SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dankjewel. Het is goed gegaan. Er is nu een indicatie voor crisis aangevraagd en volgende week gaan we toch eerst proberen een BOPZ indicatie (vrijwillige opname) aan te vragen en te krijgen. Mocht dat niet lukken dat moet alsnog de RM-procedure (dwangopname) verder worden vervolgd. De behandeling nu is gericht op stabilisatie en ze gaan wat neuropsychologische onderzoekjes doen. Daana volgt als het goed is overplaatsing naar een ander verpleeghuis. Daar hebben we volgende week woensdag een rondleiding. Mijn vader was rustig, maar wel heel erg verward. Onsamenhangend verhaal.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:41 schreef livelink het volgende: [..] Welkom bij de STER. Hoe is het vandaag gegaan met de gesprekken?
+1quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Echt serieus, geen enkel nummer link ik met een reclame.
Die van Sony was nog wel zo neutraal dat dat nog wel kon.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Echt serieus, geen enkel nummer link ik met een reclame.
Fijn dat er iets gedaan wordt. Het minst slechte van alle mogelijkheden, lijkt me.quote:
Wordquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:51 schreef livelink het volgende:
Ik ga maar gewoon van het nummer genieten
Dat is geen boter!quote:
dit klinkt heul niet naar boter, dit is vakantiequote:
Er ligt nu in ieder geval een plan. Dat is al heel wat.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
dit klinkt heul niet naar boter, dit is vakantie
Ja klopt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fijn dat er iets gedaan wordt. Het minst slechte van alle mogelijkheden, lijkt me.
Daar staat.... MET roomboter. Wat technisch gezien niet wil zeggen dat het boter is.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar staat.... MET roomboter. Wat technisch gezien niet wil zeggen dat het boter is.
quote:
Zeker. De persoonlijk begeleider is ook erg aardig, duidelijk en geduldig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Er ligt nu in ieder geval een plan. Dat is al heel wat.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, boter moet op het boodschappenlijstje, tnx
Mag kennelijk geen Becel zijn!quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, boter moet op het boodschappenlijstje, tnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |