https://www.nu.nl/achterk(...)-vader-geworden.htmlquote:Jesse Klaver is voor de derde keer vader geworden. De lijsttrekker van GroenLinks deelt op Instagram de eerste foto van zijn jongste kind.
"De kleine Klaver is geboren! Zijn mamma en hij maken het fantastisch", aldus Klaver (33) bij een foto van zichzelf met zijn derde zoon.
Klaver en zijn vrouw Jolein waren al de ouders van twee zoons. De politicus heeft in het verleden gezegd dat het hem "geen bal" uitmaakte of hij er nog een zoon of dochter bij zou krijgen.
"Vrienden van me zeggen: 'Een meisje is leuk, meisjes hangen veel meer aan hun vader, je kunt lekker shoppen met ze.' Maar ik wil gewoon met m'n zoons gaan shoppen", aldus Klaver in gesprek met VIVA.
Dat niet per se, maar het is natuurlijk wel gek dat iemand die bovengemiddeld veel vliegt wordt weggezet als klimaatsloper, terwijl bovengemiddeld veel kinderen tot veel meer uitstoot leidt. Maar goed, iedereen mag van mij zelf bepalen hoeveel kinderen hij/zij heeft, maar ga dan ook niet anderen de les lezen als je zelf grootverbruiker bent.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:30 schreef Bocaj het volgende:
Kinderen op de wereld zetten is een milieudelict!![]()
Mogelijk hebben die kinderen straks een heel andere mening.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:29 schreef matigeuser het volgende:
Wat haat ik die vent toch. Een nepperd. Een linkse idioot. Een arrogante leugenaar. Een show-off. En vooral een hypocriet. Bah. Jammer dat er nog meer Klavers op de planeet komen.
En zo is het. Daarom moet je al die onzin ook niet serieus nemen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:22 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Dat niet per se, maar het is natuurlijk wel gek dat iemand die bovengemiddeld veel vliegt wordt weggezet als klimaatsloper, terwijl bovengemiddeld veel kinderen tot veel meer uitstoot leidt. Maar goed, iedereen mag van mij zelf bepalen hoeveel kinderen hij/zij heeft, maar ga dan ook niet anderen de les lezen als je zelf grootverbruiker bent.
Consuminderen toch?quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:53 schreef BertV het volgende:
""Maar ik wil gewoon met m'n zoons gaan shoppen"
ah, overbevolking en lekker consumeren.
Ik was al bang dat mijn vooroordeel niet klopte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |