lijkt inderdaad op m'n vriend
 lijkt inderdaad op m'n vriend  

wat een mooi Moederdagcadeau, en op je uitgerekende datum (denk ik?). Ik ben benieuwd hoe anders dan verwacht de bevalling is verlopen.
 wat een mooi Moederdagcadeau, en op je uitgerekende datum (denk ik?). Ik ben benieuwd hoe anders dan verwacht de bevalling is verlopen.

Heb de foto naar de verloskundige gemaild, ben benieuwd naar hun reactie morgen.
 Heb de foto naar de verloskundige gemaild, ben benieuwd naar hun reactie morgen.  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En inderdaad. Moederdag! Fijne dag allemaal! Met jullie mini baby's, buikbaby of gewoon al grote broers en zussen..
[ Bericht 4% gewijzigd door Sisu op 12-05-2019 12:29:53 (dt) ]Zonder hoop geen leven.

Ach, als je niet bekend bent met diabetes mellitus type 1 en/of veelvuldig vocht hebt verloren (braken, diarree) dan zou ik me er niet druk om maken hoor!quote:Op zondag 12 mei 2019 11:15 schreef Sicilia het volgende:
Ik had een bijzonder ochtendje gister. Ik had het vermoeden dat ik een blaasontsteking had, dus ik heb mijn ochtend urine opgevangen en naar de huisartsenpost gebracht. Ik moest nog bloed prikken, ook voor de nipt, dus het leek mij wel handig om dat dan ook maar meteen te doen. Bloedprikken moest nuchter i.v.m. bepalen nuchtere glucose waarden, want vader met diabetes. Kom ik bij de arts om de uitslag van mijn urine te bespreken, vraagt ze of ik heel erg aan het braken of aan het vasten ben? De ketonen in mijn urine waren namelijk wel erg hoog (4+). Toen ik aangaf dat niets van dit alles aan de hand is, maar dat ik nog nuchter ben i.v.m. het bloedprikken zei ze: Ah oké, we dachten even dat we u zouden moeten opnemen. Ik moest vervolgens een foto van het scherm met de uitslag maken en deze appen naar mijn verloskundige, had geen blaasontsteking, dus kon gaan.
En nu neemt mijn hoofd een loopje met me en maak ik mij druk om die ketonenHeb de foto naar de verloskundige gemaild, ben benieuwd naar hun reactie morgen.
Sorry beetje #liefdagboek! Fijne moederdag allemaal!

Thanks voor je reactie! Ik eet juist erg graag koolhydraten, ontbijt met witte ovenbroodjes, afgelopen week iedere dag geluncht met pasta. Het aankomen wil ook maar niet lukken, terwijl eten prima gaat, ik blijf rond de 47 kilo hangen.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:45 schreef June. het volgende:
[..]
Ach, als je niet bekend bent met diabetes mellitus type 1 en/of veelvuldig vocht hebt verloren (braken, diarree) dan zou ik me er niet druk om maken hoor!
Dan komt het waarschijnlijk door het nuchter zijn. Eet je toevallig weinig koolhydraten? Dan heb je sowieso al meer ketonen in je urine.
#exitdoktermodus
En fijne Moederdag allemaal! Mijn vriend heeft voor me ontbijt op bed gemaakt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |