Nee ik zou je een ban hebben gegevenquote:
FF eet nooit(nou ja om 12 uur snachts een keer), en heb ocd en ben heel erg vd tijden qua eten(en ik word al wakker met honger)quote:
quote:
En dit ga ik maar even negeren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul en ik doen niks samen behalve neuken.
Welke Mark? Stippelbroek?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]ik kann die naomi topic niet vinden, dat is om dat ik het allein maken moet om dat Mark weet ik waar is
Open een R&P topicquote:
Ik heb Naomi’s topic toch gelinkt of bedoel je die niet?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]ik kann die naomi topic niet vinden, dat is om dat ik het allein maken moet om dat Mark weet ik waar is
Jesus die sukkel kan echt niks.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb Naomi’s topic toch gelinkt of bedoel je die niet?
Die is al drie keer doorgegeven.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je die koffiebeker van Starbucks ook gezien?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Ah, ik heb deel 1 tm 4 van GoT even binnengeslurpt.
En nog spoorloosquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die is al drie keer doorgegeven.
Ik heb nog niet gekeken, doen we samen, Seizoen 8 natuurlijk. De rest ken ik.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je die koffiebeker van Starbucks ook gezien?
toch naomi 3quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ocd moest ik opzoeken. Da's ook wat zeg.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
FF eet nooit(nou ja om 12 uur snachts een keer), en heb ocd en ben heel erg vd tijden qua eten(en ik word al wakker met honger)
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, doen we samen, Seizoen 8 natuurlijk. De rest ken ik.
dankequote:Op donderdag 9 mei 2019 19:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ooooohik dacht mark van uto van de dansjes en de luifel
UTO / [Inwoners] Naomi #3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |