quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:09 schreef pinquit het volgende:
Dank allemaal🖤🖤🖤🖤🖤 wat een heerlijk propje 🖤🖤😎SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent perfect op tijd. Spannende tijd ga je tegemoet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb begrepen dat hier een vacature is ontstaan?Gefeliciteerd Pinquit. Inderdaad mooie namen
Ik lurk al een kleine 2 weken maar durfde nog niet echt mee te posten. Eigenlijk nog steeds niet zo goedIk ben nu 6 weken zwanger (en dat is nog steeds heel gek om te zeggen
) na mijn eerste ronde IVF en krijg over precies een week de eerste echo.
Aangenomenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb begrepen dat hier een vacature is ontstaan?Gefeliciteerd Pinquit. Inderdaad mooie namen
Ik lurk al een kleine 2 weken maar durfde nog niet echt mee te posten. Eigenlijk nog steeds niet zo goedIk ben nu 6 weken zwanger (en dat is nog steeds heel gek om te zeggen
Ik vond het ziekenhuis juist weer zo'n gedoe en was blij dat ik er weg mocht na de termijnecho. Ik mocht ook blijven, als ik daar behoefte aan had maar merk dat mijn verloskundigen meer sturen op de dingen waar ik mij prettig bij voel, aangeven dat ik naar mijn eigen gevoel mag luisteren want dat zit goed. Ook vind ik het wel fijn om gewoon zwanger te mogen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:44 schreef Sisu het volgende:
Oh Luna, ook al zo’n bijzonder verhaal.
Wat jammer dat jullie deze weg hebben moeten bewandelen , maar o wat fijn dat het moment nu daar is!
Heb je een voorkeur over je begeleiding?
Mijn eerste begeleiding was via de gynaecoloog en bij de tweede plakker via de vk.
Bij de gynaecoloog had ik altijd wel het gevoel dat er goed naar het kindje gekeken werd. Bij de vk lijkt het me meer om de gemiddelde te gaan ofzo. Achteraf weet ik dus niet of ik de vk zo veel fijner vond.
Wel iets om ook zelf Goed over na te denken.
Ik ben zelf nogal voorstander van zinnige zorg. Ik heb een complicatieloze zwangerschap tot nu toe, geen gekke dingen en dat is erg prettig. Ik heb de extra begeleiding vanuit het ziekenhuis niet nodig, dus dan heb ik liever dat er genoeg capaciteit is voor zij die dat wel nodig hebben; zoals jij. En als hier ineens dingen anders lopen, ga ik met alle liefde naar het ziekenhuis. Uiteindelijk is het einddoel een gezonde baby en een gezonde moeder en daarvoor wil ik op de plek zijn die daarvoor nodig isquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het dan ook af en toe vervelend om hier enkel de negatieve houding te lezen over ziekenhuizen en de bemoeienis van artsen, ik heb niet echt een andere verantwoorde keus.
Onwerkelijk hè? Ik ben nu 14 weken en kan het soms nog steeds niet geloven. Maar mijn beginnende bol zegt toch iets anders. Zo gek om ineens je baarmoeder te voelen haha.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik. En ben zo’n dikke fan van mijn gyn. Zo’n lieve ondersteunende man. Ten tijde van Archie nam hij zeeen van tijd voor ons (like ipv 20m vast consult, 3 uur lollen) 😆quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het niet erg om bij de gyn te lopen, er gaat alleen veel tijd in zitten terwijl ik zoiets dacht toen ik ontdekte dat ik zwanger was dat ik de bezoeken aan de vk zo minimaal kon houden.
Maar goed, nu heb ik een soort van mn vaste gyn en af en toe zie ik een vk en loop daarnaast bij diabeteszorg waar ik dan weer 2x per week contact mee heb.
Ik vind het dan ook af en toe vervelend om hier enkel de negatieve houding te lezen over ziekenhuizen en de bemoeienis van artsen, ik heb niet echt een andere verantwoorde keus.
Wat fijnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:12 schreef Luna-87 het volgende:
Wauw, gefeliciteerd Pinquit! Wat een prachtig meisje!
Ook ik lurk hier al een tijdje mee.. mag ik samen met Bertha de vacature opvullen? 😊
Vandaag 7 weken zwanger na onze eerste ICSI poging! Uitgerekende datum is ongeveer 31 december.
Vorige week donderdag al een echo gehad en een hartje zien knipperen ❤ Donderdag nog een echo en dan de keus of we onder controle moeten bij de gynaecoloog of gewoon bij de verloskundige. Spannend allemaal!
Er zit visolie in mn multivitamine van davitamon mama.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat fijnwaarom krijg je nog een echo?
Ik heb meteen een vraagje. Slikken jullie ook visolie? Ik heb gelezen dat dat heel goed is, o.a. voor de hersentjes, maar sinds gisteren boer ik ze op en dat is zo goor dat ik daar misselijk van wordMaar als het beter is, dan wil ik er wel mee doorgaan
Beter voor jou. De hersentjes van de beeb krijgen wat ze nodig hebben en als je niet genoeg vetzuren eet, moet het uit jouw reserves komen. Bij 2 zwangerschappen kort achter elkaar wordt het een groter 'probleem'. Ik ben voor gezonde vetzuren, maar als je er last van hebt hoef je niet bang te zijn dat je kleine tekort komt. Zorg er wel voor dat je na de zwangerschap weer aan jezelf denkt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat fijnwaarom krijg je nog een echo?
Ik heb meteen een vraagje. Slikken jullie ook visolie? Ik heb gelezen dat dat heel goed is, o.a. voor de hersentjes, maar sinds gisteren boer ik ze op en dat is zo goor dat ik daar misselijk van wordMaar als het beter is, dan wil ik er wel mee doorgaan
Na de zwangerschap weer bunkeren op alle visjes die nu niet mogen? En degene die wel veilig zijn, die vind ik echt totaal vreselijk nuquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Beter voor jou. De hersentjes van de beeb krijgen wat ze nodig hebben en als je niet genoeg vetzuren eet, moet het uit jouw reserves komen. Bij 2 zwangerschappen kort achter elkaar wordt het een groter 'probleem'. Ik ben voor gezonde vetzuren, maar als je er last van hebt hoef je niet bang te zijn dat je kleine tekort komt. Zorg er wel voor dat je na de zwangerschap weer aan jezelf denkt.
Nee, ik ben alleen soms zo bang voordat ik iets aanschaf dat het straks zo tegen gaat vallen of niet gebruikt gaat worden. Ben daarom soms ook dagen bezig met iets vinden wat ik echtechtecht wil en snap jou dan ook volledig. Heb je het eindelijk gevonden, is het niet wat je had verwachtquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:52 schreef Sisu het volgende:
Jullie nog aankopen gedaan die erg tegen gevallen zijn?
Er staan echt zoveel woorden in deze post die ik niet ken dat ik me echt afvraag hoeveel ik nog moet lerenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:52 schreef Sisu het volgende:
Ik zag op een webwinkel een mooie grimms wagenspanner met rozenkwarts. Werd spontaan verliefd. Helaas uitverkocht. Via Google afbeeldingen toch nog kunnen vinden bij de maker zelf. -bleek om een zzp-er te gaan.
Ik was dolblij. Echt dolblij.
Nu is het binnen en helemaal niet wat ik er van had verwacht. Kralen zijn veel kleiner dan verwacht. Twijfel zelfs of het wel grimms is. Het speenkoord is bijv niet per kraal afgeknoopt, maar heeft een gewoon katoenen draadje. Ik vind het veel te link om zoiets aan een baby te geven.
Dus ja.. dit is dus zo’n te dure aankoop waar je van baalt.
Moest even klagen. Dan kan ik weer door.
Jullie nog aankopen gedaan die erg tegen gevallen zijn?
Hema heeft oa difrax en dat is wel een vrij gebruikelijk merk voor flesjes geloof ik. En ze hebben ook leuke hydrofielen met printjes naast de basic wittequote:Op woensdag 15 mei 2019 18:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er staan echt zoveel woorden in deze post die ik niet ken dat ik me echt afvraag hoeveel ik nog moet leren
Ik ga voor een vriendin een luiertaart maken. Daarvoor moet ik oa hydrofiele doeken, slabjes en een flesje kopen. Mag ik daarvoor gewoon goedkope kopen of komt dat heel nauw?Ik kan me voorstellen dat je geen flesje van de action wilt maar mag de Hema?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |