Wat is dat.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja of je kan normaal met elkaar communiceren
Echt he, bijna tijd om af te trekkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:49 schreef JimmyDean het volgende:
Is al weer gewoon bijna 12 uur, wat een leef
@Fem_LittleLadyquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn botersaai als ze het te vaak over het huishouden hebben.
Fixed.quote:
Je ging afkicken tochquote:
Was om half 11 thuis, toen nog een dik uur thuis gewerkt en nu pas dat ik klaar ben voor vandaag, en de dag is gewoon al over...quote:
Maar wel janken als er met spullen gegooid wordtquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:50 schreef Myrr het volgende:
Vind slaan gewoon leuker dan burgerlijk overleggen.
Vandaar dat je een onderdanige indo op de kop hebt getikt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:50 schreef Myrr het volgende:
Vind slaan gewoon leuker dan burgerlijk overleggen.
Morgen weer een dag vriendquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was om half 11 thuis, toen nog een dik uur thuis gewerkt en nu pas dat ik klaar ben voor vandaag, en de dag is gewoon al over...
Snel afstuderen Jimmy.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was om half 11 thuis, toen nog een dik uur thuis gewerkt en nu pas dat ik klaar ben voor vandaag, en de dag is gewoon al over...
Oh ja oké sorry aberquote:
Het enige dat in deze zin klopt is het woord kop. Als in koppig. Een van de redenen dat we samen zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat je een onderdanige indo op de kop hebt getikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |