Ik ergerde me altijd al, aan die bevoogdende houding van Cees, alsof hij als oudere alles beter weet..Nou ik ben zelfs ouder, ik zou dat nooit doen..Leven en laten leven is mijn motto..quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou hoe Cees ook gisteravond Hiske de les over hoe je een keuken netjes gaf had ik ook zoiets van moet dat nu......alhoewel het er al een stuk netter uitzag maar het moest met zoveel woorden waarom Cees dat zo deed.
Ha de ene helft van het maffia koppeltjequote:
Verbaast mij ook niet. In 1 had hij al moeite met slapen. Hij klaagde altijd dat hij niet geslapen had, zelfs als hij wel geslapen had. Hij slaapt gewoon beroerd. Vind ik ook zo irritant, een hele nacht te draaien en niet te slapen. Gelukkig slaap ik meestal goed, maar ik kan mij dat wel voorstellen dat het niet fijn is, vooral als je moet bijtanken om de dag door te komen. Hij is immers ook niet topfit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:51 schreef Mumbojumbo het volgende:
Heb er een hard hoofd in dat Cees een volle week blijft.
Dot, ik had geen idee dat ik de laatste was.....en nee ik open niet.....quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Wist nu of jij opende zodeju,?
[..]
Ha de ene halft van het maffia koppeltje
De liefde enig sinds bekoeld naar haar chat sessie met mama en vriendin?
Ik bemerk wel enige afstand,en dat overdreven lachen is ook een stuk minder.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Wist nu of jij opende zodeju,?
[..]
Ha de ene helft van het maffia koppeltje
De liefde enig sinds bekoeld naar haar chat sessie met mama en vriendin?
Ik slaap al sinds 27 maart 1992 niet goed meer, is een ellende kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Verbaast mij ook niet. In 1 had hij al moeite met slapen. Hij klaagde altijd dat hij niet geslapen had, zelfs als hij wel geslapen had. Hij slaapt gewoon beroerd. Vind ik ook zo irritant, een hele nacht te draaien en niet te slapen. Gelukkig slaap ik meestal goed, maar ik kan mij dat wel voorstellen dat het niet fijn is, vooral als je moet bijtanken om de dag door te komen. Hij is immers ook niet topfit.
Snap ook niet dat hij heeft besloten om erin te gaan. Onbegrijpelijk, als je toch je gemakken nodig hebt.
Volgens mij was het de bedoeling dat Cees daar zou komen te liggen, maar Shelley wist niet hoe snel ze haar spullen daar heen moest slepen. Daar is gisteren nog een kort gesprekje met Cees over geweest.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het wordt steeds asocialer daar.
Zou kunnen maar dan nogquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben ooit een gesprek gehad waaruit bleek dat Hiske gevoelens voor Christel had wat verder ging dan vriendschap.
Ik heb geen idee, ik heb ze gisteren niet zo heel veel samen gezien. Niet zo veel als de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dot, ik had geen idee dat ik de laatste was.....en nee ik open niet.....
Is Jessie nog steeds boos??
Dat moet Cees natuurlijk zelf weten, zijn motieven kennen we niet. Maar het zou voor iedereen fijn zijn, als hij ergens kan slapen waar hij niemand stoortquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Verbaast mij ook niet. In 1 had hij al moeite met slapen. Hij klaagde altijd dat hij niet geslapen had, zelfs als hij wel geslapen had. Hij slaapt gewoon beroerd. Vind ik ook zo irritant, een hele nacht te draaien en niet te slapen. Gelukkig slaap ik meestal goed, maar ik kan mij dat wel voorstellen dat het niet fijn is, vooral als je moet bijtanken om de dag door te komen. Hij is immers ook niet topfit.
Snap ook niet dat hij heeft besloten om erin te gaan. Onbegrijpelijk, als je toch je gemakken nodig hebt om te kunnen functioneren.
Dat is al winst, tjee wat was dat mens irritant zeg met haar paringszangquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik bemerk wel enige afstand,en dat overdreven lachen is ook een stuk minder.
Oja, maar dat was meer iets wat te maken had met het feit dat ze het toen niet aangeboden had.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was gistermiddag toen ze naar Cees liep om haar excuses aan te bieden voor wat ze had gezegd over hem .
Denk dat zijn kinderen het hem ook afgeraden hebben.....maar Cees is net een beetje Merel heel graag de shine.......quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slaap al sinds 27 maart 1992 niet goed meer, is een ellende kan ik je vertellen.
Maar gisteren zei Cees dat hij door de cbd olie met THC wel goed kon slapen.
Maar ander bed, en een aftakelend lijf .
Ik snap niet wat hij zichzelf aandoet in deze fase van zijn leven.
Zeer zeker.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat moet Cees natuurlijk zelf weten, zijn motieven kennen we niet. Maar het zou voor iedereen fijn zijn, als hij ergens kan slapen waar hij niemand stoort
Yep...... best wel een aandachtshoer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat zijn kinderen het hem ook afgeraden hebben.....maar Cees is net een beetje Merel heel graag de shine.......
Nee dat was om wat ze over Cees zei, die avond daarvoor .quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, maar dat was meer iets wat te maken had met het feit dat ze het toen niet aangeboden had.
Nu weet ze niet anders, dan dat het niet hoeft. Ze zal er geen probleem van maken natuurlijk, maar het zou Hiske wel sieren om met haar meevoelend hoofd om dit eerst met Shelley te bespreken.
Overdag was Jessie heel boos en zei zelfs tegen Dylan dat hij het haar heel erg kwalijk nam.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb ze gisteren niet zo heel veel samen gezien. Niet zo veel als de afgelopen dagen.
Hij schijnt nogal positief op zijn eerste verblijf terug te kijken. Misschien is dit voor hem hetzelfde als wanneer een ander zegt dat hij nog een mooie reis wil maken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap ook niet dat hij heeft besloten om erin te gaan. Onbegrijpelijk, als je toch je gemakken nodig hebt om te kunnen functioneren.
Ja, Cees heeft haar indirect aangesproken op haar uitspraak over de muizen; dat hij dat gewend was (in 1). Ik zou ook wel het gezicht van Shelley willen zien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij was het de bedoeling dat Cees daar zou komen te liggen, maar Shelley wist niet hoe snel ze haar spullen daar heen moest slepen. Daar is gisteren nog een kort gesprekje met Cees over geweest.
En ze had ook wat misselijke opmerkingen gemaakt over Cees (kwam er op neer : schijt aan Cees)quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij was het de bedoeling dat Cees daar zou komen te liggen, maar Shelley wist niet hoe snel ze haar spullen daar heen moest slepen. Daar is gisteren nog een kort gesprekje met Cees over geweest.
Dat gevoel heb ik ook. Hij leeft ook best in zijn Utopiatijd (lijkt het). Ach.... vind het een irritante vent, al moet ik zeggen dat hij valt mee, maar hij is er nog maar net. Aangezien hij misschien geen jaren meer heeft, gun ik hem dat stiekem wel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:05 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Hij schijnt nogal positief op zijn eerste verblijf terug te kijken. Misschien is dit voor hem hetzelfde als wanneer een ander zegt dat hij nog een mooie reis wil maken.
Wel jammer dat hij nu niet bij de vergadering is.
'Maar het was niet persoonlijk hooooowwwr' . Achterlijke domme bimbo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ze had ook wat misselijke opmerkingen gemaakt over Cees (kwam er op neer : schijt aan Cees)
Maar Jens doet nooit wat, ligt alleen in bedquote:
Dat jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Maar het was niet persoonlijk hooooowwwr' . Achterlijke domme bimbo.
De man van Patricia komt ook helpenquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
bar: jens & melene
snack: brandon erik vrijwilliger
bakkerskraam: adriaan en patries en haar zus
?: ger andrea
Het is raar, want als je een punt opnoemt, moet het duidelijk gemaakt worden wat er aan het punt gedaan is of /en wat de status is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:07 schreef Dotteke het volgende:
Vergadering is begonnen, Franny leest voor wat er allemaal moet gebeuren
Ja ze is duidelijk te verstaan, de tijd van fluisteren is voorbijquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is raar, want als je een punt opnoemt, moet het duidelijk gemaakt worden wat er aan het punt gedaan is of /en wat de status is.
Kan iemand Hiske laten weten dat ze niet zo hoeft te schreeuwen, want ik kan heel goed horen.
Weet wel dat elk ander gestopt was waar die mee bezig was en Jens gaat gewoon door.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar Jens doet nooit wat, ligt alleen in bed
Is er alleen met de stemmingen vroeg uit
aan iemand die jezelf niet uitnodigd en alleen maar komt zeuren en drammen had ik ook schijt aan gehad.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ze had ook wat misselijke opmerkingen gemaakt over Cees (kwam er op neer : schijt aan Cees)
Die gaat zondag lekker een dagje n de kooiquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja hoor, Merel hoeft weer geen donder te doen.
Ja en daarbij komt dat straten ook nog best zwaar werk isquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet wel dat elk ander gestopt was waar die mee bezig was en Jens gaat gewoon door.
Jessy weet donders goed wanneer hij dergelijke dingen even moet zeggen : Als de camera op hem gericht staat....quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Overdag was Jessie heel boos en zei zelfs tegen Dylan dat hij het haar heel erg kwalijk nam.
Ja, nog meer aandacht trekken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaat zondag lekker een dagje n de kooi
Als er cosser ernaar toe gaan......aub....ga voor de kooi lekker hamburgertjes eten......quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaat zondag lekker een dagje n de kooi
Viel me ook op. Vrij nutteloos om alleen de lijst voor te lezen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is raar, want als je een punt opnoemt, moet het duidelijk gemaakt worden wat er aan het punt gedaan is of /en wat de status is.
Ja, en afgevinkt worden als het gedaan is.......quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:15 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Viel me ook op. Vrij nutteloos om alleen de lijst voor te lezen.
Cees is uitgenodigd en ook Shell vond dat ook prima , onzin dusquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:13 schreef goldback het volgende:
[..]
aan iemand die jezelf niet uitnodigd en alleen maar komt zeuren en drammen had ik ook schijt aan gehad.
Ik kreeg zelf een schandpaal beeld bij het idee van Merel in een kooi. Ik zou die hamburger wel naar der hoofd willen mikkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als er cosser ernaar toe gaan......aub....ga voor de kooi lekker hamburgertjes eten......
Anders kunnen Andrea en Gerrit ook weigeren om steeds hun bed af te staan.......quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Cees is uitgenodigd en ook Shell vond dat ook prima , onzin dus
Daar gingen ze toch vrijwilligers voor zoeken?quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:18 schreef Dotteke het volgende:
NIemand wil eindverantwoordelijke voor het terrein zijndat het er netjes bijligt
Dat iddquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Anders kunnen Andrea en Gerrit ook weigeren om steeds hun bed af te staan.......
quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kreeg zelf een schandpaal beeld bij het idee van Merel in een kooi. Ik zou die hamburger wel naar der hoofd willen mikken
O, dat kan heb ik niet mee gekregenquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:19 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Daar gingen ze toch vrijwilligers voor zoeken?
Dat had ik ook gedaan als ik hun was.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Anders kunnen Andrea en Gerrit ook weigeren om steeds hun bed af te staan.......
Ja, die Merel doet niet echt goed de boodschappenquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:30 schreef zodeju het volgende:
Het valt nu Cees er is op dat er vaak mis gegrepen wordt....gewoon geen koffie meer......de andere vinden het al heel gewoon.......
Ik heb het gemist. Ik wist alleen dat ze Cees aangeboden had om toch daar te slapen, maar hij is er niet op ingegaan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat was om wat ze over Cees zei, die avond daarvoor .
Die man had daar gewoon niet heen moeten gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Ik wist alleen dat ze Cees aangeboden had om toch daar te slapen, maar hij is er niet op ingegaan.
Die zorgt ervoor dat ze haar eigen spullen in huis heeft en de rest kan de zenuwen krijgen. Als ze mazzel hebben zit het erbij, anders kan het haar niet boeien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die Merel doet niet echt goed de boodschappen
En iedereen accepteert het, heel raar dat met alles iedereen het zo makkelijk accepteertquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die zorgt ervoor dat ze haar eigen spullen in huis heeft en de rest kan de zenuwen krijgen. Als ze mazzel hebben zit het erbij, anders kan het haar niet boeien.
Dat jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die zorgt ervoor dat ze haar eigen spullen in huis heeft en de rest kan de zenuwen krijgen. Als ze mazzel hebben zit het erbij, anders kan het haar niet boeien.
Ziek toch?quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En iedereen accepteert het, heel raar dat met alles iedereen het zo makkelijk accepteert
Over Hiske heb je zeker een goed punt. Hiske stelt het voor, dus die mag ook haar bed afstaan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die man had daar gewoon niet heen moeten gaan.
Ik snap ergens Shel ook wel als je zelf al weken niet goed slaapt verlang je ook naar een goede nachtrust.
Waarom geeft Hiske haar bed niet op voor Cees? Maar die geeft nergens haar bed voor op
Ach, het kwam als een volslagen verrassing dat Cris naar huis gestuurd werd volgen Shelley dus erop gerekend had ze niet.....een weekje later had dan ook geen punt geweest......Pas toen ze hoorde dat eventueel Cees daar ging slapen werd het met een noodgang omgewisseld.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die man had daar gewoon niet heen moeten gaan.
Ik snap ergens Shel ook wel als je zelf al weken niet goed slaapt verlang je ook naar een goede nachtrust.
Waarom geeft Hiske haar bed niet op voor Cees? Maar die geeft nergens haar bed voor op
Ja, in feite moet Merel controleren wat er gehaald moet worden (alle kastjes en koelkasten nakijken) en de voorraad op peil houden en alleen de persoonlijke dingen moeten doorgegeven worden......quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En iedereen accepteert het, heel raar dat met alles iedereen het zo makkelijk accepteert
Geen idee, niet eens gestemd. Tis toch een poppenkast.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:36 schreef puzziepie het volgende:
Weet iemand wat de uitslag van die poll van gisteren is?
Just curious
Weet niet wat voor brood ze daar bakken, maar Cees moest flink zagen om de korstjes ervan af krijgen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:35 schreef Dotteke het volgende:
Cees maakt een broodje voor hem zelf , de andere zijn op het terrein bezig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cees kan weer de keuken tafel opruimen.....laten gewoon hun dingen liggen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:35 schreef Dotteke het volgende:
Cees maakt een broodje voor hem zelf , de andere zijn op het terrein bezig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je gek, Merel wil alleen de prettige kant van het geheel. Alleen de voordelen pakken en de rest... boeie!quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, in feite moet Merel controleren wat er gehaald moet worden (alle kastjes en koelkasten nakijken) en de voorraad op peil houden en alleen de persoonlijke dingen moeten doorgegeven worden......
Maar natuurlijk!quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:36 schreef puzziepie het volgende:
Weet iemand wat de uitslag van die poll van gisteren is?
Just curious
Inderdaad, boodschappen opruimen is er ook niet bij.....quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben je gek, Merel wil alleen de prettige kant van het geheel. Alleen de voordelen pakken en de rest... boeie!
Dan vraag ik mij af 'wie is het publiek'? Mij maakte het niet uit. Hoezo moet het publiek het ermee eens zijn!quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:38 schreef puzziepie het volgende:
Adje over Cees die gisteren tegen Adje zei dat het publiek niet blij was met de 3 stemmen die Adje op Chris gaf
Adje weer over het feit dat hij nog nooit stemmen heeft gehad![]()
Echt ,ik gun die vent stemmen , hopelijk gaat ie ze ook een keer krijgen
Bah wat een egotripperij van Adje
denk dat ze verder niet.over nagedacht heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Cees is uitgenodigd en ook Shell vond dat ook prima , onzin dus
Thnx!!quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!![]()
![]()
![]()
De koning steekt uiteraard met kop en schouders boven het gepeupel uit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vraag me af hoe het komt dat Shelley nog zo hoog staat ondanks haar BS.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En als je ook 2, 3 en 4 ziet, is het bijna niet te geloven.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zelfs het goed bijhouden van wie wat is en dat (laten) verwerken. Maar Merel is zo'n kei, die is zo goed bezig! Ze kan alleen bedelen en hamsteren, weggooien van overbodige spullen. DAT kan ze goed!quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad, boodschappen opruimen is er ook niet bij.....
Ik vraag me af hoe Brandon aan die stemmen komt. Knap dat mensen weten dat die erin zit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me af hoe het komt dat Shelley nog zo hoog staat ondanks haar BS.
Mag hij toch wel trots op zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thnx!!![]()
Adje is flink gezakt?
Nu Merel nog
Volgens mij zegt niemand dat het publiek het ergens mee eens moet zijn , het was een gesprekje,quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af 'wie is het publiek'? Mij maakte het niet uit. Hoezo moet het publiek het ermee eens zijn!
Ze heeft redelijk lopen slijmen bij Jessie en bij Gerrit liet ze ook weer het touw een beetje vieren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me af hoe het komt dat Shelley nog zo hoog staat ondanks haar BS.
Dat kan maar ze is wel akkoord gegaan. Wordt straks nog wel dramaquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:42 schreef goldback het volgende:
[..]
denk dat ze verder niet.over nagedacht heeft.
Klopt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij zegt niemand dat het publiek het ergens mee eens moet zijn , het was een gesprekje,
Cees en Adje hadden het over de stemming, en Adje begon daar zelf gisteren ook over tegenover Cees. Typisch Adje wel, want Adje blijft namelijk wel vaak nogal hangen in dingen.
Goed luisteren is ook een kunst Jens had het erover dat er maar EEN eenzijdig beeld naar buiten gebracht werd als dat Christel zorgde voor de groep alles deelde en mensen het daarom raar vonden dat Adriaan op haar gestemd heeft waarop Adriaan zei dan snapt hij dat de mensen denken dat hij nog geen stem heeft gehad.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:38 schreef puzziepie het volgende:
Adje over Cees die gisteren tegen Adje zei dat het publiek niet blij was met de 3 stemmen die Adje op Chris gaf
Adje weer over het feit dat hij nog nooit stemmen heeft gehad![]()
Echt ,ik gun die vent stemmen , hopelijk gaat ie ze ook een keer krijgen
Bah wat een egotripperij van Adje
Wow,en ben ik nog vergeten te stemmen ook,had Gerrit willen doen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De schuimpjes nemen hun taak serieus. Anderen zijn allang gestopt met deze hobby.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als je ook 2, 3 en 4 ziet, is het bijna niet te geloven.
Ongelooflijk zelfs.
Die 3 zijn het begin van bijna alle verhaallijnen, en ook het meest in beeld op tv.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De schuimpjes nemen hun taak serieus. Anderen zijn allang gestopt met deze hobby.
Ik denk dat vooral het fb publiek beledigd was? Vaak zijn die fb schuimpjes nogal fanatiek.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom is het voor mij dan ook een aanvulling op wat er gezegd is, dat ik niet snap waar het publiek zich mee bemoeit. Geldt voor meer zaken.
Je mag stemmen op wie je wil. Als er een regel zou zijn dat iedereen het eens moet zijn met je motivatie, dan kunnen mensen erop aangesproken worden, maar sowieso niet achteraf.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:50 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Goed luisteren is ook een kunst Jens had het erover dat er maar EEN eenzijdig beeld naar buiten gebracht werd als dat Christel zorgde voor de groep alles deelde en mensen het daarom raar vonden dat Adriaan op haar gestemd heeft waarop Adriaan zei dan snapt hij dat de mensen denken dat hij nog geen stem heeft gehad.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De schuimpjes nemen hun taak serieus. Anderen zijn allang gestopt met deze hobby.
Klopt, maar wat Hiske betreft, als het een spel is, moet ze ook niet zeuren en incasseren. Ze is vast ook bang dat ze zonder een voor haar bevredigende reden eruit gegooid kan worden. Hoorde haar in een gesprek ook zeggen dat zij dan de volgende kan zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral het fb publiek beledigd was? Vaak zijn die fb schuimpjes nogal fanatiek.
Verder is het ieders eigen keuze op wie ze stemmen , en wat His ook aangaf : het is een gegeven dat je stemmen moet geven , dat is nu eenmaal het spel.
Sommigen ademen ervoor.quote:
Volgende week weer een stemmingquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:50 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Wow,en ben ik nog vergeten te stemmen ook,had Gerrit willen doen.
Ik kijk geen tv, dus weet niet wat ze zien. Het is dan logish, maar dan zijn ze echt dom.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die 3 zijn het begin van bijna alle verhaallijnen, en ook het meest in beeld op tv.
Mensen kiezen uit die 3, en vergeten de rest.
Ik zie dat ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar wat Hiske betreft, als het een spel is, moet ze ook niet zeuren en incasseren. Ze is vast ook bang dat ze zonder een voor haar bevredigende reden eruit gegooid kan worden. Hoorde haar in een gesprek ook zeggen dat zij dan de volgende kan zijn.
Het zal er ook wel door komen dat de bovenste drie de mensen zijn die je niet in hen nest ziet liggen de Godganse dag.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die 3 zijn het begin van bijna alle verhaallijnen, en ook het meest in beeld op tv.
Mensen kiezen uit die 3, en vergeten de rest.
quote:
Ja, want dat is het enige wat telt. Beetje eenzijdig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal er ook wel door komen dat de bovenste drie de mensen zijn die je niet in hen nest ziet liggen de Godganse dag.
Op tv zie je pas echt goed dat het allemaal een stuk minder spontaan is dan het lijkt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, dus weet niet wat ze zien. Het is dan logish, maar dan zijn ze echt dom.
Tja geen stoelen in de huisjes dus enigste wat overblijft is op bed zitten/liggen om een beetje privacy te hebben van de andere bewoners.. denk ook dat verveling daar een grote rol in speelt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal er ook wel door komen dat de bovenste drie de mensen zijn die je niet in hen nest ziet liggen de Godganse dag.
Ja, ik kan bijna raden welke momenten op tv komen. Je hoort hem inderdaad voor de bühne praten. Zo overdreven als wat. Vreselijk, en vervolgens. em.....quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op tv zie je pas echt goed dat het allemaal een stuk minder spontaan is dan het lijkt.
Vooral Jessie zie je dan echt (slecht) acteren.
Vervelen is daar helemaal niet nodig. Er is zat te doen als je niet te lui bent om uit je eigen traanbuizen te huilen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:00 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tja geen stoelen in de huisjes dus enigste wat overblijft is op bed zitten/liggen om een beetje privacy te hebben van de andere bewoners.. denk ook dat verveling daar een grote rol in speelt.
Heb je het nou tegen mij?quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:50 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Goed luisteren is ook een kunst Jens had het erover dat er maar EEN eenzijdig beeld naar buiten gebracht werd als dat Christel zorgde voor de groep alles deelde en mensen het daarom raar vonden dat Adriaan op haar gestemd heeft waarop Adriaan zei dan snapt hij dat de mensen denken dat hij nog geen stem heeft gehad.
Zo ver kan niet iedereen denken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:00 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tja geen stoelen in de huisjes dus enigste wat overblijft is op bed zitten/liggen om een beetje privacy te hebben van de andere bewoners.. denk ook dat verveling daar een grote rol in speelt.
OMGquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo ver kan niet iedereen denken.
Jij noemt het lui .. ik noem het efficiënt omgaan met je energiequote:Op donderdag 9 mei 2019 10:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vervelen is daar helemaal niet nodig. Er is zat te doen als je niet te lui bent om uit je eigen traanbuizen te huilen.
Irritant als een logee je spullen gaat opruimen en je het niet meer kan vinden. Ahwe bemoeial.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:58 schreef schizolientje het volgende:
wat leuk, Cees heeft de boodschappen opgeruimd en ze kunnen niets meer vinden
Cees zal het wel efficiënt noemen ...quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:03 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Irritant als een logee je spullen gaat opruimen en je het niet meer kan vinden. Ahwe bemoeial.
hou ouder hoe minder ik denk te wetenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ergerde me altijd al, aan die bevoogdende houding van Cees, alsof hij als oudere alles beter weet..Nou ik ben zelfs ouder, ik zou dat nooit doen..Leven en laten leven is mijn motto..
His zeurde helemaal niet,maar had vragen . En ook dat mag, vind het zelfs logisch dat ze wat vragen had, en die heeft ze gesteld Ze zat niet te zeuren en riep Maik ook niet ter verantwoording , en ze heeft geïncasseerd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar wat Hiske betreft, als het een spel is, moet ze ook niet zeuren en incasseren. Ze is vast ook bang dat ze zonder een voor haar bevredigende reden eruit gegooid kan worden. Hoorde haar in een gesprek ook zeggen dat zij dan de volgende kan zijn.
Ze begon een beetje apart,maar voor de rest was het een normaal gesprek.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
His zeurde helemaal niet,maar had vragen . En ook dat mag, vind het zelfs logisch dat ze wat vragen had, en die heeft ze gesteld Ze zat niet te zeuren en riep Maik ook niet ter verantwoording , en ze heeft geïncasseerd.
Was duidelijk te zien.
Irritant als een logee je spullen gaat opruimen en je het niet meer kan vinden. Ahwe bemoeial.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:58 schreef schizolientje het volgende:
wat leuk, Cees heeft de boodschappen opgeruimd en ze kunnen niets meer vinden
Je kan ook moeilijk uit andermans traanbuizen gaan huilenquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vervelen is daar helemaal niet nodig. Er is zat te doen als je niet te lui bent om uit je eigen traanbuizen te huilen.
Cees moet een boekie gaan lezen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Cees zal het wel efficiënt noemen ...
Kan je nagaan hoe saaaaaiiii het geworden is als dat opruimen van Cees al best leuk isquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat opruimen was best leuk om te zien.
Hier heb je een punt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:10 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe saaaaaiiii het geworden is als dat opruimen van Cees al best leuk is
Nou het is denk ik nooit bevorderlijk om de boodschappen gewoon in de kratten te laten liggen en zelfs die van vorige keer ook nog.....gewoon de kratten opgestapeld en eruit trekken wat je op dat moment nodig hebt....waardoor er dingen geplet worden en niet gezien.....quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:08 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Cees moet een boekie gaan lezen.
Precies. Als er maar "wat" gebeurt. Is nu saaitopia .quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:10 schreef Cargamelk het volgende:
Boeit mij eigenlijk niet wie werkt of niet werkt .. is totaal niet interessant.
Ik heb al een paar keer gehoord dat het brood niet goed is van de Utopianenquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet wat voor brood ze daar bakken, maar Cees moest flink zagen om de korstjes ervan af krijgen.
En dubbel bestellen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou het is denk ik nooit bevorderlijk om de boodschappen gewoon in de kratten te laten liggen en zelfs die van vorige keer ook nog.....gewoon de kratten opgestapeld en eruit trekken wat je op dat moment nodig hebt....waardoor er dingen geplet worden en niet gezien.....
Zo mag jij dat zien natuurlijk. Ik neem de gesprekken mee die Hiske hiervoor met anderen heeft gehad. Ze sprak er nog net geen schande van, al weet ze het op het laatst als ze haar punt gemaakt heeft en er niet verder mee komt, te nuanceren naar 'ik neem het je niet kwalijk, het is een spel'. Wat was er gebeurd als hij geen antwoord goed antwoord voor haar had, vraag ik mij dan af.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
His zeurde helemaal niet,maar had vragen . En ook dat mag, vind het zelfs logisch dat ze wat vragen had, en die heeft ze gesteld Ze zat niet te zeuren en riep Maik ook niet ter verantwoording , en ze heeft geïncasseerd.
Was duidelijk te zien.
Vers schijnt het wel lekker te zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gehoord dat het brood niet goed is van de Utopianen
Maar de klanten blijven kopen dus ze blijven bakken
Hahahahaha nee klopt. Maar ik volg de streams niet om te zien hoe keurig ze de boodschappen opruimenquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou het is denk ik nooit bevorderlijk om de boodschappen gewoon in de kratten te laten liggen en zelfs die van vorige keer ook nog.....gewoon de kratten opgestapeld en eruit trekken wat je op dat moment nodig hebt....waardoor er dingen geplet worden en niet gezien.....
Juist .. zijn ze aan het "werk" op de pc .. nou das boeiend om naar te kijken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:12 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Precies. Als er maar "wat" gebeurt. Is nu saaitopia .
Het is een spel en dat weet ze , en ze speelt het spel zelf ook, heel simpel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo mag jij dat zien natuurlijk. Ik neem de gesprekken mee die Hiske hiervoor met anderen heeft gehad. Ze sprak er nog net geen schande van, al weet ze het op het laatst als ze haar punt gemaakt heeft en er niet verder mee komt, te nuanceren naar 'ik neem het je niet kwalijk, het is een spel'. Wat was er gebeurd als hij geen antwoord goed antwoord voor haar had, vraag ik mij dan af.
Hoorde Erik zeggen dat het van binnen helemaal niet goed was,quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vers schijnt het wel lekker te zijn.
Gewoon niet opruimen.En er wordt ook veel weggegooid.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahahahaha nee klopt. Maar ik volg de streams niet om te zien hoe keurig ze de boodschappen opruimen
quote:
Andrea vindt het wel lekker.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde Erik zeggen dat het van binnen helemaal niet goed was,
quote:
Ik vind het altijd jammer dat ze alles op het laatste moment toch nog luktquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Rob kan alleen zaterdag.....weer op het laatste nippertje dus.
Ja ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer dat ze alles op het laatste moment toch nog lukt
Boodschappen bijhouden is toch niet zo moeilijk lijkt me .. ff kijken in de voorraadkast en je weet wat er besteld moet worden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:15 schreef Sambalbaai het volgende:
O, nu ligt het weer aan anderen.....die hebben Hiske en Merel niet geattendeerd op dat er spullen op waren. De laatste keer is er voor de opening van de tattoeshop besteld en daarna is er niets doorgegeven.Wat een BS.
Wie weet lukt het niet of wordt er weer van alles vergeten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was eigenlijk schandalig en wist ook niet wat ik zag hoe ze met de boodschappen omgingen half lege zakken met nog een beetje erin, dingen die in de koelkast hoorde, en zelfs kratten schuin in de andere.....quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahahahaha nee klopt. Maar ik volg de streams niet om te zien hoe keurig ze de boodschappen opruimen
Als je een evenement organiseert ga je toch ruim van te voren de voorraad checken?quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:19 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Boodschappen bijhouden is toch niet zo moeilijk lijkt me .. ff kijken in de voorraadkast en je weet wat er besteld moet worden.
Op afbetaling.36 maanden.quote:
Ja, zo kom je er makkelijk vanaf.....wie is verantwoordelijk voor de boodschappen.....quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:15 schreef Sambalbaai het volgende:
O, nu ligt het weer aan anderen.....die hebben Hiske en Merel niet geattendeerd op dat er spullen op waren. De laatste keer is er voor de opening van de tattoeshop besteld en daarna is er niets doorgegeven.Wat een BS.
Ja.quote:
Merel en Merel en Hiske samen voor de markt.....quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zo kom je er makkelijk vanaf.....wie is verantwoordelijk voor de boodschappen.....
Klopt,maar Gerrit wil persé een hele dure.Ik snap de logica ook niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Te achterlijk voor woorden. Er is zat goed 2e handsspul te kopen, zeker voor een beginner.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel en Merel en Hiske samen voor de markt.....
Ik snap al helemaal niet dat Jessie er in meegaat.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,maar Gerrit wil persé een hele dure.Ik snap de logica ook niet.
Voor mee naar huis misschien.......quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En laatst was er één van ¤1500,- toch goed genoeg?quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze mogen niks meer mee naar huis nemen.quote:
Is dat pas?? die jukalile's heeft Lotus die daar laten liggen?? Of waren die toevallig allemaal verkocht?? Ze is wel plotseling weg gegaan en denk ook niks meegenomen maar heb niemand meer over die dingen gehoord.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze mogen niks meer mee naar huis nemen.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel doet me afentoe denken aan Big Ang Riaiola van MobWifes...
[ afbeelding ]
Daarom snap ik het ook niet. Bij een spel is het wat het is. Of het is alleen om tv te maken in het spel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is een spel en dat weet ze , en ze speelt het spel zelf ook, heel simpel.
Nee,die was niet goed genoeg voor DJ Gerrit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En laatst was er één van ¤1500,- toch goed genoeg?
Hij wil tegeltjes gaan verkopen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:33 schreef QuarterBack het volgende:
SeeS komt dus een week "helpen geld verdienen" heeft 'ie al een businessplan overlegd of is het nog steeds "kuch kuch brilletje vasthouden, huhuhu wat is het vies hier" ?
En dan mee naar huis nemen .. hij zal er dan inkomstenbelasting over moeten betalen dus hoe duurder hoe slechter voor hemquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heeft 'ie die al voor op de markt dan, want de webshop is dicht toch?quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij wil tegeltjes gaan verkopen.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:33 schreef QuarterBack het volgende:
SeeS komt dus een week "helpen geld verdienen" heeft 'ie al een businessplan overlegd of is het nog steeds "kuch kuch brilletje vasthouden, huhuhu wat is het vies hier" ?
3 druppels water. Ken haar verder niet, maar ze lijkt erop.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel doet me afentoe denken aan Big Ang Riaiola van MobWifes...
[ afbeelding ]
De webshop is out of order.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:36 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Heeft 'ie die al voor op de markt dan, want de webshop is dicht toch?
een beetje spannend maken olv de Febo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laats nog die Kris en een digitale camera...quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze mogen niks meer mee naar huis nemen.
Raar, ik zie 'm toch echt de hele dag met lege handen lopenquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De webshop is out of order.
Maar dit was zijn plan om geld te verdienen.
[ afbeelding ]
Die zullen wel ergens achter een hok liggen te rotten, je weet hoe ze zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat pas?? die jukalile's heeft Lotus die daar laten liggen?? Of waren die toevallig allemaal verkocht?? Ze is wel plotseling weg gegaan en denk ook niks meegenomen maar heb niemand meer over die dingen gehoord.
Ik heb helemaal niks met His maar Ze zat in dit geval helemaal niet te manipuleren , ze had vragen en die stelde ze , is haar goed recht .Net als dat het van de ander zijn goed recht is om daarop te antwoorden zoals Maik deed. Meer was het nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom snap ik het ook niet. Bij een spel is het wat het is. Of het is alleen om tv te maken in het spel.![]()
Ik vind het een rare tante en probeert mensen ook te manipuleren. In dit geval is het niet gelukt.
Roep het gewoon vaak genoeg en mensen geloven het vanzelf.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:39 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Raar, ik zie 'm toch echt de hele dag met lege handen lopen
Denkt hij vast niet aanquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
En dan mee naar huis nemen .. hij zal er dan inkomstenbelasting over moeten betalen dus hoe duurder hoe slechter voor hem
Denkt hij vast niet aanquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:36 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
En dan mee naar huis nemen .. hij zal er dan inkomstenbelasting over moeten betalen dus hoe duurder hoe slechter voor hem
Vroeger ging je het leger in of taxi rijden tegenwoordig is het DJ worden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,die was niet goed genoeg voor DJ Gerrit.
Hij moet wel meegaan nu, als hij hem aan zijn kant wil houden. Kan hem niet aan het lijntje blijven houden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet dat Jessie er in meegaat.
Nee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:40 schreef goldback het volgende:
[..]
wat verwacht je nu dan in 1 ook niks bereikt, net Jessie hoop geblaat en gepraat.
Ik ken een aantal DJ`s,die deden niets anders dan oefenen.Tegenwoordig is het een USB er in steken,beetje knopjes draaien en handjes in de lucht.Het gaat nergens over.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:45 schreef goldback het volgende:
[..]
Denkt hij vast niet aan
[..]
Vroeger ging je het leger in of taxi rijden tegenwoordig is het DJ worden.
Ik denk ook, op gegeven moment is het niet meer nodig en dan moet je maar met lege handen lopen. Het riedeltje gaat niet altijd op.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:39 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Raar, ik zie 'm toch echt de hele dag met lege handen lopen
ja zie ook geen interesse in muziek bij hem, het is gewoon de easyway.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken een aantal DJ`s,die deden niets anders dan oefenen.Tegenwoordig is het een USB er in steken,beetje knopjes draaien en handjes in de lucht.Het gaat nergens over.
Een playback DJquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken een aantal DJ`s,die deden niets anders dan oefenen.Tegenwoordig is het een USB er in steken,beetje knopjes draaien en handjes in de lucht.Het gaat nergens over.
SeeS gaat geen zak doen daar, ja zeiken en zieken, en rondstrompelen mekkeren over slecht slapenquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk ook, op gegeven moment is het niet meer nodig en dan moet je maar met lege handen lopen. Het riedeltje gaat niet altijd op.
Jens weet dat wel zelfquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:53 schreef zodeju het volgende:
Cees staat verbaast van Jens......en met Jens zijn papieren en dingen die hij gedaan heeft weet Cees wel wat voor hem als hij eruit komt.......
Onverzorgd, weet niet of ze echt vies is, maar dat onverzorgde dat maakt haar zo ....uitstraaloosquote:
ik bedoel vies in de zin van afstotelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Onverzorgd, weet niet of ze echt vies is, maar dat onverzorgde dat maakt haar zo ....uitstraaloos
Ik vind haar ook afstotelijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:55 schreef goldback het volgende:
[..]
ik bedoel vies in de zin van afstotelijk.
Welnee omdat een van zijn vrienden ook dj-tquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:50 schreef goldback het volgende:
[..]
ja zie ook geen interesse in muziek bij hem, het is gewoon de easyway.
Het manipuleren sloeg op de gesprekken die ze eerder gevoerd heeft ten tijde van de stemmingen, vooral toen het duidelijk was wie er op de bank kwamen. Dat mag ze, maar daar komt het bij mij vandaan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met His maar Ze zat in dit geval helemaal niet te manipuleren , ze had vragen en die stelde ze , is haar goed recht .Net als dat het van de ander zijn goed recht is om daarop te antwoorden zoals Maik deed. Meer was het niet
Jawel, Sjellie neuken, gisteren hing 'ie weer intimiderend in haar comfortzone zonder resultaatquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Welnee omdat een van zijn vrienden ook dj-t
Gerrit is in mijn ogen nog zoekende naar zichzelf...doelloos
Wil van alles, wat hij bij andere zit, maar komt er al gauw achter dat het dan weer niks voor hem is
Hij heeft geen doel, geen passie
Volgens mij krijgt mw haar zin weer ergens niet in...ik vind haar zo'n aandachtsgeil pokkuh mokkelquote:
Ze leert er ook niet van, merel heeft haar al een paar x gewezen op hoe ze er bij loopt , maar kwartje valt gewoon nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:55 schreef goldback het volgende:
[..]
ik bedoel vies in de zin van afstotelijk.
Was ook wel grappig toen His op 4 mei iedereen toesprak over dodenherdenking , om 8 uur bla bla en dat iedereen een beetje netjes gekleed moest zijn, de enige die er om 8 uur smoezelig en onverzorgd uitzag was His zelfquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en vooral ook vies, doucht maar weinig. Kijk maar naar dat haar.![]()
Ik zou het ook niet doen. Mijn nachten zijn mij dierbaar, want ik haat het om ieder uur op de klok te moeten kijken. Maakt de nacht een verschrikking. Als je ziek bent, je lamlendig voelt en 's nachts wakker ligt, dan ben je blij dat het weer ochtend is, zodat je kunt opstaan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slaap al sinds 27 maart 1992 niet goed meer, is een ellende kan ik je vertellen.
Maar gisteren zei Cees dat hij door de cbd olie met THC wel goed kon slapen.
Maar ander bed, en een aftakelend lijf .
Ik snap niet wat hij zichzelf aandoet in deze fase van zijn leven.
Keel en Deel gaan maar lekker op hun tablet zitten ontwerpen ofzo, Daar hoeven ze geen computer voor bezet te houdenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:00 schreef QuarterBack het volgende:
Mileen schopt Keel&Deel van de pc, want ze móet iets voor de shirtjes maken, met een koptelefoon op
Ik weet niet waar het over ging maar zo zag ze er idd wel uit met die rot kop.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:59 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt mw haar zin weer ergens niet in...ik vind haar zo'n aandachtsgeil pokkuh mokkel
Dat haar hoeft niet vies te zijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en vooral ook vies, doucht maar weinig. Kijk maar naar dat haar.![]()
Wil slapend rijk worden....of ieder geval met de minste moeite.....quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Welnee omdat een van zijn vrienden ook dj-t
Gerrit is in mijn ogen nog zoekende naar zichzelf...doelloos
Wil van alles, wat hij bij andere zit, maar komt er al gauw achter dat het dan weer niks voor hem is
Hij heeft geen doel, geen passie
Ja een trui met grow up zou hem niet misstaanquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wil slapend rijk worden....of ieder geval met de minste moeite.....
quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was ook wel grappig toen His op 4 mei iedereen toesprak over dodenherdenking , om 8 uur bla bla en dat iedereen een beetje netjes gekleed moest zijn, de enige die er om 8 uur smoezelig en onverzorgd uitzag was His zelf![]()
Zo kwam ze binnenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat haar hoeft niet vies te zijn
Ze heeft een hele dikke bos haar
Maar doordat ze het niet verzorgt
(Behalve een beetje wassen) geen andere producten erin ziet het eruit als stro
Denk dat ze dat van chris af heeft gekeken, want toen ze binnen kwam had ze een prachtige bos haar op der hoofd
Ze wast het veel te weinig en kamt het amper.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat haar hoeft niet vies te zijn
Ze heeft een hele dikke bos haar
Maar doordat ze het niet verzorgt
(Behalve een beetje wassen) geen andere producten erin ziet het eruit als stro
Denk dat ze dat van chris af heeft gekeken, want toen ze binnen kwam had ze een prachtige bos haar op der hoofd
ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:06 schreef b_engeltje het volgende:
Omg ik zet stream aan ..jankende kaylee
teveel chris invloedenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze wast het veel te weinig en kamt het amper.
Misschien moet kaylee eerst is naar zichzelf kijkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:08 schreef zodeju het volgende:
Ze vindt hem niet leuk....hij mag haar weer niet aanraken.
Nu weer giebeldegiebel.......hij moet meer lachen en leuke kleertjes aandoen.
Dat kind lijkt wel dertienquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien moet kaylee eerst is naar zichzelf kijken
Dylan functioneerd prima, behalve dat gedram van zijn vriendinnetje erbij
Het stel hoort bij elkaar.....quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel succes ermee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:51 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
SeeS gaat geen zak doen daar, ja zeiken en zieken, en rondstrompelen mekkeren over slecht slapen
Ik had dat kind allang aan de kant gezet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dylan zonder kaylee , zou best nog een leuk iemand kunnen zijn
Dat weet ik wel zeker. Iedereen zou stukken leuker zijn zonder die bitch.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dylan zonder kaylee , zou best nog een leuk iemand kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |