abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 mei 2019 @ 09:05:05 #1
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_186715687
Heel veel succes! *O*

Nog wat laatste tips van onze vrienden van de NOS: https://nos.nl/artikel/22(...)-tips-van-pro-s.html
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator donderdag 9 mei 2019 @ 10:22:38 #2
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186716988
Succes w/
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_186729216
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 09:05 schreef Faux. het volgende:
Heel veel succes! *O*

Nog wat laatste tips van onze vrienden van de NOS: https://nos.nl/artikel/22(...)-tips-van-pro-s.html
In het eindexamen van het vak Nederlands heb je bij veel vragen een maximum aan woorden die je mag besteden aan het beantwoorden van de vraag. Docenten mogen daarom bij het nakijken niet verder lezen dan de woordengrens. Maar er is een 'trucje' om die grens ietwat te rekken, vertelt Reemst. "Als je in je antwoord de vraag herhaalt dan telt alles wat je daarna opschrijft pas mee bij het aantal woorden." Zo kun je een paar woorden "smokkelen".

Ja of je leert je leerlingen gewoon beknopt te schrijven stomme muts
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_186731955
Succes allemaal en geen stress! Gewoon antwoorden wat het eerst in je opkomt en anders fantaseer je het antwoord logisch aan elkaar.
pi_186736053
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 20:55 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Ja of je leert je leerlingen gewoon beknopt te schrijven stomme muts
Of je leert leerlingen dat het loont als je een beetje creatief met de regels om kan springen. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_186755586
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:28 schreef la_perle_rouge het volgende:
De kop is er af. Hoe is het gegaan? Of zitten er echt alleen nog maar bejaarden op Fok!
???
Helaas lijken er niet veel mensen op dit forum te zitten die nu examen doen. Opzich wel jammer want ik doe doe nu examen en het had me wel leuk geleken om het met andere hier te hebben over hoe de examens nou gaan.


Mijn eerste examen gisteren was wiskunde A(Havo) en ging beter dan verwacht. Na zelf (conservatief) nagekeken te hebben kwam ik op een 6.9 uit. Vandaag had ik M&O en laat ik het zo zeggen, ik werd flink van achter genomen. Heb dat echt helemaal verkloot.
  Moderator zaterdag 11 mei 2019 @ 02:07:08 #8
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186757097
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 00:08 schreef nozw het volgende:

[..]

Helaas lijken er niet veel mensen op dit forum te zitten die nu examen doen. Opzich wel jammer want ik doe doe nu examen en het had me wel leuk geleken om het met andere hier te hebben over hoe de examens nou gaan.

Mijn eerste examen gisteren was wiskunde A(Havo) en ging beter dan verwacht. Na zelf (conservatief) nagekeken te hebben kwam ik op een 6.9 uit. Vandaag had ik M&O en laat ik het zo zeggen, ik werd flink van achter genomen. Heb dat echt helemaal verkloot.
Wat leuk dat je alsnog je gezicht hier komt laten zien :s) En dat M&O verhaal dat ken ik wel van toen ik dat moest doen. Het lijkt zulke makkelijke stof, maar je moet echt doorbijten...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_186761117
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 02:07 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Wat leuk dat je alsnog je gezicht hier komt laten zien :s) En dat M&O verhaal dat ken ik wel van toen ik dat moest doen. Het lijkt zulke makkelijke stof, maar je moet echt doorbijten...
Ja klopt, als je de stof eenmaal begrijpt is indd niet super moeilijk. Je moet natuurlijk ook maar net geluk hebben dat je een docent hebt die goed de vertaalslag kan maken. Want persoonlijk vind ik bij M&O dingen vaak op het eerste gezicht moeilijker lijken dan dat ze daadwerkelijk zijn. Helaas is mijn docent meer van het "je moet het gewoon stampen", waardoor je veel gewoon maar moet onthouden inplaats van te begrijpen. Heb dus zelf meer aandacht aan M&O moet besteden.

Anyway volgende week heb ik maandag geschiedenis. Dinsdag Engels en donderdag Nederlands. Zou niet voor al te veel problemen moeten zorgen. Alleen die kenmerkende aspecten bij Gs gaan een drama worden.
  Moderator zaterdag 11 mei 2019 @ 11:45:03 #10
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186761271
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 11:36 schreef nozw het volgende:

[..]

Ja klopt, als je de stof eenmaal begrijpt is indd niet super moeilijk. Je moet natuurlijk ook maar net geluk hebben dat je een docent hebt die goed de vertaalslag kan maken. Want persoonlijk vind ik bij M&O dingen vaak op het eerste gezicht moeilijker lijken dan dat ze daadwerkelijk zijn. Helaas is mijn docent meer van het "je moet het gewoon stampen", waardoor je veel gewoon maar moet onthouden inplaats van te begrijpen. Heb dus zelf meer aandacht aan M&O moet besteden.

Anyway volgende week heb ik maandag geschiedenis. Dinsdag Engels en donderdag Nederlands. Zou niet voor al te veel problemen moeten zorgen. Alleen die kenmerkende aspecten bij Gs gaan een drama worden.
Nou, als je daarover specifieke vragen hebt, horen we het wel.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_186774925
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 11:36 schreef nozw het volgende:

[..]

Ja klopt, als je de stof eenmaal begrijpt is indd niet super moeilijk. Je moet natuurlijk ook maar net geluk hebben dat je een docent hebt die goed de vertaalslag kan maken. Want persoonlijk vind ik bij M&O dingen vaak op het eerste gezicht moeilijker lijken dan dat ze daadwerkelijk zijn. Helaas is mijn docent meer van het "je moet het gewoon stampen", waardoor je veel gewoon maar moet onthouden inplaats van te begrijpen. Heb dus zelf meer aandacht aan M&O moet besteden.

Anyway volgende week heb ik maandag geschiedenis. Dinsdag Engels en donderdag Nederlands. Zou niet voor al te veel problemen moeten zorgen. Alleen die kenmerkende aspecten bij Gs gaan een drama worden.
oh ja, vorig jaar werden er echt veel kenmerkende aspecten gevraagd bij ons geschiedenis examen (vwo)
ik had dat niet verwacht en dus ook niet echt super veel aandacht aan besteed bij het leren, maar ik kende er gelukkig nog wel wat van het leren voor de proefwerken.
pi_186810370
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 22:38 schreef -Wereld- het volgende:

[..]

oh ja, vorig jaar werden er echt veel kenmerkende aspecten gevraagd bij ons geschiedenis examen (vwo)
ik had dat niet verwacht en dus ook niet echt super veel aandacht aan besteed bij het leren, maar ik kende er gelukkig nog wel wat van het leren voor de proefwerken.
Ik had vandaag geschiedenis en gelukkig werden er maar heel weining kenmerkende apsecten gevraagd. In totaal maar 3. Op het vwo examen was dit ook zo hoorde ik van vrienden, dus dit jaar hebben we geluk gehad.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 14 mei 2019 @ 16:43:36 #13
408813 crew  trein2000
pi_186833027
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 22:38 schreef -Wereld- het volgende:

[..]

oh ja, vorig jaar werden er echt veel kenmerkende aspecten gevraagd bij ons geschiedenis examen (vwo)
ik had dat niet verwacht en dus ook niet echt super veel aandacht aan besteed bij het leren, maar ik kende er gelukkig nog wel wat van het leren voor de proefwerken.
Kenmerkende aspecten :r stom trucje
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 14 mei 2019 @ 22:11:21 #14
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_186843925
20 jaar geleden deed ik examen Havo .....Ineens moet ik nu alweer VWO examen ...DIT JAAR ! Vorig jaar werd ik aangenomen door mijn school ... Zit ik in droom? Nee het is echt ...
  vrijdag 17 mei 2019 @ 05:11:19 #15
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_186900991
15mei examen gedaan .
Ja voor Nederlands mbo2/3 .
Ben geslaagt met 9.5
Maar nog steeds kan ik geen fatsoenlijke nederlandse op fok neer zetten.

Slaat nergens op de examens op een pc .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')