Haha, wat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:FAP_Pelzeri twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 17:10:25Verstappen's way to good results this season #F1 https://t.co/FHQeNFnOp7 reageer retweet
1 stint op intermediates en halve publiek onderkoeld bij 9cquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:01 schreef fathank het volgende:
3-stopper in Zandvoort volgend jaar
U las het hier voor het eerst.
Lekker al dat strandzand het circuit op laten waaienquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:01 schreef fathank het volgende:
Ik denk dat de verkeersdrempel aan het eind van de pitsstraat roet in het eten gaat gooien...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:01 schreef fathank het volgende:
Strandzand in combinatie met bakken met regen in begin meiquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker al dat strandzand het circuit op laten waaien
twitter:SizzlingPopcorn twitterde op woensdag 15-05-2019 om 05:16:08Max Verstappen quietly moving up the ranks! #F1 #SpanishGP #MonacoGP https://t.co/Z1Qqcd5OQs reageer retweet
gewoon een 1 stopper..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:32 schreef Fer het volgende:
[..]
1 stint op intermediates en halve publiek onderkoeld bij 9c
Maar die staan toch allemaal in de file?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:05 schreef Donderkonijn het volgende:
Heh ik realiseer me ineens dat als er op de dag van GP zandvoort een beetje wind staat het extreem druk gaat zijn op die kitespot achter het circuit, aangezien dat mooie plaatjes oplevert en wel een keer in een shot gaat voorkomen....
Alleen als dat niet verboden wordt met al die heli's die nodig zijn voor een gp.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:05 schreef Donderkonijn het volgende:
Heh ik realiseer me ineens dat als er op de dag van GP zandvoort een beetje wind staat het extreem druk gaat zijn op die kitespot achter het circuit, aangezien dat mooie plaatjes oplevert en wel een keer in een shot gaat voorkomen....
Mwa die zijn er bij de andere classes ook en dan mag je daar ook gewoon kiten. De spot ligt achter het circuit niet er boven. Vraag me wel af of je de race een beetje goed kunt zien als je ff een sprong maaktquote:Op vrijdag 17 mei 2019 05:50 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Alleen als dat niet verboden wordt met al die heli's die nodig zijn voor een gp.
Nou ja, zo slecht is Mazepin ook weer niet, maar het zegt wel wat over de auto ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Mazepin was het snelst bij het testen.
Mazepin
Wtf
Die gozer bakt er helemaal niks van.
Zo goed is die Mercedes dus.
Er reden coureurs rond die hem in gelijkwaardig materiaal alle hoeken van de baan laten zien. Die coureurs zijn dik verslagen. Ook Verstappen zijn kwalificatietijd.quote:Op zondag 19 mei 2019 19:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nou ja, zo slecht is Mazepin ook weer niet, maar het zegt wel wat over de auto ja.
Nou.. hoe goed moet de Vries dan wel niet zijn...quote:Op zondag 19 mei 2019 19:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nou ja, zo slecht is Mazepin ook weer niet, maar het zegt wel wat over de auto ja.
zelfde banden?quote:Op zondag 19 mei 2019 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er reden coureurs rond die hem in gelijkwaardig materiaal alle hoeken van de baan laten zien. Die coureurs zijn dik verslagen. Ook Verstappen zijn kwalificatietijd.
Ome Helmut is het met je eensquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Mazepin was het snelst bij het testen.
Mazepin
Wtf
Die gozer bakt er helemaal niks van.
Zo goed is die Mercedes dus.
Hij kraak moedwillig een 20 jarige af. Ik heb steeds minder respect voor deze kerel.quote:Op zondag 19 mei 2019 20:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ome Helmut is het met je eens
https://www.gpblog.com/nl(...)ur-mercedes-is-.html
Feiten benoemen is toch geen afkraken?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij kraak moedwillig een 20 jarige af. Ik heb steeds minder respect voor deze kerel.
Is het dan echt nodig om hem een "tweederangs F2 coureur" te noemen?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Feiten benoemen is toch geen afkraken?
Okquote:Op maandag 20 mei 2019 06:00 schreef JayHovah het volgende:
RACEWEEK
En, voor de Max successupporters en mensen met een geheugen van een goudvis, vrije trainingen op Monaco dit weekend zijn op de donderdag...
Interesting tactics..quote:Op maandag 20 mei 2019 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Vettel rijdt op kop en verpest zijn weekend door zijn Ferrari in het zwembad te parkeren week
Kimi voor the win. Race over gaat ie gewoon naar zijn boot. Om er vervolgens strontlazarus af te flikkeren omringd door zijn maten en mooie vrouwen. Man naar mijn hart, ik zou precies hetzelfde doen met zoveel cash.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Vettel rijdt op kop en verpest zijn weekend door zijn Ferrari in het zwembad te parkeren week
Zoals iedere race......quote:Op maandag 20 mei 2019 10:13 schreef Monolith het volgende:
Tenzij we crashes of materiaalpech krijgen verwacht ik eigenlijk ook wel een vrij eenvoudige 1-2 voor Mercedes.
ja, maar italiaan en Ferrari motorenquote:Op maandag 20 mei 2019 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
Is Giovinazzi een prutser?
Wordt door Räikkönen structureel op grote achterstand gereden terwijl Räikkönen geen enkele kans tegen Vettel had?
Nu moeten we Giovinazzi natuurlijk wel als rookie zien, maar het gat is groot
Dus de tweede vrije training is de laatste training waar je fouten kunt maken!quote:Op maandag 20 mei 2019 06:00 schreef JayHovah het volgende:
RACEWEEK
En, voor de Max successupporters en mensen met een geheugen van een goudvis, vrije trainingen op Monaco dit weekend zijn op de donderdag...
Je bent zelf een goudvisquote:Op maandag 20 mei 2019 06:00 schreef JayHovah het volgende:
RACEWEEK
Mercedes verdwijnt fluitend aan de horizon weekquote:Op maandag 20 mei 2019 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Niveautje Gasly.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:46 schreef twiFight het volgende:
Gio deed het verdienstelijk in de GP2/F2, maar een LeClerc is het niet.
Dit jaar verloor Ferrari daar 7 tienden en RBR 6 tienden geloof ikquote:Op maandag 20 mei 2019 12:57 schreef mikieu het volgende:
Ze zeggen dat die laatste sector in Barcelona tekent voor Monaco, hoe waren afgelopen jaar de verhoudingen in die sector?
podium voor Max zou kunnen, winnen wordt wel heel moeilijkquote:Op maandag 20 mei 2019 13:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit jaar verloor Ferrari daar 7 tienden en RBR 6 tienden geloof ik![]()
Vorig jaar geen idee
Mercedes heeft daar nu ruim 0,4 seconde gewonnen, terwijl Red Bull en Ferrari daar tijd verloren hebben.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:57 schreef mikieu het volgende:
Ze zeggen dat die laatste sector in Barcelona tekent voor Monaco, hoe waren afgelopen jaar de verhoudingen in die sector?
Nah, Gasly zit tussen Gio en LeClerc in.quote:
Ik vond hem in de GP2 beter, maar hij is er twee jaar uit geweest. Dus heeft hij tijd nodig, denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:42 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nah, Gasly zit tussen Gio en Leclerc in.
Raikonnen en Ferrari is nooit een goede mix geweest. Hij lijkt er nu weer meer lol in te hebben, net als bij Lotus.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
Is Giovinazzi een prutser?
Wordt door Räikkönen structureel op grote achterstand gereden terwijl Räikkönen geen enkele kans tegen Vettel had?
Nu moeten we Giovinazzi natuurlijk wel als rookie zien, maar het gat is groot
Nooit? Wereldkampioen worden is wel goed natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Raikonnen en Ferrari is nooit een goede mix geweest. Hij lijkt er nu weer meer lol in te hebben, net als bij Lotus.
Dat was Ric dus. Max was 2 tiende langzamer. Waarschijnlijk minder downforce in zijn setup.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mercedes heeft daar nu ruim 0,4 seconde gewonnen, terwijl Red Bull en Ferrari daar tijd verloren hebben.
Vorig jaar
1. Red Bull 26.159s
2. Ferrari 26.199s
3. Mercedes 26.319s
Dit jaar
1. Mercedes 25.878s (-0.441s)
2. Red Bull 26.322s (+0.163s)
3. Ferrari 26.513s (+0.314s)
https://www.motorsport.co(...)rful-monaco/4392210/
WTF RIPquote:Op dinsdag 21 mei 2019 06:53 schreef Pino112 het volgende:
F1 / 'Formule 1-legende Niki Lauda (70) overleden'
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:17 schreef BroesWillems het volgende:
Vanavond allemaal weer 'Rush' kijken.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:17 schreef BroesWillems het volgende:
Vanavond allemaal weer 'Rush' kijken.
Ik zie vanavond geen Rush in de tv-gids staan.quote:
Netflix.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik zie vanavond geen Rush in de tv-gids staan.
WTF RIPquote:Op dinsdag 21 mei 2019 06:53 schreef Pino112 het volgende:
F1 / 'Formule 1-legende Niki Lauda (70) overleden'
Dat bedoelde ik niet. Ik doelde op de lol die hij heeft in het rijden.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nooit? Wereldkampioen worden is wel goed natuurlijk.
Ik bedoel Duitse RTL+quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik zie vanavond geen Rush in de tv-gids staan.
ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |