je ouwe welquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt mijn adres volgens mij niet eens Noel.
Ja krijg mijn piemell minder goed stijfquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al gespannen voor Arsenal?
Oei! Maar ze gaan het wel redden hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja krijg mijn piemell minder goed stijf
Dat is echt vervelendquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja krijg mijn piemell minder goed stijf
hoe weet je nou of dat vervelend is heb je het zelf ook ofzo hahahahahaquote:
Waarom doe je zo aardig tegen mijquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei! Maar ze gaan het wel redden hoor.
Vind je dat raar?quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hoe weet je nou of dat vervelend is heb je het zelf ook ofzo hahahahaha
Ik kan het niet verkroppen als je vanavond down bent omdat Arsenal het wellicht toch niet zal redden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom doe je zo aardig tegen mij
Zal wel op zijn vingers getikt zijn voor zijn kinderachtige gedrag gisterenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom doe je zo aardig tegen mij
Ik kan me hier dus mooi niet in vindenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mwa is ook wel een keer goed haha
Jawel hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
De boog kan immers niet altijd gespannen zijn
Normaal lijk je nooit om anderen te gevenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan het niet verkroppen als je vanavond down bent omdat Arsenal het wellicht toch niet zal redden.
Ik ben anders een gulle geverquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Normaal lijk je nooit om anderen te geven
Lullig weerquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jouw zwellichamen vullen zich nou eenmaal wat makkelijker
Ben even een ijsje aan het eten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:29 schreef Zosk het volgende:
Ook weer naar van @:Amarantha dat ik iets aardigs zeg en ze gelijk weer vertrokken is
Kan je ook echt niet op rekenen die meid
Ja ben het ondertussen wel beetje gewend dat je er af en toe zo'n sneer uitgooit dus het is okequote:
heb vanmiddag een ijsje gehadquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:30 schreef Zosk het volgende:
Zou graag willen dat ik geld overhield voor een ijsje
Nooit gemerkt, meestal ben je vermoeiend en irritant aanwezigquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben anders een gulle gever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |