Lat? Via Onana misschien, maar ik heb geen grote lat kans gezien. Een bal tegen een keeper aanschieten is niet direct een grote open kans natuurlijk. Die paalbal is natuurlijk nooit een kans, maar een hele slechte voorzet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:54 schreef Pery het volgende:
[..]
Spurs lat, paal. Ballen die tegen Onana werden geschoten etc etc.
Die van Vertonghen had er ook wel in gemogen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:54 schreef Pery het volgende:
[..]
Spurs erg ongelukkig met bal tegen de lat, paal. Ballen die tegen Onana werden geschoten etc etc.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, maar aan mensen met een handicap heb ik geen boodschap. Die hebben maanden lijdzaam toe moeten zien kijken hoe de gevestigde ploegen uit het toernooi werden geknikkerd door een club die volgens de Calands en alle andere nageboortes nooit meer in een Europese finale zouden komen. Dat is dan hun lachwekkende geluksmomentje deze maanden terwijl hun eigen club als een stel drollen presteert in de Eredivisie. Mooi gebeuren vind ik dat.
waar uiteindelijk de 2-2 uitviel? Ik heb niet gezien wie als eerste koptequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van Vertonghen had er ook wel in gemogen.
Ik hoor nu alleen maar de kansen die Ajax gemist heeft, de kansen van Tottenham worden genegeerdquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van Vertonghen had er ook wel in gemogen.
zaten er toch 3 van inquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:57 schreef Pery het volgende:
[..]
Ik hoor nu alleen maar de kansen die Ajax gemist heeft, de kansen van Tottenham worden genegeerd
Tottenham heeft dat nog nooit bereikt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:59 schreef Antaris het volgende:
Ik ben zelf een Feyenoord fan, maar wat Ajax gepresteerd heeft is gewoon bijzonder.
Zover in de Champions League komen is fenomenaal.
Wat mij betreft de beste man aan Ajax kant vanavond.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelde een wereldpot. Centimeterwerk met die bal op de paal ook echt ffs.
Pijnlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:57 schreef JanPawelII het volgende:
"gemengde gevoelens"
Dit is Kuytniveau domineestalk
Gezien het budgetquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Tottenham heeft dat nog nooit bereikt.
Is dat net zo fenomenaal?
Nog meer aftelfilmpjes. Wtf is dat opeenstwitter:fryouri1908 twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:49:14Ik denk dat ik mijzelf de hele nacht ga vermaken met aftelfilmpjes 😂😂 #ajatot"BUITEN DE TIJD, DIT MAG NIET"GA NOOOOIT MEER VOETBAL KIJKEN AUB😂😂😂😂😂😂😂 https://t.co/FOo9c878GZ reageer retweet
Dit heb ik echt nog nooit gezienquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:02 schreef Caland het volgende:
Nog meer aftelfilmpjes. Wtf is dat opeenstwitter:fryouri1908 twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:49:14Ik denk dat ik mijzelf de hele nacht ga vermaken met aftelfilmpjes 😂😂 #ajatot"BUITEN DE TIJD, DIT MAG NIET"GA NOOOOIT MEER VOETBAL KIJKEN AUB😂😂😂😂😂😂😂 https://t.co/FOo9c878GZ reageer retweet
@:zipportal
quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:02 schreef Caland het volgende:
Eerste helft was het balbezit toch 50% of niet echt? Gelijk tweede helft was ajax moequote:
KIEK MICH AN. Steek.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dacht dat jij opgepakt was in Zuid-Limburg vandaag maat
Ajax stond gewoon veel te hoog/te aanvallend terwijl je 2-0 voorstaat.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:11 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben er nu uit.. Ajax heeft gewoon niet de fysieke kracht om zoveel te voetballen. De tweede ronde waren zij moe, daarom konden ze niet meer voetballen.
Zowel de aanval als verdediging kon geen bal meer afpakken of man uitspelen. Dus naar mijn mening toch met energie te maken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax stond gewoon veel te hoog/te aanvallend terwijl je 2-0 voorstaat.
Ja gezien het budget is een beetje een ouderwetse smoes nu. Tottenham heeft een dure selectie, maar ze hebben dit seizoen letterlijk geen cent uitgegeven aan nieuwe spelers. Dan hadden ze vorig jaar ook wel de finale kunnen halen toch?quote:
Great football. Doet Pochettino ook MDMA en coke?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:12 schreef Bolasie het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)/1126237802902036480
Pochettino is een held.
Dat is vaak zo als je minder kwaliteiten bezit dan je tegenstander.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:16 schreef firefly3 het volgende:
Het is altijd hetzelfde liedje.. Ook met het Nederlands elftal jaren terug. Opeens was iedereen moe, konden geen bal afpakken of niet meer rennen.
Dan moet je in ieder geval goed staan > positioneel gezien en niet als een stel downers veel te hoog staan. 1 steekbal en plop 2-1 allen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is vaak zo als je minder kwaliteiten bezit dan je tegenstander.
De wedstrijd is al heel lang afgelopen, ja.quote:
Dit. Is. Geniaal.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:02 schreef Caland het volgende:
Wel keer lekker die lul in de mond nemen aubquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:47 schreef Pery het volgende:
[..]
Die achterlijke wijven verbieden zich op welke manier dan ook te bemoeien met voetbal.
Dat zou je nu nog enige troost bieden bedoel je?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel keer lekker die lul in de mond nemen aub
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zou je nu nog enige troost bieden bedoel je?
Misschien wel waar jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is vaak zo als je minder kwaliteiten bezit dan je tegenstander.
Of drugs idd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 02:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker man. Wel even 3x volspuiten als Moura.
Godenzonentwitter:Noekpac twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:26:00Feyenoorders die Ajacieden uitlachen..Het is toch een beetje alsof Lucille Werner Usain Bolt uitlacht als ie een keer struikelt reageer retweet
Goeiemorgen zeg. @Caland krijgt er even van langs.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, maar aan mensen met een handicap heb ik geen boodschap. Die hebben maanden lijdzaam toe moeten zien kijken hoe de gevestigde ploegen uit het toernooi werden geknikkerd door een club die volgens de Calands en alle andere nageboortes nooit meer in een Europese finale zouden komen. Dat is dan hun lachwekkende geluksmomentje deze maanden terwijl hun eigen club als een stel drollen presteert in de Eredivisie. Mooi gebeuren vind ik dat.
Dat was inderdaad een blunder, je kan niet met 2-0 voor met zowel de Ligt als Blind aanvallend gaan spelen. Maar ook bij de 2-2 maakte Onana een grote fout, als je gaat voor die bal moet je hem hebben, Schöne ging daarbij ook niet vrijuit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan moet je in ieder geval goed staan > positioneel gezien en niet als een stel downers veel te hoog staan. 1 steekbal en plop 2-1 allen.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Godenzonentwitter:Noekpac twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:26:00Feyenoorders die Ajacieden uitlachen..Het is toch een beetje alsof Lucille Werner Usain Bolt uitlacht als ie een keer struikelt reageer retweet
. Maar wat was dit onnodig zeg.. wat een deceptie.
(lol)twitter:leonbroekx twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:36:15@Noekpac Toch kan ik me niet herinneren dat Lucille Werner Usain Bolt met 6.2 seconden versloeg. reageer retweet
Ik kan het van Stijn wel hebben zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeiemorgen zeg. @:Caland krijgt er even van langs.
@:GGMM @:maxi-mus @:KingRoland @:Doublepain @:JanCees @:Lenny_leonard @:scrummie2.0
Een aantal users zijn ziedend.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeiemorgen zeg. @:Caland krijgt er even van langs.
@:GGMM @:maxi-mus @:KingRoland @:Doublepain @:JanCees @:Lenny_leonard @:scrummie2.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |