Ik ben niet aardig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou nou muis doe even aardig, ik plaatst een foto zodat jullie een beeld hebben van hoe ik eruit zie.. wil alleen niet dat ie hier rond blijft zwerver
Ik wist dat dit zou gebeuren.quote:
quote:
Kost ook helemaal geen moeite om dat 'image' in stand te houden.quote:
Ik hou het wel bij de symmetrische variant.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:09 schreef Charmian het volgende:
hoi! ik wilde toch even peilen wat de heren van 40+ van de nieuwe zomertrent vinden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kunnen we nu een foto verwachten die we dadelijk weer uit de kwoot moeten verwijderen?
Bestaat die ook dan, heb ik nog niet gespotquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij de symmetrische variant.
Hier precies andersom, ik lijk heel aardig, tot dat ene moment.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, je laat het niet altijd zien
Trek er 2 aan en dan kruislings.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Die groene van Borat joh.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bestaat die ook dan, heb ik nog niet gespot
Voor alles is er een oplossingquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Trek er 2 aan en dan kruislings.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je gelijk een ingebouwd poepzakje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Trek er 2 aan en dan kruislings.
ja maar die is niet meer trendyquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je gelijk een ingebouwd poepzakje.
Tuurlijk, die had ik vorig jaar al aan. Deze kan natuurlijk ook:quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bestaat die ook dan, heb ik nog niet gespot
Toen Borat er mee rond liepquote:
Die schoenen en sokken maken het af.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Tuurlijk, die had ik vorig jaar al aan. Deze kan natuurlijk ook:
[ afbeelding ]
jammer dat het geen sandalen zijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die schoenen en sokken maken het af.
Ik vind het maar een onsmakelijk ding.quote:
Ik heb ook zo'n hekel aan heet strandzandquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die schoenen en sokken maken het af.
Er komt geen kraai meer in je tuinquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n hekel aan heet strandzand
[..]
Er komt geen kraai meer in je tuin
[..]
Er komt geen kraai meer in je tuin
Een oom van mij noemde zijn vrouw altijd 'de kraai'.quote:
Godsamme, lekker huwelijk wel. Daar komt geen foto van?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een oom van mij noemde zijn vrouw altijd 'de kraai'.
Neuh.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Godsamme, lekker huwelijk wel. Daar komt geen foto van?
Ik deed altijd mijn motorlaarzen aan, was geen gezicht, maar dat past wel bij mij.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch mis ik het nog steeds, die hete stranden in Spanje, waarop je zonder schoeisel niet normaal kon lopen vanaf een uur of 11.
Meeste Spanjaarden zoeken dan de schaduw opquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch mis ik het nog steeds, die hete stranden in Spanje, waarop je zonder schoeisel niet normaal kon lopen vanaf een uur of 11.
Ik ook wel, waren leuke tijden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zwembroek en motorlaarzen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik deed altijd mijn motorlaarzen aan, was geen gezicht, maar dat past wel bij mij.
Och, daar kun je van de zomer gewoon voor naar Scheveningenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, daarom gingen wij dan juist naar het strand.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Meeste Spanjaarden zoeken dan de schaduw op
Yep, maar is niet meer. Te druk, te commercieel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook wel, waren leuke tijden.
Ja lekker bakkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daarom gingen wij dan juist naar het strand.
Ga van het najaar pas weg denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, daar kun je van de zomer gewoon voor naar Scheveningen
Ik heb nog geen plannen.quote:
Hoe bedoel je ? Wil ons weg hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |