SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dankjewel. Het is goed gegaan. Er is nu een indicatie voor crisis aangevraagd en volgende week gaan we toch eerst proberen een BOPZ indicatie (vrijwillige opname) aan te vragen en te krijgen. Mocht dat niet lukken dat moet alsnog de RM-procedure (dwangopname) verder worden vervolgd. De behandeling nu is gericht op stabilisatie en ze gaan wat neuropsychologische onderzoekjes doen. Daana volgt als het goed is overplaatsing naar een ander verpleeghuis. Daar hebben we volgende week woensdag een rondleiding. Mijn vader was rustig, maar wel heel erg verward. Onsamenhangend verhaal.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:41 schreef livelink het volgende: [..] Welkom bij de STER. Hoe is het vandaag gegaan met de gesprekken?
+1quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Echt serieus, geen enkel nummer link ik met een reclame.
Die van Sony was nog wel zo neutraal dat dat nog wel kon.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Echt serieus, geen enkel nummer link ik met een reclame.
Fijn dat er iets gedaan wordt. Het minst slechte van alle mogelijkheden, lijkt me.quote:
Wordquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:51 schreef livelink het volgende:
Ik ga maar gewoon van het nummer genieten
Dat is geen boter!quote:
dit klinkt heul niet naar boter, dit is vakantiequote:
Er ligt nu in ieder geval een plan. Dat is al heel wat.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
dit klinkt heul niet naar boter, dit is vakantie
Ja klopt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fijn dat er iets gedaan wordt. Het minst slechte van alle mogelijkheden, lijkt me.
Daar staat.... MET roomboter. Wat technisch gezien niet wil zeggen dat het boter is.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar staat.... MET roomboter. Wat technisch gezien niet wil zeggen dat het boter is.
quote:
Zeker. De persoonlijk begeleider is ook erg aardig, duidelijk en geduldig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Er ligt nu in ieder geval een plan. Dat is al heel wat.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, boter moet op het boodschappenlijstje, tnx
Mag kennelijk geen Becel zijn!quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, boter moet op het boodschappenlijstje, tnx
Dat is ook confronterend in het begin, ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker. De persoonlijk begeleider is ook erg aardig, duidelijk en geduldig.
Mijn broertje heeft het wel heel erg moeilijk met de situatie. Mijn moeder en ik zijn ons al iets langer bewust dat mijn vader “aan het verdwijnen is”.
Ook kan hij moeilijk omgaan met de plek waar mijn vader zit en al die mensen die daar ook zitten.
Die verdeeldheid hadden wij ook toen mijn ex-schoonmoeder naar een verzorgingshuis ging, allemaal verschillende emoties..quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft het wel heel erg moeilijk met de situatie. Mijn moeder en ik zijn ons al iets langer bewust dat mijn vader “aan het verdwijnen is”.
Ook kan hij moeilijk omgaan met de plek waar mijn vader zit en al die mensen die daar ook zitten.
Is ook niet niks, natuurlijk. Ieder gaat er op z'n eigen manier mee om natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt wel. Maar wij kijken er als gezonde mensen naar ... en dat is mijn vader niet en hij is zich daar stukken minder of niet van bewust. Een van de mannen die daar zit, is volgens mijn vader de directeur.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook confronterend in het begin, ja.
Doekje voor het lekkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hint 2: je gebruikt het bij de vaatwasmachine.
Ja iedereen gaat er ook anders mee om. En dat is ook prima en is ruimte voor. We hebben wel gezegd dat het misschien verstandiger is dat mijn broertje er niet zo vaak naartoe gaat. Of mijn vader even meeneemt naar beneden of buiten. Dat mag gewoon.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
Die verdeeldheid hadden wij ook toen mijn ex-schoonmoeder naar een verzorgingshuis ging, allemaal verschillende emoties..
Ik sla jouw rondje wel even over...quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:02 schreef livelink het volgende:
Ik kom niet zo snel op een sexy pils.
De beugelfles van Grolsch komt dan het dichtste bij.
quote:
Finkers.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
"Geef mij een piano en een krat bier en ik speel.
En als er geen krat bier is, is een pianokruk ook goed."
"Oh ja, mocht u merken dat ik piano speel tijdens het praten, dan ben ik aan het zingen."
"En mocht u merken dat ik zing tijdens het pianospelen dan ben ik een beetje ongelukkig op de punt van de pianokruk gaan zitten...
of er is een beugelflesje opengesprongen."
Een beetje herkenbaar dan toch nog.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ow als mijn vader naar het verpleeghuis gaat waar wij gaan kijken, dan kan hij vanaf daar evt. ook naar de werkplaats waar hij de dagbesteding heeft gehad.
Ii krijg nog best wat reclames mee zo her en der, maar in deze shows gaat er nooit een belletje rinkelenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:06 schreef peaceman het volgende:
Bij zo’n show kom je erachter dat je nooit meer reclames kijkt..
Ik heb het meestal over oudere reclames.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ii krijg nog best wat reclames mee zo her en der, maar in deze shows gaat er nooit een belletje rinkelen
Chemische troep was dan een betere hint geweest.quote:
Je had hier drie kwartier geleden moeten zijn.quote:
Hij raadt hem wel in 1 keer.quote:
Want?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had hier drie kwartier geleden moeten zijn.
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij raadt hem wel in 1 keer.
Zo moeilijk was hij dus niet.
We hebben al eerder een reclame met de hint Symph gehad.quote:
Ah zo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarstraks ook al die hint gegeven bij MediaMarkt. Ik kreeg van alles te horen, maar geen MM.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
de complimenten van Lennon voor dit lied... hij vindt het een erg leuk lied.
Als hij nou ook nog even de bijbehorende reclame zegt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wil hij niet zo'n kapsel als deze heren?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
Vind ik meer iets voor Melting.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wil hij niet zo'n kapsel als deze heren?
WWFquote:
Dat was It's a beautiful dayquote:
MediaMarkt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:15 schreef peaceman het volgende:
Wat was het antwoord van de vorige nou? Ben de draad een beetje kwijt.
quote:
Dus je hebt de mediamarkt twee keer in je showquote:
"Deze uitzending wordt mede mogelijk gemaakt door Mediamarkt"quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus je hebt de mediamarkt twee keer in je show
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
En de tweede keer hebben wij hem weer niet geraden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, aan jouw hints heb ik dus ook niks.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet eens deze, maar it’s a beautiful day
Ja zoiets dacht ik ook net.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Deze uitzending wordt mede mogelijk gemaakt door Mediamarkt"
Jij boycot de sponsoringquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook net.
Dan zal melting ook wel aan het draaien zijn op een pc van de mediamarkt...
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, aan jouw hints heb ik dus ook niks.
In zijn pandapakquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met een Grolsch beugel.quote:
Met glorix doekjes om de gemorste coca cola light op te ruimenquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Als hij nou ook nog even de bijbehorende reclame zegt.
ik zal maar niet verder aanvullenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met glorix doekjes om de gemorste coca cola light op te ruimen
Dat zou meteen mijn laatste optreden in die tent zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:22 schreef Melting het volgende:
In deze reclame dronken deze artiesten in de kleedkamer een pilsje.
Ik kan me dat nog goed voor de geest halen.
die je vast kunt kopen bij de Mediamarktquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:25 schreef just me het volgende:
[..]
die je vast kunt kopen bij de Mediamarkt
Danny is ook weer blij.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:25 schreef just me het volgende:
[..]
die je vast kunt kopen bij de Mediamarkt
Een van de eerste draagbare mp3-spelers.quote:
Ah... die ken ik niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een van de eerste draagbare mp3-spelers.
Ja toen keek ik nog wel eens reclame.quote:
De eerste vanavond die een liedje van de reclame kentquote:
Wat zo’n ongeluk al met een mens kan doenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De eerste vanavond die een liedje van de reclame kent
Er staan er ook 2quote:
Ongekend talent....quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De eerste vanavond die een liedje van de reclame kent
Dat moet ik fout rekenen. Het is echt met één a, dus kennelijk is het reclame voor iets heel anders.quote:
Oeps.... ik meende dat ik het in de stad gezien had met dubbel a.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat moet ik fout rekenen. Het is echt met één a, dus kennelijk is het reclame voor iets heel anders.
merciquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:37 schreef Melting het volgende:
Hint 2: Het zijn uitdeelsnoepjes als er iets te vieren valt.
Volgens mij zijn er websites en fora die bijhouden welk liedje in welke reclame zit/zat.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:39 schreef just me het volgende:
wat een werk moet dit geweest zijn Melting!
of heb je gewoon in je kast gekeken wat er lag
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:39 schreef just me het volgende:
wat een werk moet dit geweest zijn Melting!
of heb je gewoon in je kast gekeken wat er lag
Kinderbuenoquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:39 schreef Melting het volgende:
Hint: chocolade snoep onder andere voor Lennon.
Sluikreclamequote:Op donderdag 9 mei 2019 20:41 schreef peaceman het volgende:
Ik vind wel dat er erg veel reclame in deze show zit
Nou zo sluik vind ik het niet.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:41 schreef peaceman het volgende:
incasseren dat geldquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:41 schreef peaceman het volgende:
Twee in 1? Jemig... dat wordt een luxe vakantie melting.quote:
Het is je gegund.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Twee in 1? Jemig... dat wordt een luxe vakantie melting.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Twee in 1? Jemig... dat wordt een luxe vakantie melting.
Ik bedoel voor jou... heb nog geen geld gezien!quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik bedoel voor jou... heb nog geen geld gezien!
Daar is het nooit rustig volgens mij.quote:
Ikea is zo’n winkel waar mannen in elk geval niet vrijwillig komen.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik jou was, zou ik voor bv Hästens en Jaguar gaan, Melting. Niet IKEA en Glorix.
Nou, ik ga er in ieder geval niet vrijwillig heen. Ik word er gierend gek. Mijn man en dochter gaan wel heel regelmatig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ikea is zo’n winkel waar mannen in elk geval niet vrijwillig komen.
Ik heb 1 keer meegemaakt dat het er erg rustig was.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar is het nooit rustig volgens mij.
Die in Utrecht vind ik niet zo prettig meer, vroeger kwam ik er graagquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik ga er in ieder geval niet vrijwillig heen. Ik word er gierend gek. Mijn man en dochter gaan wel heel regelmatig.
Ja, zo heb ik ook een keer een hele rustige dag in de Efteling gehad. Noodweer en stromende regen de hele dag. Maar het was het helemaal waard.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer meegemaakt dat het er erg rustig was.
Was vorig jaar of 2 jaar geleden tijdens de sneeuwstorm.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik ook een keer een hele rustige dag in de Efteling gehad. Noodweer en stromende regen de hele dag. Maar het was het helemaal waard.
Ik sta er elke dag vlakbij op de tram/bus te wachten, maar heb nooit de neiging om even de Ikea in te gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die in Utrecht vind ik niet zo prettig meer, vroeger kwam ik er graag
quote:
Ook niet de neiging om een schroevendraaier in je tas te doen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sta er elke dag vlakbij op de tram/bus te wachten, maar heb nooit de neiging om even de Ikea in te gaan.
Ideaal hè?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
De enige keer dat we mijn zoon een keer mee konden nemen. Hij heeft ook echt genoten zonder de rijen en de drukte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |