En hij was de beste man bij Ajax. Hij gaf alles.quote:
Ik zou dat alleen bij twee gelijke spelen doen. Verder de regel gewoon zo laten.quote:
Engels voetbal is hoge ballen, meer kennen ze niet. Dat zie je telkens terug, soort patroon. Ik zou zulke clubs niet willen supporteren maar goed.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Leuk narratief aan de hand van een nietszeggende statistiek. Ajax speelde Tottenham twee keer de eerste helft zoek, spurs overpowerde twee keer in de tweede helft met een soort hotseknotsebegoniavoetbal maar was eigenlijk vrij onmachtig. Het was meer de choke van Ajax vandaag 2e helft.
Dat had ik niet gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel want die dronk en at ook later pas.
Ja en in Italie spelen ze allemaal superverdedigend en eindigt elke wedstrijd in 1-0 of 0-0quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Engels voetbal is hoge ballen, meer kennen ze niet. Dat zie je telkens terug, soort patroon. Ik zou zulke clubs niet willen supporteren maar goed.
Welk voordeel? Dat publiek? Maak dat niet groter dan het is. Poppetjes op het veld moeten het doen hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:38 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ja dan heeft de ander dus langer thuisvoordeel.
Oh, maar aan mensen met een handicap heb ik geen boodschap. Die hebben maanden lijdzaam toe moeten zien kijken hoe de gevestigde ploegen uit het toernooi werden geknikkerd door een club die volgens de Calands en alle andere nageboortes nooit meer in een Europese finale zouden komen. Dat is dan hun lachwekkende geluksmomentje deze maanden terwijl hun eigen club als een stel drollen presteert in de Eredivisie. Mooi gebeuren vind ik dat.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:34 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Al met al heb je een genuanceerde mening in vergelijking met zeer veel anderen in dit topic
Dat is de laatste jaren niet echt zo van toepassing in Italie tho.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en in Italie spelen ze allemaal superverdedigend en eindigt elke wedstrijd in 1-0 of 0-0
Dat is precies z'n punt Hans.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is de laatste jaren niet echt zo van toepassing in Italie tho.
Dit vind ik ook heel vreemd.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zowat heel Nederland staat achter hun club en alsnog zijn er een paar die het voor elkaar krijgen compleet verongelijkt te doen
FakeNews. Torrenham bestaat niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:36 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:AT5 twitterde op donderdag 09-05-2019 om 00:34:47Fans van Torrenham staan op de Dam op een rijdende auto. De Mobiele Eenheid lijkt van plan de Dam te gaan ontruimenhttps://t.co/mKptKN81M9 https://t.co/6W0WiICX45 reageer retweet
Heb de statistieken niet bij de hand. Maar je snapt wel dat algemeen in het voetbal je thuis sterker bent dan uit?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welk voordeel? Dat publiek? Maak dat niet groter dan het is. Poppetjes op het veld moeten het doen hoor.
Al die domme wijven bij en in het stadion, of die nu ineens kijkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Haringkop het volgende:
Was deze al gepost![]()
![]()
https://twitter.com/frfc1908/status/1126239838976524288?s=21
Dan slaat hij het plankje erg mis, want het Engeland voorbeeld klopt nog steeds. Hoge ballen pompen en dat is het (Europees). Kijk tegen City bepaalde momenten maar terug. United tegen Ajax etc.quote:
Het is een beetje de wet van grote getallen: 50 keer een kwalitatief matige poging en je scoort vast wel een keer, vandaar die hoge xG-ratio van ze, maar het zag er werkelijkwaar niet uit. Kane vind ik overigens wel een mooie complete spits.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Engels voetbal is hoge ballen, meer kennen ze niet. Dat zie je telkens terug, soort patroon. Ik zou zulke clubs niet willen supporteren maar goed.
Zeker, maar wat als je thuis speelt tegen een club die 9 vd 10 x van jou moet winnen? Dan ziet die statistiek er heel anders uit hequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Heb de statistieken niet bij de hand. Maar je snapt wel dat algemeen in het voetbal je thuis sterker bent dan uit?
Eriksengod heeft het goed bekeken om naar Madrid te verkassen iig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is een beetje de wet van grote getallen: 50 keer een kwalitatief matige poging en je scoort vast wel een keer, vandaar die hoge xG-ratio van ze, maar het zag er werkelijkwaar niet uit. Kane vind ik overigens wel een mooie complete spits.
City als voorbeeld aandragen. Lekker bezig pik.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan slaat hij het plankje erg mis, want het Engeland voorbeeld klopt nog steeds. Hoge ballen pompen en dat is het (Europees). Kijk tegen City bepaalde momenten maar terug. United tegen Ajax etc.
Tegen City Caland. Spurs dus. Die gingen ook toen een aantal x domweg pompen in de CL dus he.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
City als voorbeeld aandragen. Lekker bezig pik.
Daar hebben we het niet over. We hadden het over die uitgoals. Dit is gewoon het eerlijkste. Bij gelijke stand heeft de thuisclub 30 minuten meer thuisvoordeel. De uitspelende club 30 minuten langer de tijd om een belangrijke uitdoelpunt te maken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker, maar wat als je thuis speelt tegen een club die 9 vd 10 x van jou moet winnen? Dan ziet die statistiek er heel anders uit he
City ramt zeker een balletje of 40-45 per wedstrijd blind naar vorenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
City als voorbeeld aandragen. Lekker bezig pik.
Spurs was het voorbeeld tegen City. Niet City zelfquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
City ramt zeker een balletje of 40-45 per wedstrijd blind naar voren
Zag je hen.
40
45
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk voor hem maar die vond ik nou niet geweldig die 2 wedstrijdenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eriksengod heeft het goed bekeken om naar Madrid te verkassen iig.
Wie was er wel geweldig bij Tottenham?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk voor hem maar die vond ik nou niet geweldig die 2 wedstrijden
Kwam niet in zijn spel met dank aan het jagen van Blind (doordekken), De Jong etc.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou toch een troll zijn als hun de CL winnen van Liverpoolquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:45 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Wie was er wel geweldig bij Tottenham?
Dat is voor ajax nog het erge
Eriksen was vandaag juist heel erg goed. Vorige week niet zo goed nee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook weer waar maar die Mauro met 3 goalsquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:45 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Wie was er wel geweldig bij Tottenham?
Dat is voor ajax nog het erge
achter de bal aan lopen is vermoeiendquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:47 schreef firefly3 het volgende:
Was ajax niet gewoon moe de tweede helft telkens? Drugs van het andere team?
Waren er 2 wel bijzonder lucky. Die laatste raakt nog de verdediger zelfs. 2 van de 4 x gaat zon bal in de handjes van de keeper of naast. Ajax was bijzonder ongelukkig hoor. 2 x paal, 1 x net naast, 1x Tagliafico voor de keeper waar de bal TUSSEN zijn benen komt ipv op zijn voet etc etc.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook weer waar maar die Mauro met 3 goals
absoluut maar ze tellen welquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waren er 2 wel bijzonder lucky. Die laatste raakt nog de verdediger zelfs. 2 van de 4 x gaat zon bal in de handjes van de keeper of naast. Ajax was bijzonder ongelukkig hoor. 2 x paal, 1 x net naast, 1x Tagliafico voor de keeper waar de bal TUSSEN zijn benen komt ipv op zijn voet etc etc.
Deze pot deed mij heel erg denken aan NL - Italie EK2000. Zelfde patroon qua spel etc een beetje.quote:
Je zag het aan ziyech laatste tien minuten, kon niet meer behalve een sprintje bij de counter. Ik denk dat de ajacieden de indruk hadden dat een helft maar 40-45 (quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:47 schreef firefly3 het volgende:
Was ajax niet gewoon moe de tweede helft telkens? Drugs van het andere team?
die had nog wel een paar aardige kansen om het te beslissenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je zag het aan ziyech laatste tien minuten, kon niet meer behalve een sprintje bij de counter. Ik denk dat de ajacieden de indruk hadden dat een helft maar 40-45 () minuten duurt en vergeten waren dat het minimaal 45 min is exclusief blessuretijd
Tijd dat wij ook aan de ketonen gaan
Speelde een wereldpot. Centimeterwerk met die bal op de paal ook echt ffs.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had nog wel een paar aardige kansen om het te beslissen
was de beste man op het veld al kopen we daar nu weinig voorquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelde een wereldpot. Centimeterwerk met die bal op de paal ook echt ffs.
Zo zeker, maar dat hij überhaupt scoorde verraste mij al.positiefquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had nog wel een paar aardige kansen om het te beslissen
Amèn. De totale verloedering.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, maar aan mensen met een handicap heb ik geen boodschap. Die hebben maanden lijdzaam toe moeten zien kijken hoe de gevestigde ploegen uit het toernooi werden geknikkerd door een club die volgens de Calands en alle andere nageboortes nooit meer in een Europese finale zouden komen. Dat is dan hun lachwekkende geluksmomentje deze maanden terwijl hun eigen club als een stel drollen presteert in de Eredivisie. Mooi gebeuren vind ik dat.
Mazraoui was zo mokerslecht. Dat was echt belachelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
was de beste man op het veld al kopen we daar nu weinig voor
Spurs erg ongelukkig met bal tegen de lat, paal. Ballen die tegen Onana werden geschoten etc etc.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waren er 2 wel bijzonder lucky. Die laatste raakt nog de verdediger zelfs. 2 van de 4 x gaat zon bal in de handjes van de keeper of naast. Ajax was bijzonder ongelukkig hoor. 2 x paal, 1 x net naast, 1x Tagliafico voor de keeper waar de bal TUSSEN zijn benen komt ipv op zijn voet etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |