En coke gaat wel op je werk?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Enige drugs die ik zou kunnen doen is coke denk ik, anders gaat het niet op werk.
Ik kam graag katten en van die haren maak ik dan vilten kussens.quote:
Lucy in The Sky with Diamonds.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Drugs op werk lijkt me prima. Lekker met LSD voor de klas.
Stort er weer een straaljager neerquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:21 schreef Kopjechino het volgende:
Geloof me, drugs gebruiken op je werk is géén goed idee
Hoeveel kat per kussen is dat?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kam graag katten en van die haren maak ik dan vilten kussens.
Ligt natuurlijk aan de grootte van de kat, maar zo 3,5 tot 5 heb je er wel nodig.quote:
Ervaring?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:21 schreef Kopjechino het volgende:
Geloof me, drugs gebruiken op je werk is géén goed idee
Ja, ik maak expres fouten zodat ze neerstorten. En tussendoor een snuifje op de wcquote:
Maar hier zitten die winkels gewoon naast de normale supermarkt dus geen sprake van omfietsen, eerder dom als je het niet doet en nog betere producten ook. Maar snap wel dat die winkels in het boreale Tilly wat meer verspreidt zitten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:14 schreef Allures het volgende:
[..]
Je had het toch over relaxed leven? Dat is voor mij niet de koopjes af fietsen
En dan nog denk ik niet dat ik er honderden euro's mee van mijn vaste lasten scheef
Ja ik kan ook Netflix op zeggen, goedkoper gaan koken etc. Maar je zei niet rondkomen geloof ik. Maar ik kwam net binnen vallen, misschien begreep ik niet waar het over ging
Afgelopen jaar wat meegemaakt met een collega waar ik echt heel erg van geschrokken ben.quote:
Alle kattenvrouwtjes in de buurt af. Moet dat wel lukken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de grootte van de kat, maar zo 3,5 tot 5 heb je er wel nodig.
Woon je in zo'n pauperwijk?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar hier zitten die winkels gewoon naast de normale supermarkt dus geen sprake van omfietsen, eerder dom als je het niet doet en nog betere producten ook. Maar snap wel dat die winkels in het boreale Tilly wat meer verspreidt zitten.
Zo verspreid zit het eigenlijk niet in Tilly.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar hier zitten die winkels gewoon naast de normale supermarkt dus geen sprake van omfietsen, eerder dom als je het niet doet en nog betere producten ook. Maar snap wel dat die winkels in het boreale Tilly wat meer verspreidt zitten.
Ik laat de boodschappen bezorgenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:24 schreef MCH het volgende:
[..]
omdat den haag een zielloze kutstad is vol met lelijke expatsquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want wij hebben hier geen turkenwinkels.
Hier in de ghetto meer Turkenwinkels dan iets anders.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want wij hebben hier geen turkenwinkels.
Heeft Leiden ghettos?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier in de ghetto meer Turkenwinkels dan iets anders.
En dat zegt iemand uit Rotterdam.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:26 schreef MCH het volgende:
[..]
omdat den haag een zielloze kutstad is vol met lelijke expats
Niet voor niks dat ze uit 020 allemaal hierheen komen tochquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dat zegt iemand uit Rotterdam.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me erg naar om mee te maken. Het wel gezien bij vreemden tijdens het uitgaan. Was al geen pretje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Afgelopen jaar wat meegemaakt met een collega waar ik echt heel erg van geschrokken ben.
Alle paupers naar Rotterdam, dat klopt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet voor niks dat ze uit 020 allemaal hierheen komen toch
Okquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alle paupers naar Rotterdam, dat klopt.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier in de ghetto meer Turkenwinkels dan iets anders.
Mathijs de Ligt en Carice van Houten?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik had er zo'n goed beeld bij door die 2 joviale bn'ers die uit jouw dorp komen
Nee die ADHD cabaretier en die DJquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mathijs de Ligt en Carice van Houten?
Alle paupers uit heel Nederland? En dan een groot hek erom heen? Das wel een idee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alle paupers naar Rotterdam, dat klopt.
Ja, was echt heel erg om te zien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:28 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg naar om mee te maken. Het wel gezien bij vreemden tijdens het uitgaan. Was al geen pretje.
Verder dan wiet/hash ook nooit gegaan.
hebben ze die gek ontslagen ?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, was echt heel erg om te zien.
Ik wel, maar dat is niet zo heftig. Of je moet er bad op gaan, dat is geen pretje.
LSD? Wat gebeurd er als je het neemt?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mis soms wel de psychedelica, maar eigenlijk nooit meer de wiet.
Daar komt echte innovatie vandaanquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker creatief met microdoseringen LSD.
Denk wel dat het werkt, eigenlijk. Als je niet te ver heen bent dat je er nog wat nuttigs mee kunt doen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die komen niet uit mijn dorp geloof ik.quote:
Ik vind dat in theorie wel boeiendquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die kon gelijk gaan ja. Staat nu bij het bedrijf op de zwarte lijst.quote:
Ik bedoelde Leidenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die komen niet uit mijn dorp geloof ik.
Wel wat schaatsers enzo.
Ted Jan Bloemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |