SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Nou we kunnen trots zijn op de CL campagne, maar dat was het ook wel qua rationaliseren.
Dit moet ik even verwerken.![]()
Dat hele kampioenschap kan mij op dit moment ook niks meer schelen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef skysherrif het volgende:
Nou we kunnen trots zijn op de CL campagne, maar dat was het ook wel qua rationaliseren.
![]()
mij wel hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele kampioenschap kan mij op dit moment ook niks meer schelen eerlijk gezegd.![]()
Vooral om verder gezichtsverlies te besparen hoop ik wel dat we hem winnen, maarja, die win je zodat je volgend jaar weer CL kan spelen uiteindelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele kampioenschap kan mij op dit moment ook niks meer schelen eerlijk gezegd.![]()
Yep. Met een dubbel en halve finale CL heb je wat het huidige voetbal betreft gewoon een legendarisch seizoen gehad.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Simmertje het volgende:
Het kampioenschap is alles. Dat maakt of breekt het seizoen momenteel.![]()
ik heb dit altijd als bonus gezien, kampioenschap is een prijs die je moet winnenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt wel weer misschien ouwe reus maar dit soort potjes doe je het voor in mijn ogen.![]()
Boeit me op dit moment echt heel weinig, maar dat komt van het weekend wel weer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef Simmertje het volgende:
Het kampioenschap is alles. Dat maakt of breekt het seizoen momenteel.![]()
Tja, ik ben wat jonger maar dit was de eerste écht succesvolle CL campagne die ik meemaakte. Dat soort potjes geniet ik van, en leef ik naar uit. Niet naar Utrecht en de Graafschap.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb dit altijd als bonus gezien, kampioenschap is een prijs die je moet winnen![]()
natuurlijk, dit is ook wat mij betreft het beste seizoen sinds 96quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja, ik ben wat jonger maar dit was de eerste écht succesvolle CL campagne die ik meemaakte. Dat soort potjes geniet ik van, en leef ik naar uit. Niet naar Utrecht en de Graafschap.![]()
Kijk alleen even in het psv topic, dan vind je de motivatie voor zondag. Nogmaals hyena's, kraaien, ratten.![]()
Ik heb het zo vaak gezegd, maar wat is een 2-0 voorsprong eigenlijk een verschrikkelijke tussenstand om te hebben. Overmoed schiet er zo vaak in, je denk dat je er bent, maar er hoeft maar iets te gebeuren en het spel ligt weer helemaal open. Eigenlijk heb ik veel liever een 1-0 voorsprong dan een 2-0, dat loopt vaker beter af gezien de spelers geconcentreerd blijven.![]()
En over twee maanden zit je weer te kutten in de voorronde tegen PAOK of zo![]()
Godverdomme, wat dom, zuur en vooral onnodig. Onana mag gelijk opflikkeren wat mij betreft. Prima lijnkeeper, maar wat een verschrikkelijke zenuwpees met die rare uittrappen steeds.![]()
Dit is de grootste dreun sinds jaren en komt aan als een aanslag.
Verliezen, daar kan je mee leven.
Maar verliezen in de laatste fucking 20 seconde na 185 minuten spelen is zo ongelooflijk zuur. Dat is een nachtmerrie als je eigenlijk 3-0 voorstaat.
We hadden na 23 jaar weer een finaleplek CL moeten veiligstellen. 23 jaar.. De fucking finale van de Champions league. Zoiets maken we misschien 1 of 2 keer in ons leven mee. Maximaal. En dat uit handen geven met 20 seconden.... 20 seconden nog te spelen.
Een gouden generatie met Zyech, de Ligt, Blind Tadic en de Jong die de komende 20 jaar niet meer voorbij komt...
Dit is balen en triest. Niet zozeer het verlies maar wel de manier waarop. Erger kan niet... De laatste seconden.
In de 55e minuut stonden we nog 2-0 voor. Met een been in de finale.
Alles klopte in deze CL reeks. De teamgeest, het spel, de combinaties. En dan gebeurd dit... Ik zat in gedachte al in Madrid. Dit had een groots volksfeest moeten worden. Nu hebben we de kater. Het gevoel van de Graafschap uit, Milan uit 2003, dw verloren EL finale.
Wat als...
Wat als Huntelaar had gestart? Wat als Magallan niet was ingebracht? Wat als Schone geen domme fout had gemaakt. Wat als Neres gewoon had kunnen spelen?
Als telt helaas niet. We waren zo ongelooflijk dichtbij een wonder van ons aller Ajax. Een kans uit duizenden is voorbij.
Nu overheerst de pijn......
Deze tijd komt in ons leven nooit meer terug.Love is in the air!![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef skysherrif het volgende:
Jasper mag wel weer terugkomen dan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef Saekerhett het volgende:
En over twee maanden zit je weer te kutten in de voorronde tegen PAOK of zo![]()
Godverdomme, wat dom, zuur en vooral onnodig. Onana mag gelijk opflikkeren wat mij betreft. Prima lijnkeeper, maar wat een verschrikkelijke zenuwpees met die rare uittrappen steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |