iets aanschaf dat het straks zo tegen gaat vallen of niet gebruikt gaat worden. Ben daarom soms ook dagen bezig met iets vinden wat ik echtechtecht wil en snap jou dan ook volledig. Heb je het eindelijk gevonden, is het niet wat je had verwacht -O- .
Zo vind ik de cadeautjes die mijn moeder geeft bijvoorbeeld erg zonde. Supersynthetische goedkope kleertjes van de action en zeeman, ik weet nu al dat mijn kind het nooit aan krijgt. En dat vind ik zo zonde he, dan denk ik koop dan gewoon een rompertje bij de hema (die bamboe/organic cotton lijnen zijn erg fijn), dan ben ik veel blijer ermee, of geef ipv iedere maand iets gewoon 1x per jaar een mooi voorleesboek :@.
pi_186861702
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:52 schreef Sisu het volgende:
Ik zag op een webwinkel een mooie grimms wagenspanner met rozenkwarts. Werd spontaan verliefd. Helaas uitverkocht. Via Google afbeeldingen toch nog kunnen vinden bij de maker zelf. -bleek om een zzp-er te gaan.
Ik was dolblij. Echt dolblij.
Nu is het binnen en helemaal niet wat ik er van had verwacht. Kralen zijn veel kleiner dan verwacht. Twijfel zelfs of het wel grimms is. Het speenkoord is bijv niet per kraal afgeknoopt, maar heeft een gewoon katoenen draadje. Ik vind het veel te link om zoiets aan een baby te geven.
Dus ja.. dit is dus zo’n te dure aankoop waar je van baalt.
Moest even klagen. Dan kan ik weer door.

Er staan echt zoveel woorden in deze post die ik niet ken dat ik me echt afvraag hoeveel ik nog moet leren :D

Ik ga voor een vriendin een luiertaart maken. Daarvoor moet ik oa hydrofiele doeken, slabjes en een flesje kopen. Mag ik daarvoor gewoon goedkope kopen of komt dat heel nauw? :@ Ik kan me voorstellen dat je geen flesje van de action wilt maar mag de Hema?
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:44:05 #300
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186861847
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:37 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Er staan echt zoveel woorden in deze post die ik niet ken dat ik me echt afvraag hoeveel ik nog moet leren :D

Ik ga voor een vriendin een luiertaart maken. Daarvoor moet ik oa hydrofiele doeken, slabjes en een flesje kopen. Mag ik daarvoor gewoon goedkope kopen of komt dat heel nauw? :@ Ik kan me voorstellen dat je geen flesje van de action wilt maar mag de Hema?
Hema heeft oa difrax en dat is wel een vrij gebruikelijk merk voor flesjes geloof ik. En ze hebben ook leuke hydrofielen met printjes naast de basic witte :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')