Flikker toch op.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:27 schreef Anneloos het volgende:
Wat ik wel echt jammer vind is dat hier veel Feyenoord supporters zo lelijk moesten doen. Één win voor Ajax is een win voor Nederland@:onlogisch o.a.
Wat een onzin.....quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:27 schreef Anneloos het volgende:
Wat ik wel echt jammer vind is dat hier veel Feyenoord supporters zo lelijk moesten doen. Één win voor Ajax is een win voor Nederland@:onlogisch o.a.
Gek genoeg is Ajax wel veel en veel verder gekomen dan verwacht.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:35 schreef Zorro het volgende:
Nou ja, gelukkig hebben we hier de complete competitie voor op zijn kop gezet
Reallyquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsof het andersom ooit anders is geweest.
Nee echt leuk, jaar in jaar uit dezelfde ploegen bij de laatste 8quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin.....
Je bent echt niet ineens voor Ajax omdat ze er toevallig nog in zitten.
En die punten zal mij echt worst wezen, ik zit niet te wachten op een Nederlandse club in de CL.
Doe mij maar ploegen die goed en leuk kunnen voetballen ipv clubjes uit NL.
[..]
Gek genoeg is Ajax wel veel en veel verder gekomen dan verwacht.
Ipv 3e in groupsfase waar ze hoorden toch tot de halve finale.
Ook op 8 mei:quote:In de geschiedenis kwam Ajax zes keer in actie op 8 mei. Vijf keer leden de Amsterdammers een nederlaag, één keer werd er gelijkgespeeld. En laat dat nou net de pijnlijkste remise uit de geschiedenis van Ajax zijn. Op 8 mei 2016 vergooide Ajax door een gelijkspel bij De Graafschap (1-1) de landstitel.
In 1977, 1988, 1994, 2011 en 2019 werd er verloren op 8 mei.
Eens. Walgelijk figuur, die Scrummie.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:18 schreef GGMM het volgende:
Eens met Anneloos. Waarom flikkert Scrummie niet eens op
Ik zal de laatste zijn die voor Ajax is, maar het is goed voor Nederland. Ze hebben het niet voor niets ver geschopt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin.....
Je bent echt niet ineens voor Ajax omdat ze er toevallig nog in zitten.
En die punten zal mij echt worst wezen, ik zit niet te wachten op een Nederlandse club in de CL.
Doe mij maar ploegen die goed en leuk kunnen voetballen ipv clubjes uit NL.
[..]
Gek genoeg is Ajax wel veel en veel verder gekomen dan verwacht.
Ipv 3e in groupsfase waar ze hoorden toch tot de halve finale.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die voor Ajax is, maar het is goed voor Nederland. Ze hebben het niet voor niets ver geschopt.
Nee leuk. Ajax bovenin de CL met waardeloze spelers en voetbal.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee echt leuk, jaar in jaar uit dezelfde ploegen bij de laatste 8
Heb niks met Ajax, maar alleen al voor het kijkplezier van de CL ansich is het goed dat dit gebeurd.
Wat denk je van de economiequote:Op donderdag 9 mei 2019 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, een FC Groningen, Cambuur en Excelsior hebben hier ECHT HEEL VEEL AAN JA.
De enige die hiervan profiteert is Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat denk je van de economie? De naam van het Nederlands voetbal?
Ze pakten dit jaar punten voor de coefficent, klopt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die voor Ajax is, maar het is goed voor Nederland. Ze hebben het niet voor niets ver geschopt.
Die mening mag jij natuurlijk hebben!quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze pakten dit jaar punten voor de coefficent, klopt.
Maar wat boeit mij dat? Wat kan mij het boeien of er uberhaupt een Nederlandse club in de CL zit? Daar wordt de CL voor mij echt niet leuker op hoor?
Toevallig een clubje uit het land waar ik toevallig geboren ben zou mij echt een worst wezen.
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige die hiervan profiteert is Ajax natuurlijk.
Ik ben geen fan, maar dat vind ik altijd onzin. Van Aanholt tweette bijvoorbeeld na de winst van Liverpool op Ajax dat Engelse fans die tegen Liverpool zijn geen voetballiefhebbers zijn. Dit was een uitstekende reactie daarop:quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:27 schreef Anneloos het volgende:
Maakt niet uit of het nou de rivalen United en Liverpool zijn; dit geldt ook voor Ajax en Feyenoord. Simpel as that.twitter:mufc_anna twitterde op woensdag 08-05-2019 om 11:00:25@pvanaanholt Don’t care if they came back from 10-0 with eight players on the pitch I don’t have to be happy for that lot. Just like they weren’t happy when we won the treble. Because that’s football - and any true football supporter gets that. reageer retweet
Ga maar weer koken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat denk je van de economie? De naam van het Nederlands voetbal?
Niet helemaal met jou eens. Ja uiteraard is Ajax de enige die er het meest van profiteert, maar Cambuur heeft er indirect meer aan dat Ajax het Nederlands voetbal weer op de kaart zet ipv dat niemand het doet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige die hiervan profiteert is Ajax natuurlijk.
Mwa, ik ken zat mensen die erin staan zoals ik. Respecteer jouw gedachtegang daarin. Ik zet geen stap in Amsterdam. Mijn stad is Rotterdam, maar Ajax heeft gewoon goede spelers en naar mijn idee is een win voor Ajax er een voor Nederland.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, maar dat vind ik altijd onzin. Van Aanholt tweette bijvoorbeeld na de winst van Liverpool op Ajax dat Engelse fans die tegen Liverpool zijn geen voetballiefhebbers zijn. Dit was een uitstekende reactie daarop:Maakt niet uit of het nou de rivalen United en Liverpool zijn; dit geldt ook voor Ajax en Feyenoord. Simpel as that.twitter:mufc_anna twitterde op woensdag 08-05-2019 om 11:00:25@:pvanaanholt Don’t care if they came back from 10-0 with eight players on the pitch I don’t have to be happy for that lot. Just like they weren’t happy when we won the treble. Because that’s football - and any true football supporter gets that. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |