SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Die heb je daar helemaal niet nodigquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook niet de neiging om een schroevendraaier in je tas te doen?
Hij bedoelt vast om iemand neer te steken.quote:
Ha, dat denk jij maar!quote:
Bedoeld?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij bedoeld vast om iemand neer te steken.
Kanaleneiland heeft geen beste naam, nee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij bedoeld vast om iemand neer te steken.
Beetje mijn posts zitten bewerken.quote:
Dus geen goed gekozen nummer bij het product.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
Het voordeel van de auto is juist dat je niet in de regen hoeft te zijn.
Tenzij Trabant, dan word je vanzelf ook nat.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
Tenzij je een cabrio hebt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
Dat mag je dan daar houdenquote:
Hij is leukquote:
Beter dan zin in glorix en een Ikea bezoek...quote:
Ja, die Glorix was wel een dieptepuntje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beter dan zin in glorix en een Ikea bezoek...
morgen dan maar aardbeien met chocoladequote:Op donderdag 9 mei 2019 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Chocola heb ik al veel te veel op vandaag en net ook al chips naarbinnen gewerkt
Ik 0 chocola, maar wel kroepoek.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Chocola heb ik al veel te veel op vandaag en net ook al chips naarbinnen gewerkt
Aardbeien heb ik wel in huisquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
morgen dan maar aardbeien met chocolade
Zonder chocola, die 1500 kcal chocola vandaag kan echt nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
morgen dan maar aardbeien met chocolade
Als je niks anders hebt gegeten, zit je nog wel goed qua calorieën.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zonder chocola, die 1500 kcal chocola vandaag kan echt niet
Ja, dan wel, maar naast gewoon ontbijt, lunch en avondeten was het een beetje veel. Morgen weer gewoon de chocola in de kast laten liggenquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je niks anders hebt gegeten, zit je nog wel goed qua calorieën.
Ik heb een weddenschap... ik eet tot het einde van deze maand geen chips. Dat gaat tot nu toe goed!quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik begin er niet eens aan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die Glorix was wel een dieptepuntje.
Je raadt nooit welk nummer daar bij hoorde.
Ik eet eigenlijk nooit chips, maar toevallig lag er een zak chips voor Symph.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap... ik eet tot het einde van deze maand geen chips. Dat gaat tot nu toe goed!
Ik heb net een Moorkop gehad. Die heeft mijn vader me dinsdag nog gebracht.... omdat ze zo lekker zijn.![]()
En bedankt voor de regenquote:
Dan zeg ik het maar gewoonquote:
Wel mooi dat hij tijdens de heldere momenten dan nog zo lief is om je te verwennen en zo slim is om je geen zak chips te geven deze maandquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap... ik eet tot het einde van deze maand geen chips. Dat gaat tot nu toe goed!
Ik heb net een Moorkop gehad. Die heeft mijn vader me dinsdag nog gebracht.... omdat ze zo lekker zijn.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zeg ik het maar gewoon
Luister en huiver: Het nummer in de reclame voor Glorix was Another 45 miles van Golden Earring
Goedemorgen Symph.quote:
2 van de 3quote:Op vrijdag 10 mei 2019 06:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.
Gisteren nog gewonnen met het spel der ballen?
Volgens mij bij biljarten toch ook?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 van de 3![]()
Het enige spel waar je mensen hoort klagen over kouwe ballen
Staat er nog een bezoekje aan de Efteling in de planning dit weekend ?quote:
Dat doet hij stiekem elke week johquote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
Staat er nog een bezoekje aan de Efteling in de planning dit weekend ?
Nee, dit weekend niet. Volgend weekend weer.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
Staat er nog een bezoekje aan de Efteling in de planning dit weekend ?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dit weekend niet. Volgend weekend weer.
Zondag eerst met pa en ma uit eten (vanwege moederdag) en daarna ga ik naar de dag van het levenslied in Nijmegen.
Ik heb pa en ma allebei maar uitgenodigd, dan ben ik meteen ook klaar voor Vaderdag.quote:
Als ik mijn moeder vraag wat ze wil, hoeft ze niets, maar als ik haar zoals nu bv uitnodig, dan is ze er toch wel heel blij mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:57 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn moeder zou een hartverzakking krijgen als ik wat aan moederdag zou doen.
Behalve wat knutselwerkjes op de basisschool hebben we daar nooit wat aan gedaan.
Al die semi verplichte dagen vind ik ook echt geen bal aan.
Neuh, niet echt. Junior komt maandag hier om samen met mij en de kabouter te lunchen en ik vind dat Merel lekker haar eigen moederdag moet hebben ipv hier naar toe te komenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb pa en ma allebei maar uitgenodigd, dan ben ik meteen ook klaar voor Vaderdag.
Hoop op een beetje lekker weer.
Jij nog plannen voor het weekend?
Dat wordt dus weer knakworst inslaanquote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:58 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Junior komt maandag hier om samen met mij en de kabouter te lunchen en ik vind dat Merel lekker haar eigen moederdag moet hebben ipv hier naar toe te komen
Junior en ik gaan uit lunchenquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:04 schreef just me het volgende:
[..]
Junior en ik gaan uit lunchen
en de jongste kabouter mag mee
die ga ik toch niet vergetenquote:
quote:
Geen chocola is voor mij ook geen optie. Al eet ik het wel iets minder tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit chips, maar toevallig lag er een zak chips voor Symph.
Helemaal geen chocola vind ik eigenlijk geen optie, maar zou misschien nu toch wel beter zijn, dus ik ga vanaf morgen weer een poging doen om het een week of wat niet te nemen.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij tijdens de heldere momenten dan nog zo lief is om je te verwennen en zo slim is om je geen zak chips te geven deze maand![]()
Ik vrees voor het leven van mijn gewonnen Marsquote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen chocola is voor mij ook geen optie. Al eet ik het wel iets minder tegenwoordig.
[..]zeker!
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vrees voor het leven van mijn gewonnen Mars
Teatime!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:29 schreef Symphonic het volgende:
Murphy slaat hier weer genadeloos toe..
Echt alles wat fout kan gaan gaat fout, en het systeem waar we dat mee kunnen bekijken is uit de lucht
En jij gaat dan zitten Fok!ken? Dan kun je er net zo makkelijk een kop thee bij nemen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was dat maar waar, de hele school ligt qua examens op zijn reet .....
Preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:36 schreef spijkerbroek het volgende:
"Computer says No. Better luck next year."
Boss of computer says: Computer says yesquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:36 schreef spijkerbroek het volgende:
"Computer says No. Better luck next year."
elk nadeel heb zijn voordeelquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vrees voor het leven van mijn gewonnen Mars
Hopla, claimen die handel!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
Wij waren vandaag van 09:00 tot ong.15:00 uur telefonisch niet bereikbaar en konden niet bellen. Best lastig.... Er was een landelijke storing van de telecom leverancier.
En dat was het begin van een grimmige familievetequote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:11 schreef peaceman het volgende:
Lennon moet straks voetballen tegen zijn neefje. Verliezen is vandaag geen optie
Dat laat ik aan ICT over.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopla, claimen die handel!
Wat nou 99,998% beschikbaarheid volgens SLA...
Ben je nog een beetje moe, livelink?quote:
Goedemorgen Diaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat laat ik aan ICT over.
Goedemorgen
Net nu de banden nog meer aangehaald waren....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:13 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat was het begin van een grimmige familievete![]()
Ik moest 10 x kijken wat ik nou voor iets raars had gezegdquote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je nog een beetje moe, livelink?
Snap ik wel hoor.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest 10 x kijken wat ik nou voor iets raars had gezegd
Dat de beste maar mag winnen dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net nu de banden nog meer aangehaald waren....
Tja, je moet wel scoren natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:59 schreef peaceman het volgende:
2-2 uitslag, waar 5-2 niet raar geweest was. Ons neefje heeft geluk gehad.
Familieruzie voorkomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:59 schreef peaceman het volgende:
2-2 uitslag, waar 5-2 niet raar geweest was. Ons neefje heeft geluk gehad.
Klopt. De uitstekende keeper hield er veel uit. Kansenverhouding was dik en dik in het voordeel van Sparta.quote:
dan kun je met 2-2 tevreden zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt. De uitstekende keeper hield er veel uit. Kansenverhouding was dik en dik in het voordeel van Sparta.
Nou ja tevreden. Sparta is ons team en Sparta had de overwinning wel verdiend.quote:
En zo is hetquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ja tevreden. Sparta is ons team en Sparta had de overwinning wel verdiend.
Maar alles beter dan verliezen natuurlijk.
Precies. Het had ook in blessuretijd nog 3-2 kunnen worden voor team neefje.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ja tevreden. Sparta is ons team en Sparta had de overwinning wel verdiend.
Maar alles beter dan verliezen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Het had ook in blessuretijd nog 3-2 kunnen worden voor team neefje.
Neefje was zo onsportief dat ie na de wedstrijd niet eens een hand gaf. (Niet aan mij, maar aan het team van Lennon)quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Het had ook in blessuretijd nog 3-2 kunnen worden voor team neefje.
Die zou ik als trainer even goed aansprekenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neefje was zo onsportief dat ie na de wedstrijd niet eens een hand gaf. (Niet aan mij, maar aan het team van Lennon)
Ja ik ook. En ik ga het ook nog tegen hem zelf straks zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die zou ik als trainer even goed aanspreken
Op hoge hakken enzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft zin om straks een showtje te doen
Ohquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, gewoon met muziek. Om 19:00 uur bijvoorbeeld
Heb je op het rooster gezet, niet per sé nodig, maar toch maar gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet nog wel snel even wat dingen bij elkaar sprokkelen
Dankquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb je op het rooster gezet, niet per sé nodig, maar toch maar gedaan.
Tot het begin van melting is optioneel trouwens hoor, maar meestal vul je 2 uur welquote:
Komt goedquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tot het begin van melting is optioneel trouwens hoor, maar meestal vul je 2 uur wel
Kan ook op een loop duiden. Misschien handiger om via Chrome te luisterenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:57 schreef livelink het volgende:
Grappig, ik tune alvast in en krijg het laatste nummer dat gespeeld is te horen. Dus dat is Basil
Dank je wel Melting
Ik luister via chrome. Hij zei ook 'currently disconnected; playing the last song'quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ook op een loop duiden. Misschien handiger om via Chrome te luisteren
Yep.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
Wie goed is ingeschakeld, hoort nu The Sparks
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister via chrome. Hij zei ook 'currently disconnected; playing the last song'
Maar nu hoor ik volgens mij PSB
Toevallig las ik vanochtend dat de vader uit Sound of Music nog steeds leeft. Hij is nu 89 jaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
And the hills are alive, with the sound of music.....
Toevallig las ik net jouw postquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Toevallig las ik vanochtend dat de vader uit Sound of Music nog steeds leeft. Hij is nu 89 jaar.
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Toevallig las ik vanochtend dat de vader uit Sound of Music nog steeds leeft. Hij is nu 89 jaar.
Dat weet jij helemaal niet...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toevallig las ik net jouw post
Alleen ben jij geen 89 jaar.
Doe ook maar een MadDisaster (of hoe je het ook maar schrijft). Die vind ik altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig zorgt voor een Lucky's Law
quote:
Beetje van dit en dat enzoquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die dochter op de middelbare school blijkt je kleindochter te zijn?
Hmmm... Moet ik wel even kijken of ik wat heb dat ervoor in aanmerking komtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe ook maar een MadDisaster (of hoe je het ook maar schrijft). Die vind ik altijd wel leuk.
Misschien heb ik wel een heel online-leven verzonnen. Alles kan op internetquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die dochter op de middelbare school blijkt je kleindochter te zijn?
Ik ken er eentje, die hier in MUZ post, die zich overal op internet manifesteert om matige Nederlandstalige hiphop te promoten, zelfs op reisfora.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een heel online-leven verzonnen. Alles kan op internet
Ja, zo gewiekst ben ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken er eentje, die hier in MUZ post, die zich overal op internet manifesteert om matige Nederlandstalige hiphop te promoten, zelfs op reisfora.
Dank u! En goedenavond iedereen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig zorgt voor een Lucky's Law
Goedenavond Luckyquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u! En goedenavond iedereen.
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mevrouw.Alles een beetje onder controle?
Hmm.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee![]()
Luisteren naar Elf is mijn escape from reality.
Dat zou ik zo niet direct zeggenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm.Wat heb ik toch een makkelijk leven.
Junior's Happy Handbagquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody (Junior's Happy Handbag mix)
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody (Junior's Happy Handbag mix)
Ook een fijn nummer. Lekker rustig en aangenaam deuntje.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
Bij het spitten in de cd-kasten kwam ik ineens deze cd-single weer eens tegen:
Toni Di Bart - The Real Thing (Joy Brothers 7-inch dance mix)
Klein hitje in 1992, of zo. Er komt straks ook nog een gloednieuwe remix van een nummer uit die tijd...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook een fijn nummer. Lekker rustig en aangenaam deuntje.
Past waarschijnlijk niet helemaal in de show, maar ik heb wel zin in Try Jah Love van Third World.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb trouwens nog wel ruimte in de show over. Dus ideeën en verzoekjes zijn welkom.
Haar stem is wel heel erg zoet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Charlie Winston heeft een nieuwe single uitgebracht van zijn album Square 1. Hij heeft er een duet van gemaakt:
Charlie Winston feat. Camélia Jordana - Rendez-vous
Gaan we regelenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Past waarschijnlijk niet helemaal in de show, maar ik heb wel zin in Try Jah Love van Third World.
Op zich past het wel mooi samen. Ik vind Rendez-Vous alleen een wat minder nummer op het album. Ik zou als derde single gekozen hebben voor "Here I Am". Maar wie ben ikquote:
Geniet er dan maar extra van! Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:35 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb eten besteld![]()
Kreeg bericht van de belastingdienst dat ik redelijk wat terug krijg binnen een week of 2, het er dan maar een keer van nemen
Bedoelden ze niet redelijk wat aanslagen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:35 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb eten besteld![]()
Kreeg bericht van de belastingdienst dat ik redelijk wat terug krijg binnen een week of 2, het er dan maar een keer van nemen
Heel saai een hamburger en frietjesquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Geniet er dan maar extra van! Wat heb je besteld?
Ik zou meteen een Indische rijsttafel voor 2 personen bestellen, denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heel saai een hamburger en frietjes![]()
Ga niet meteen over the top
Als ik dat doe moet ik een week chinees/Indisch eten (doe ik heel soms ook) maar is wel erg veel voor 1 persoonquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou meteen een Indische rijsttafel voor 2 personen bestellen, denk ik
Ja, dat wist ik nog netquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest er ineens aan denken. Origineel schijnt van dezelfde artiest te zijn.
Ja, maar dat is juist het extravagante van chinees bestellen. Daarom is het zo leuk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als ik dat doe moet ik een week chinees/Indisch eten (doe ik heel soms ook) maar is wel erg veel voor 1 persoon
Ik woonde 20 jaar geleden (give or take) tegenover een Chinees, als het dan pleuris druk was telefonisch bestellen en dan lopend afhalenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat is juist het extravagante chinees bestellen. Daarom is het zo leuk.
Grappig!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Op één of andere website over een songwriter-wedstrijd (waar Charlie Winston - terecht - een prijs won) kwam ik ook dit tegen:
Jae Jin - 11:11
Oh, als ik toch alleen zou wonen en tegenover een Chinees, zou ik waarschijnlijk nooit meer iets anders etenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik woonde 20 jaar geleden (give or take) tegenover een Chinees, als het dan pleuris druk was telefonisch bestellen en dan lopend afhalenAl die mensen kijken van WTF
Ja, nou je het zegt. Mooi nummer wel.quote:
Ik ben wel beetje fan van Tom Odell, maar er zijn ook een hoop haters volgens mij.quote:
Vind het wel een relaxed nummer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel beetje fan van Tom Odell, maar er zijn ook een hoop haters volgens mij.
Ik vind sommige van z'n nummers prachtig en andere wat minder. Maar een talent is hij zeker.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel beetje fan van Tom Odell, maar er zijn ook een hoop haters volgens mij.
Aanstekelijk deuntje wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Yuksek feat. Polo & Pan - Cadenza (edit)
Dit.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Yuksek feat. Polo & Pan - Cadenza (edit)
Het origineel is 116quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit.Zal het eens draaien en er 20 BPM bij opgooien. Volgens mij kan het dat prima hebben.
En herbeleef oude bronnen ookquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij iedere show van jouw hand, boor ik nieuwe bronnen aan.
Maar bijna uit de top2000, waar hij wel thuishoort vind ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
Stiekem is dit gewoon een verschrikkelijk goed liedje
De Pet Shop Boys gaan er zo antwoord op gevenquote:
Niet serieus te nemen, die lijst. Ik ga niet meer stemmen dit jaar. Ik ontvang steeds meer signalen dat ze toch niks met die stemmen doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar bijna uit de top2000, waar hij wel thuishoort vind ik.
Nee, dat weiger ik toch te geloven...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet serieus te nemen, die lijst. Ik ga niet meer stemmen dit jaar. Ik ontvang steeds meer signalen dat ze toch niks met die stemmen doen.
Rare taal is het toch. Dat je het woord 'verschrikkelijk' kan gebruiken om aan te geven hoe goed het is.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
Stiekem is dit gewoon een verschrikkelijk goed liedje
Fake lovequote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
Pet Shop Boys - Love Is A Bourgeois Construct (Nighttime radio edit)
Deze specifieke versie heb ik nog nooit eerder gedraaid, trouwens.
Yup. Z'n nieuwe single alweer. Dat terwijl er net pas een videoclip is gemaakt bij Break My Heart Againquote:
Ja, het is een super-talent. Bedenk dat hij ook nog alles nummers van z'n zus Billie Eilish schrijft. En produceert.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:09 schreef livelink het volgende:
Het pakt me al weer vanaf de eerste seconde.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
Gloednieuw:
Jam & Spoon - Stella (Kölsch remix)
De start van de Giro?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, wielrennen klaar voor vandaag, nu kan ik meeluisteren. Mooie beelden van een voor mij bekende omgeving waren het
Bijzonder fijne remix is hetquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je hoort meteen dat Kölsch er geen zooitje van heeft gemaakt. Wat een doodzonde zou zijn.
Dan heb je in ieder geval waar voor je geld gekregen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
Zo, het voer is op, denk je dat een big mac lastig eet, krijg je er hier dus 2 hamburgers tussen van ca. 1cm dik per stuk. *burp* Moest echt knagen in plaats van happen
Yup. In Bologna, heb daar een zomer gezeten en mijn beste vriendin is er jaren daarna gaan wonen (inmiddels is ze gelukkig al weer jaren terug in NL)quote:
Komt wel een beetje wanhopig over op deze manier.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Songteksten
Hold me, love me
Hold me, love me
Hold me, love me
Hold me, love me
Hold me, love me
Hold me, love me
Hold me, love me
Hold me, love me
Hold me, love me
Hold me, love me
Hold me, love me
Hold me, love me
Love me, love me
Love me, love me
Love me, love me
Love me, love me
Love me, hold me
Love me, hold me
Love me, hold me
Love me, hold me
Love me, hold me
Love me, hold me
Love me, hold me
Love me
Oh, nooit geweest, maar ken de omgeving wel een beetje. Is inderdaad mooi.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup. In Bologna, heb daar een zomer gezeten en mijn beste vriendin is er jaren daarna gaan wonen (inmiddels is ze gelukkig al weer jaren terug in NL)
Zo staat het er echt bij YouTube.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Komt wel een beetje wanhopig over op deze manier.
Wielrennen is een mooie sport vind ik.quote:
Ik moet straks nog eten. Dat ga ik gewoon tijdens de show van Melting doenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
Zo, het voer is op, denk je dat een big mac lastig eet, krijg je er hier dus 2 hamburgers tussen van ca. 1cm dik per stuk. *burp* Moest echt knagen in plaats van happen
Vind ik ook. Jammer dat het door doping zo ongeloofwaardig is geworden.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Wielrennen is een mooie sport vind ik.
Ach iedereen deed het, net wie de betere dokter had won.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. Jammer dat het door doping zo ongeloofwaardig is geworden.
Was ie wit of zwart?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een plaat die ik in de vorige show voor het eerst draaide, met de belofte om 'm grijs te draaien...
Dat heb ik achter me gelaten. Ik heb besloten dat ik me daardoor niet het kijkplezier laat vergallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. Jammer dat het door doping zo ongeloofwaardig is geworden.
Goedenavondquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En wederom herkenning bij de 1e tonen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:26 schreef livelink het volgende:
Mijn afspeellijst is mede mogelijk gemaakt door Elfletterig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |