GAM / RPG: Pen & Paper, Tabletop en anderenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:33 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zou het uitbreiden met magic en warhammer. Beetje algemeen Fantasy topic.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:46 schreef Scary_Mary het volgende:
* Scary_Mary poetst bril op Goedemiddag leute
En zijn comic books nu ook ineens mainstream en big bucks.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:46 schreef steelhead het volgende:
Gelukkig zijn nerdhobbies niet meer zo underground als vroeger.
Ja af en toe even binnen vallenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hallo, leuk dat je er weer eens bent!
Ik kan me nog de tijden herinneren, dat, dat echt niche was. Paar zweterig kerels bij elkaar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zijn comic books nu ook ineens mainstream en big bucks.
Speelde wel MtG. Wat is Arena?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:49 schreef Halimede het volgende:
Mooi hoe het zo nerdy is geworden hier
Speelt ook iemand MtG Arena?
Geen idee. Die hoor ik alleen zo nu en dan bij een maat van me thuis.quote:
Dat had ik met LANparties....quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:51 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik kan me nog de tijden herinneren, dat, dat echt niche was. Paar zweterig kerels bij elkaar.
Ooit bij een Sci-fi conventie in 94, was onze groep die ene waar wel een meid erbij was. 1 van de 4 die er rondliepen
In een kring? Nee, geen idee eigenlijkquote:
Ja dat ookquote:
Arena is MtG online, F2P en ook prima te doen zonder te betalen! Veel beter dan Hearthstone iigquote:
Ja maar jij mag wel meepratenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet echt een nerd denk ik.
*luistert Lady Gaga.
Is dat de nieuwe online versie, ik heb wel origins steam staan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Arena is MtG online, F2P en ook prima te doen zonder te betalen! Veel beter dan Hearthstone iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |