Veel te primair voor mij ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat een halfuur lang punniken aan je eten, dat voelt zo bevredigend, alsof wij mensen ervoor gemaakt zijn
Ze zijn niet dezelfde hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
@:lospedrosa : wie vind je leuker
a. @:kopjechino
b. @:moeraskat
Elvi weet ditquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie het wel eens staan, big dick energy, maar wat houdt het nu precies in.
Gaat lekker he, die tripples klappen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
@:lospedrosa : wie vind je leuker
a. @:kopjechino
b. @:moeraskat
Die eerste was wel batshitcrazy.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
maar ik vond het wel fijn toen we iets terugkregen toen onze bk medewerker opeens vertrok
Ach, ik heb vandaag gratis eten en drinken gehad. Dan mag het wel he.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow jij hebt een fantastische prioritering in je levensbehoefte.
geitebokje?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, ik heb vandaag gratis eten en drinken gehad. Dan mag het wel he.
ik zat je maar een klein beetje te stangen, het stelt niks voor maar als ik het zeg dan geef ik zelf ook iets prijs. No worriesquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat lekker he, die tripples klappen.
Iemand met een uitstraling dat hij/zij heel veel zelfvertrouwen en sex appeal heeft, maar zonder arrogant of zich er teveel van bewust te zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie het wel eens staan, big dick energy, maar wat houdt het nu precies in.
Van mij mag het.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, ik heb vandaag gratis eten en drinken gehad. Dan mag het wel he.
Nee, ik ga alleen met échte mannen op datequote:
Gewoon een alpha dus. Maar, Obama, sex appeal? Misschien is hij gewoon te oud en te zwart voor mij maar ik zie het niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand met een uitstraling dat hij/zij heel veel zelfvertrouwen en sex appeal heeft, maar zonder arrogant of zich er teveel van bewust te zijn.
Mensen die BDE zouden hebben:
- Anthony Bourdain (rip), bij een tweet over hem werd volgens mij voor het eerst die term genoemd...
- Barack Obama
- Rihanna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |