Het kan nog he... dat is Cleveland ook gelukt, stonden ook 3-1 achter.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:23 schreef Justevo het volgende:
Geen three-peat voor GSW, geen ring voor Durant, Curry die eindelijk eens een fout tegen krijgt voor dat ziekelijk irritant vallen na elk 3-tje, arrogante Warriors publiek dat eens op zijn plek wordt gezet.. ja, het is een mooie dag.
NEVER AGAINquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:43 schreef Attitude het volgende:
[..]
Het kan nog he... dat is Cleveland ook gelukt, stonden ook 3-1 achter.
En Durant heeft al een ring. ( 2017 - 2018 ) of je moet bedoelen dat hij niet nog een ring krijgt.
KD lijkt me klaar voor dit seizoen.quote:Op maandag 10 juni 2019 12:33 schreef Hathor het volgende:
En nog steeds geen zekerheid of KD wel of niet kan spelen vannacht. Ik denk dat dit gewoon een beetje psychologische oorlogsvoering is, want intern zullen ze bij GS toch echt wel weten hoe de vork in de steel zit.
Kerr heeft gezegd dat hij klaar zou zijn voor game 5 of 6, lijkt me dat als er ook maar een minieme kans is dat ze hem nu gaan inzetten, zeker nu het de laatste kans is. Mochten ze deze winnen, dan zie ik het nog wel een 7 serie worden ook.quote:Op maandag 10 juni 2019 12:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
KD lijkt me klaar voor dit seizoen.
Al zou die spelen, kun je mij niet wijsmaken dat hij geheel fit is, wat weer een vergroot risico op een nieuwe blessure is. Die blijft lekker aan de kant, denk ik dan. Zul je net zien dat die gewoon meespeelt en 40 punten scoort
Maar berichten over lichte trainingen en icepacks op z'n kuit en achilles klinken niet echt veelbelovend. Dan speelt die mee, kan die niet voluit gaan, en dan vraag ik me af of het veel nut heeft.quote:Op maandag 10 juni 2019 12:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kerr heeft gezegd dat hij klaar zou zijn voor game 5 of 6, lijkt me dat als er ook maar een minieme kans is dat ze hem nu gaan inzetten, zeker nu het de laatste kans is. Mochten ze deze winnen, dan zie ik het nog wel een 7 serie worden ook.
Op 1 been nog altijd beter dan Mckinnie en Jerebko . En niet te vergeten opa Iggy die naar het schijnt altijd weggevoerd moet worden in een rolstoel lol.quote:Op maandag 10 juni 2019 12:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar berichten over lichte trainingen en icepacks op z'n kuit en achilles klinken niet echt veelbelovend. Dan speelt die mee, kan die niet voluit gaan, en dan vraag ik me af of het veel nut heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |