ja maar niet zo erg meer, ben al wel weer volop in de running maar dat voel ik 's avonds dan wel, vandaag ook weer lekker vroeg. en dan is het weekend en dan kan ik nog meer niksen. zondag moederdag, maar doe heb ik ook maar verzet voordat ik het mensje aansteek. Ik had gisteren een collega gedreigd met aansteken omdat ze steeds zat te pochen dat ze 3 weken met vakantie gaat. Vandaag was ze snipverkoudenquote:
is dat de nieuwe yeppa yeppa yeppaquote:
quote:
quote:
Bram Krikke is master.quote:
Ik was vanmiddag rond half vier gaan liggen, in slaap gevallen en werd rond zessen wakker gebeld, wist niet eens meer welke dag het was en of het 's ochtends of 's avonds was....duurde een paar minuten tot ik weer tot besef kwam.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
lag gisteren om deze tijd al bijna te knorren Till...die schop zal je van mij niet krijgen
het gevt en parodie van "waar is der zonn"quote:
Wacht je nu met in brand steken tot ze beter is?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar niet zo erg meer, ben al wel weer volop in de running maar dat voel ik 's avonds dan wel, vandaag ook weer lekker vroeg. en dan is het weekend en dan kan ik nog meer niksen. zondag moederdag, maar doe heb ik ook maar verzet voordat ik het mensje aansteek. Ik had gisteren een collega gedreigd met aansteken omdat ze steeds zat te pochen dat ze 3 weken met vakantie gaat. Vandaag was ze snipverkouden![]()
Dat had ik gisteren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag rond half vier gaan liggen, in slaap gevallen en werd rond zessen wakker gebeld, wist niet eens meer welke dag het was en of het 's ochtends of 's avonds was....duurde een paar minuten tot ik weer tot besef kwam.
niezobijdehand hequote:Op donderdag 9 mei 2019 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wacht je nu met in brand steken tot ze beter is?
ja ik wil ook fotos van omweer zienquote:
vast een Verassing.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wacht je nu met in brand steken tot ze beter is?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |