32 mei.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Wanneer is de wedstrijd om de 3e/4e plaats?
Helemaal correct. Laten we hopen dat andere clubs het beleid van Ajax gaan volgen want op een Nederlands Bayern effect zitten we echt niet te wachtenquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Om even in te haken op de discussie in het vorige deel;
Wat een gelul over 'het belang van het Nederlandse voetbal'.
Het is goed voor Ajax, en verder niks.
Leuk die paar extra punten waardoor PSV en misschien Feyenoord nog via tig voorrondes toch nog Champions League zouden kunnen halen, maar op de lange termijn maakt het echt geen zak uit.
Ook "het aanzien van het Nederlands voetbal" vind ik een loos begrip. Daar koop je niks voor.
Het is goed voor Ajax, het levert Ajax onevenredig veel voordeel op ten opzichte van andere clubs dat ik het niet goed voor het Nederlands voetbal kan noemen.
Het is met al die extra miljoenen zelfs oppassen dat Ajax niet het Bayern München van de Eredivisie wordt. Een doorgeslagen hegemonie van één team - als dat er van komt - is uiteindelijk helemaal niet goed voor het Nederlandse voetbal in z'n algemeen.
Dit moet ook nog maar gaan blijken. Ajax heeft al jaren de grootste en dikste bankrekening. Uit zich niet bepaald in prijzen ofzoquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk die paar extra punten waardoor PSV en misschien Feyenoord nog via tig voorrondes toch nog Champions League zouden kunnen halen, maar op de lange termijn maakt het echt geen zak uit.
Ook "het aanzien van het Nederlands voetbal" vind ik een loos begrip. Daar koop je niks voor.
Het is goed voor Ajax, het levert Ajax onevenredig veel voordeel op ten opzichte van andere clubs dat ik het niet goed voor het Nederlands voetbal kan noemen.
Het is met al die extra miljoenen zelfs oppassen dat Ajax niet het Bayern München van de Eredivisie wordt. Een doorgeslagen hegemonie van één team - als dat er van komt - is uiteindelijk helemaal niet goed voor het Nederlandse voetbal in z'n algemeen.
Ook ik ben geen Ajax Fan ( SC Heerenveen ) maar wat je hier zegt klopt van geen kanten. Niet alleen de meeste Nederlanders waren lyrisch over het spel van Ajax, voetbal liefhebbers uit de hele wereld waren lyrisch over het spel, dat dit verjongd Ajax heeft gebracht. Ajax was binnen de CL de smaakmaker en de club waar iedereen in de wereld het over had. Een rijtje tegenstanders als Bayer München, Real Madrid en Juventus met Ronaldo is een rijtje van wereldniveau met begrotingen waar je duizelig van wordt. Des te knapper dat Ajax dit heeft klaar gespeeld en zelf vind ik het altijd leuker dat de underdog wint. Waarom, omdat de feest daar veel groter is en bijzonderder.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin.....
Je bent echt niet ineens voor Ajax omdat ze er toevallig nog in zitten.
En die punten zal mij echt worst wezen, ik zit niet te wachten op een Nederlandse club in de CL.
Doe mij maar ploegen die goed en leuk kunnen voetballen ipv clubjes uit NL.
[..]
Gek genoeg is Ajax wel veel en veel verder gekomen dan verwacht.
Ipv 3e in groupsfase waar ze hoorden toch tot de halve finale.
Klopt ook wel, en ook dit seizoen is het nog maar afwachten of ze ook daadwerkelijk kampioen worden natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit moet ook nog maar gaan blijken. Ajax heeft al jaren de grootste en dikste bankrekening. Uit zich niet bepaald in prijzen ofzo
Ontbijtje, daarna koffie met gebak, en daarna..?quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh dan hebben we al iets.. jammer nou @:Wereldgozer![]()
Goed punt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kortzichtig gezever.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Is gewoon een realistisch scenario hoor.quote:
Vanuit je Ajax bril bekeken ja.quote:
Oh, oke.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is gewoon een realistisch scenario hoor.
Geld stroomt toch gewoon door. willem II als voorbeeld heeft dit seizoen meer geld verdiend aan Ajax dan ze in de afgelopen 10 jaar hebben verdiend.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vanuit je Ajax bril bekeken ja.
Maar vertel, wat vindt je er kortzichtig aan dan? Welk profijt heeft het Nederlands voetbal in z'n algemeenheid hiervan dan?
Zou Harry Kane een wereldspits zijn geworden als hij op het tweede niveau bleef schutteren?quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vanuit je Ajax bril bekeken ja.
Maar vertel, wat vindt je er kortzichtig aan dan? Welk profijt heeft het Nederlands voetbal in z'n algemeenheid hiervan dan?
Dan heb je het over transfers. Het is waar dat de Champions League prestaties deels invloed hebben op de transferopbrengsten van Ajax, en dat dat doorvloeit naar andere clubs.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geld stroomt toch gewoon door. willem II als voorbeeld heeft dit seizoen meer geld verdiend aan Ajax dan ze in de afgelopen 10 jaar hebben verdiend.
Spelers die normaal in de basis van Ajax staan maar nu niet aan bod komen omdat Ajax een grote aankoop doet komen ook bij andere Nederlandse clubs terecht, die worden dus 'gewoon' beter.
En dat Ajax meer geld heeft en het Bayern van Nederland wordt hoor ik al 10 jaar
Oh, oke.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het voordeel voor Ajax niet opwegen ten opzichte van het profijt voor het Nederlandse voetbal in z'n algemeenheid.
Dat, dus.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:52 schreef Klopkoek het volgende:
Wat Ajax nu presteert en een Benfica al jaren zouden PSV en Feyenoord ook moeten kunnen.
Zoals gezegd ontbreekt het echter aan ambitie en kunde. Martins Indi was een 'toptalent' zeg maar.
Bij de BBC zagen ze nu ook weer dat de Eredivisie niet altijd die incompetente Mickey Mouse competitie is en ook in de rest van de wereld stijgt hierdoor lichtelijk het aanzien. Hier profiteert niet alleen Ajax van, maar ook een PSV, Feyenoord en een PEC Zwolle als ze weer eens proberen een speler uit Denemarken, Noorwegen of Tsjechie te halen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan heb je het over transfers. Het is waar dat de Champions League prestaties deels invloed hebben op de transferopbrengsten van Ajax, en dat dat doorvloeit naar andere clubs.
Maar ook dat is maar marginaal het geval, en Ajax spelers leveren sowieso altijd flinke transfersommen op trouwens.
Dan nog vind ik het voordeel voor Ajax niet opwegen ten opzichte van het profijt voor het Nederlandse voetbal in z'n algemeenheid.
Doet Benfica het dan zo goed op constante basis in Europa? Die vliegen er dit jaar ook gewoon uit in de EL tegen Frankfurt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:52 schreef Klopkoek het volgende:
Wat Ajax nu presteert en een Benfica al jaren zouden PSV en Feyenoord ook moeten kunnen.
Zoals gezegd ontbreekt het echter aan ambitie en kunde. Martins Indi was een 'toptalent' zeg maar.
Precies. En iedereen maar roepen van "goed voor het Nederlands voetbal." Als je zo'n saaie competitie als Frankrijk of Italië wilt, is het goed voor het Nederlands voetbal. Maar ik denk dat buiten Amsterdam niemand daar op zit te wachten, alleen Anneloos misschien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Mwoah, dat Bayern Munchen verhaal is al lichtelijk ontkracht. Ze zitten namelijk niet bovenaan de voedselketen zoals een Bayern of PSG dat wel staan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Precies. En iedereen maar roepen van "goed voor het Nederlands voetbal." Als je zo'n saaie competitie als Frankrijk of Italië wilt, is het goed voor het Nederlands voetbal. Maar ik denk dat buiten Amsterdam niemand daar op zit te wachten, alleen Anneloos misschien.
Nog steeds beter dan vier van de laatste vijf PSV seizoenen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:00 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Doet Benfica het dan zo goed op constante basis in Europa? Die vliegen er dit jaar ook gewoon uit in de EL tegen Frankfurt.
Dat gaat nooit gebeuren, die vergelijkingen zijn ook compleet uit de lucht gegrepen. Ajax zal nooit hetzelfde kunnen doen als Juventus of PSG. Wat daar trouwens ook nog in meespeelt is dat de concurrentie het jaar in jaar uit laat afweten, anders zou het verschil niet zo groot zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Precies. En iedereen maar roepen van "goed voor het Nederlands voetbal." Als je zo'n saaie competitie als Frankrijk of Italië wilt, is het goed voor het Nederlands voetbal. Maar ik denk dat buiten Amsterdam niemand daar op zit te wachten, alleen Anneloos misschien.
Opportunistisch gelul vind ik dat. Een hele competitie beoordelen op een eenmalige uitschieter van een club uit die competitie.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij de BBC zagen ze nu ook weer dat de Eredivisie niet altijd die incompetente Mickey Mouse competitie is en ook in de rest van de wereld stijgt hierdoor lichtelijk het aanzien. Hier profiteert niet alleen Ajax van, maar ook een PSV, Feyenoord en een PEC Zwolle als ze weer eens proberen een speler uit Denemarken, Noorwegen of Tsjechie te halen.
ach in de winter stonden ze op 14 euro en 2 jaar geleden op 9quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook nooit goed he.
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 09-05-2019 om 10:02:57Ik blijf maar denken: waarom is de tegenvallende - to put it mildly - Dolberg in hemelsnaam niet in/voor de rust vervangen voor de gretige, balvaste, steeds scorende, ervaren Klaas-Jan Huntelaar???? Dat is toch geen hogere wiskunde? #Ajax #damn reageer retweet
Eens dat het maar een paar jaar effect heeft, daarom is het zaak dat een Feyenoord ook eens gaat presteren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Opportunistisch gelul vind ik dat. Een hele competitie beoordelen op een eenmalige uitschieter van een club uit die competitie.
Ik geloof ook niet dat dit langer dan 1 of 2 jaar invloed heeft op het aanzien van andere clubs uit de Eredivisie, en zelfs dan nog maar heel gering. Logisch ook, want het is een prestatie van Ajax en niet van de andere clubs. Sterker nog; een PSV of Feyenoord hebben helemaal niks te zoeken in de Champions League, misschien zelfs niet eens in de Europa League.
Natuurlijk moet het gehele niveau van het Nederlands voetbal omhoog, maar ik zie niet direct in hoe een eenmalige positieve uitschieter van Ajax daar invloed op heeft.
Ik vind het zo kansloos dat mensen altijd bij een verliespartij allerlei individuen er gaan uitpikken. Alsof dat nu helpt en enig verschil maaktquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:06 schreef Slobeend het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 09-05-2019 om 10:02:57Ik blijf maar denken: waarom is de tegenvallende - to put it mildly - Dolberg in hemelsnaam niet in/voor de rust vervangen voor de gretige, balvaste, steeds scorende, ervaren Klaas-Jan Huntelaar???? Dat is toch geen hogere wiskunde? #Ajax #damn reageer retweet
Dat staat Ajax wel degelijk voor Nederlandse begrippen. Ze hebben weliswaar niet de mogelijkheden van Juventus of Bayern München, maar bij goed beleid zou Ajax wel degelijk langdurige hegemonie in de Eredivisie moeten kunnen bereiken met hun extreme welvaart ten opzichte van de andere clubs (en ja, dat ligt inderdaad ook aan het falen van andere clubs, met name PSV en Feyenoord op dat gebied, maar toch).quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Mwoah, dat Bayern Munchen verhaal is al lichtelijk ontkracht. Ze zitten namelijk niet bovenaan de voedselketen zoals een Bayern of PSG dat wel staan.
Punt is dat we gewoon een Europese competitie hebben, als je een beetje presteert bij Ajax zijn er nog 50 clubs die meer salaris kunnen bieden in Europa. Voor Bayern zijn dat er maar een handvol.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat staat Ajax wel degelijk voor Nederlandse begrippen. Ze hebben weliswaar niet de mogelijkheden van Juventus of Bayern München, maar bij goed beleid zou Ajax wel degelijk langdurige hegemonie in de Eredivisie moeten kunnen bereiken met hun extreme welvaart ten opzichte van de andere clubs (en ja, dat ligt inderdaad ook aan het falen van andere clubs, met name PSV en Feyenoord op dat gebied, maar toch).
twitter:rioferdy5 twitterde op donderdag 09-05-2019 om 08:59:02Glenn, Are you ok...are you ok ❤😂 #Spurs #UCL #NoFilterUCL https://t.co/28ue4xkECY reageer retweet
Daarvoor heb je toch ook echt spelers nodig van hogere kwaliteitquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat staat Ajax wel degelijk voor Nederlandse begrippen. Ze hebben weliswaar niet de mogelijkheden van Juventus of Bayern München, maar bij goed beleid zou Ajax wel degelijk langdurige hegemonie in de Eredivisie moeten kunnen bereiken met hun extreme welvaart ten opzichte van de andere clubs (en ja, dat ligt inderdaad ook aan het falen van andere clubs, met name PSV en Feyenoord op dat gebied, maar toch).
Dat bepaal jij niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:13 schreef VeX- het volgende:
Inderdaad kortzichtig geklets en het miskent ook totaal hoe er in het buitenland naar onze competitie wordt gekeken. Hoe beter een Nederlandse club het doet, hoe beter dat voor het aanzien en de onderhandelingspositie voor Nederlandse competitie als geheel is.
Zie bijvoorbeeld ook wat mensen die direct betrokken zijn bij het Nederlands voetbalbeleid voor conclusies trekken:
PSV erg blij met prestaties Ajax in Europa: ‘De timing is perfect’
Volgens mij is het gejank van mensen bij wie de druiven zuur zijn omdat hun club zelf niet de juiste stappen kan maken. Maar gelukkig is dat een enkeling. We mogen als land heel blij zijn met dit soort prestaties!
Je zegt dat wat ik zeg van geen kant klopt maar tegelijk kom je met een mening?quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ook ik ben geen Ajax Fan ( SC Heerenveen ) maar wat je hier zegt klopt van geen kanten. Niet alleen de meeste Nederlanders waren lyrisch over het spel van Ajax, voetbal liefhebbers uit de hele wereld waren lyrisch over het spel, dat dit verjongd Ajax heeft gebracht. Ajax was binnen de CL de smaakmaker en de club waar iedereen in de wereld het over had. Een rijtje tegenstanders als Bayer München, Real Madrid en Juventus met Ronaldo is een rijtje van wereldniveau met begrotingen waar je duizelig van wordt. Des te knapper dat Ajax dit heeft klaar gespeeld en zelf vind ik het altijd leuker dat de underdog wint. Waarom, omdat de feest daar veel groter is en bijzonderder.
Verder gaat mijn interesse ook uit naar de Nederlanders en het Nederlands elftal waar we momenteel er toch weer goed op staan met Virgil van Dijk, Wijnaldum en een voltallig team van Ajax vol met geweldige voetballers.
Valt wel mee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gewoon even uit nieuwsgierigheid ...quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ajax heeft veel meer financiele mogelijkheden zeker. Dat wordt er nu niet beter op voor de competitie.
Maar wie wil er nou naar Ajax?
Lijkt mij sws niemand, maar sws.
Ajax speelt in een waardeloze competitie en stelt niets voor.
Zodra een speler iets boven het maaiveld uitsteekt worden ze weggekaapt door de Europese top of subtop.
Die kijken zelfs al snel rond bij het middenveld in NL.
Dit team wat even opviel zal grotendeels wegvallen.
Nederland gaat echt niet zo even weer wat voorstellen. Ajax ook niet.
De hele dag neuken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ontbijtje, daarna koffie met gebakken, en daarna..?
Harry Kane is sowieso belachelijk overschat, maar dat geheel terzijdequote:Op donderdag 9 mei 2019 10:21 schreef Klopkoek het volgende:
Dankzij Ajax heb je nu meer spelers die op een hoger niveau acteren. Zoals gezegd zou Harry Kane ook niet beter worden van enkel de tweede divisie.
Dit zorgt voor een beter Nederlands elftal (met enkel Dijk en Wijnaldum win je de oorlog niet) en meer inkomsten voor de knvb. Die hebben prestaties hard nodig om geld binnen te krijgen. Daar profiteert zeker het hele Nederlandse voetbal van.
Daar komt nog bij dat om commerciële redenen buitenlandse clubs liever een Braziliaan of Engelsman hebben. Je maakt als Nederlandse speler echt niet zomaar de stap hogerop. Dit moet vanuit de Nederlandse clubs zelf komen en Ajax zorgt daar voor.
In plaats van te praten over dat Ajax te goed is, moet het gaan over het te zwakke Feyenoord en PSV
quote:
Je verwacht het niet.quote:Woonplaats Rotterdam
Het ligt vooral aan de belachelijke prijzenpot van de UEFA. Ajax verdient bijna 100 miljoen dit seizoen in de Champions League. Dat is ongeveer het budget van 14 Eredivisieteams bij elkaar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is zeker niet het grootste natuurtalent maar dat bevestigt juist mijn verhaal.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:28 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Harry Kane is sowieso belachelijk overschat, maar dat geheel terzijde
quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:12 schreef Caland het volgende:
twitter:rioferdy5 twitterde op donderdag 09-05-2019 om 08:59:02Glenn, Are you ok...are you ok ❤😂 #Spurs #UCL #NoFilterUCL https://t.co/28ue4xkECY reageer retweet
Ik kijk liever naar het groter plaatje waar voetbal Nederland verbind en waar het Nederlands elftal bekend is over de hele wereld met de vele grote namen dat Nederland in het verleden heeft gehad. CL is leuk maar ik word pas echt warm van een succes op een WK. Sterker nog in Argentinië heerst nog altijd de eeuwige vraag wie beter was/is. Maradonna winnaar van een WK, Messi winnaar van alles, behalve een WK. Vele Argentijnen, zo niet de meerderheid, zien toch echt Maradonna als hun grote held. Dus het is niet raar om te denken hoe belangrijk een WK is, Andere landen doen dat namelijk ook, waar de eeuwige roem te vinden is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je zegt dat wat ik zeg van geen kant klopt maar tegelijk kom je met een mening?
Jij wil dat de underdog wint vanwege de vreugde.
Jij interesseert je voor de Nederlanders en het NL elftal.
Het is zeker heel knap dat Ajax stand kon houden tegen clubs die op elke positie sterker zijn dan Ajax.
Dat is een hele prestatie.
Maar het knap vinden en het graag willen zien is voor mij wat anders.
En of er Nederlanders in zitten zal mij echt worst zijn. Ik kijk voetbal voor het voetbal.
Ik zou hier wel in meenemen dat er minstens zoveel tegenstanders als voorstanders zijn van die Messi vs. Maradona theoriequote:Op donderdag 9 mei 2019 10:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar het groter plaatje waar voetbal Nederland verbind en waar het Nederlands elftal bekend is over de hele wereld met de vele grote namen dat Nederland in het verleden heeft gehad. CL is leuk maar ik word pas echt warm van een succes op een WK. Sterker nog in Argentinië heerst nog altijd de eeuwige vraag wie beter was/is. Maradonna winnaar van een WK, Messi winnaar van alles, behalve een WK. Vele Argentijnen, zo niet de meerderheid, zien toch echt Maradonna als hun grote held. Dus het is niet raar om te denken hoe belangrijk een WK is, Andere landen doen dat namelijk ook, waar de eeuwige roem te vinden is.
Waarom zouden PSV en Feyenoord niet in een CL thuis horen. Geld speelt niet altijd een rol. Je moet geluk hebben dat een team past. Dat kan uit het niets ontstaan. PSG bulkt van het geld en presteren nauwelijks iets in die CL.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Opportunistisch gelul vind ik dat. Een hele competitie beoordelen op een eenmalige uitschieter van een club uit die competitie.
Ik geloof ook niet dat dit langer dan 1 of 2 jaar invloed heeft op het aanzien van andere clubs uit de Eredivisie, en zelfs dan nog maar heel gering. Logisch ook, want het is een prestatie van Ajax en niet van de andere clubs. Sterker nog; een PSV of Feyenoord hebben helemaal niks te zoeken in de Champions League, misschien zelfs niet eens in de Europa League.
Natuurlijk moet het gehele niveau van het Nederlands voetbal omhoog, maar ik zie niet direct in hoe een eenmalige positieve uitschieter van Ajax daar invloed op heeft.
Sowieso. Huntelaar is een stiff. Hij kan scoren maar verder heb je er niks aan. Als je ziet hoe makkelijk Tottenham er soms doorheen soleerde in de tweede helft, moet je je dan indenken dat Ajax met 10 man speelde.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:07 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind het zo kansloos dat mensen altijd bij een verliespartij allerlei individuen er gaan uitpikken. Alsof dat nu helpt en enig verschil maakt
Natuurlijkquote:
sow koekoek die daalt als een mallequote:Op donderdag 9 mei 2019 10:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook nooit goed he.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:40 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/BxPKsIjI77R/?igshid=v14hidhlbh5r
MI-CHIEL KRA-MER
quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:34 schreef Caland het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)_voor_de_finale.html
NEEE JONGENS
Ik vraag me bij zulke filmpjes altijd af.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:34 schreef Caland het volgende:
NEEE JONGENS
quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:34 schreef Caland het volgende:
NEEE JONGENS
Salonjoden hequote:Op donderdag 9 mei 2019 12:10 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik vraag me bij zulke filmpjes altijd af.
Hoe komt dit op het internet
Ik bedoel meer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Salonjoden he
Die vinden voetbal de dag erna gewoon weer een kutsport
Alles voor de aandacht joh.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:16 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik bedoel meer.
Je wil op deze manier toch niet op internet komen.
Waarschijnlijk gooien ze het op hun insta en is er iemand die het even de wereld in pleurtquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:16 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik bedoel meer.
Je wil op deze manier toch niet op internet komen.
twitter:VTMNIEUWS twitterde op donderdag 09-05-2019 om 12:11:52[VIDEO] @JanVertonghen verlaat stadion op krukken en met enkelbrace. Houdt een blessure hem uit zijn allereerste Champions League-finale? https://t.co/ffmvKU5RC7 https://t.co/ORRKDBiNWJ reageer retweet
quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:06 schreef wattel het volgende:
Hardste nederlaag ooit in het clubvoetbal![]()
Tegen een non-kampioenen miljardairsclub als Tottenham.
Afspiegeling van dit kapitalistische rotsblok waar we op leven.
En Patje Kluivert zong het mee.twitter:ale_padin twitterde op woensdag 08-05-2019 om 22:45:32¡El mejor momento del día!Como ya es tradición, la afición del Ajax cantó así "Three Little Birds" de Bob Marley, durante el partido ante Tottenham.📹📹 @KevinBarranteshttps://t.co/UGIdT5SYKi reageer retweet
Gelukkig is ajax niet de vies rijke club van Nederland die even 10/15 miljoen neerlegd voor kansloze bankzitters als Bande en Magalan. Oja..ze zijn ook nog eens een non kampioen...al jarenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:06 schreef wattel het volgende:
Hardste nederlaag ooit in het clubvoetbal![]()
Tegen een non-kampioenen miljardairsclub als Tottenham.
Afspiegeling van dit kapitalistische rotsblok waar we op leven.
Gvd moest lachenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:34 schreef Caland het volgende:
NEEE JONGENS
Hansgodquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:42 schreef Anneloos het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)dje_namens_ajax.html
Die aftelonzin, die mensen kijken voor het eerst voetbal.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:42 schreef Anneloos het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)dje_namens_ajax.html
Waarom kunnen ze daar niet op een normale manier klappen?quote:
Je bent van Utrecht naar Ajax overgestapt?quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:09 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Flikker op met dat Kutrecht, tokkieclub vol tokkieaanhang
Gr een ex Utrecht supporter
Surequote:Op donderdag 9 mei 2019 21:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Je bent van Utrecht naar Ajax overgestapt?
Bah! Niet weten dat wij volgend jaar kampioen wordenquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:38 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Sure
Ik zocht een wat succesvollere club die voor meer speelt dan een wedstrijd per jaar. Aangezien voor veel Utrecht fans Utrecht - Ajax de wedstrijd van het jaar is en daar houdt het bij op.
Hopelijk gaat die ouwe seniel flink lopen investeren nu we eindelijk groene cijfers draaien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Bah! Niet weten dat wij volgend jaar kampioen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |