Die blijven in prijs weer achter bij de echte shitcoins, net als 2017. Ik vrees dat Vechain ook in datzelfde rijtje pastquote:Op maandag 13 mei 2019 15:59 schreef Frans449 het volgende:
Ben wel benieuwd wat er met projecten als Stratis, Lisk en Waves gaat gebeuren als we weer gaan knallen. Worden nooit meer ergens genoemd, maar golden in 2017 toch als zeer veelbelovend....
Waves maand = septemberquote:Op maandag 13 mei 2019 15:59 schreef Frans449 het volgende:
Ben wel benieuwd wat er met projecten als Stratis, Lisk en Waves gaat gebeuren als we weer gaan knallen. Worden nooit meer ergens genoemd, maar golden in 2017 toch als zeer veelbelovend....
Ach ja Lisk en Waves waren toch vooral op Fok! populair net als Vechain.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:59 schreef Frans449 het volgende:
johquote:Op maandag 13 mei 2019 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die blijven in prijs weer achter bij de echte shitcoins, net als 2017. Ik vrees dat Vechain ook in datzelfde rijtje past
Ze staan nog steeds op #31, #38 en #27 op Coinmarketcap dus dat zal vast niet alleen aan FOK! te danken zijnquote:Op maandag 13 mei 2019 16:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ach ja Lisk en Waves waren toch vooral op Fok! populair net als Vechain.
Op bitcointalk ook behoorlijk.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ach ja Lisk en Waves waren toch vooral op Fok! populair net als Vechain.
Als je snel de Dimacoin in de Waves dex aanmaakt dan is het nog waar ookquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Zeg @:sunri5e ouwe cardano-shillert. ADA gaat lekker he! Al -33% deze maand
Zo, jij volgt het nieuws duidelijk nietquote:Op maandag 13 mei 2019 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit slaat echt nergens op.![]()
Totaal geen positief sentiment en maar stijgen die BTC koers.
Tot een paar uur geleden had ik je gelijk gegeven, maar na het BAKKT nieuws lijkt me duidelijk wat er gebeurt isquote:Op maandag 13 mei 2019 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Yup deze laatste stijging is duidelijk daarop gebaseerd imo.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Tot een paar uur geleden had ik je gelijk gegeven, maar na het BAKKT nieuws lijkt me duidelijk wat er gebeurt is
quote:Op maandag 13 mei 2019 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit heb ik gemist, wat is er aan nieuws dan?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Tot een paar uur geleden had ik je gelijk gegeven, maar na het BAKKT nieuws lijkt me duidelijk wat er gebeurt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |