quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:29 schreef onlogisch het volgende:
[..](lol)twitter:leonbroekx twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:36:15@:Noekpac Toch kan ik me niet herinneren dat Lucille Werner Usain Bolt met 6.2 seconden versloeg. reageer retweet
EENSquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:06 schreef VeX- het volgende: [..] Onana heeft sowieso kwaad bloed gezet met zn domme tyfustijdredacties. Alsof ie denkt dat ie slim is, maar daar wordt je op een gegeven moment gewoon voor afgestraft. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Dit is wel erg slecht..quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:06 schreef KaheemSaid het volgende: [..] Onana een beetje zwartmaken... lekker dit.
Wat een slap geouwehoer zeg. Onana is een uitstekend keeper met geweldige reflexen. Heeft Ajax al meerdere keren gered. Bij de 2e goal had hij ook weer een sublieme reflex maar Schone liep in de weg en door dat geklungel werd het als nog 2-2. Zijn spelhervattingen zijn niet sterk inderdaad maar dan moet je hem als verdediging niet telkens in die situatie brengen - niet bijster pienter van de Ajax verdedigersquote:
Het gaat mij er gewoon om dat hij zonodig tijd moest rekken in die 5de minuut en dat heeft uiteindelijk het verschil gemaakt tussen de winst voor Ajax of die van Tottenham.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:12 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat een slap geouwehoer zeg. Onana is een uitstekend keeper met geweldige reflexen. Heeft Ajax al meerdere keren gered. Bij de 2e goal had hij ook weer een sublieme reflex maar Schone liep in de weg en door dat geklungel werd het als nog 2-2. Zijn spelhervattingen zijn niet sterk inderdaad maar dan moet je hem als verdediging niet telkens in die situatie brengen - niet bijster pienter van de Ajax verdedigers
Daar lag het toch niet alleen aan. Welke keeper zou overigens niet tijdrekken in zo'n situatie? Zo geweldig voetbalde Ajax namelijk nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het gaat mij er gewoon om dat hij zonodig tijd moest rekken in die 5de minuut en dat heeft uiteindelijk het verschil gemaakt tussen de winst voor Ajax of die van Tottenham.
Voor de rest ben ik te spreken over die jongen, ook al ben ik geen Ajax aanhanger.
In de tweede helft? Dat ben ik met je eens, maar naar mijn idee de doorslaggevende factorquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:17 schreef matspontius het volgende:
[..]
Daar lag het toch niet alleen aan. Welke keeper zou overigens niet tijdrekken in zo'n situatie? Zo geweldig voetbalde Ajax namelijk niet
Toeval, als die goal niet was gemaakt had hij het goed gedaan. Dat Ajax is uitgeschakeld ligt aan hun zeer matige en angstige 2e helft en niet aan Onanaquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
In de tweede helft? Dat ben ik met je eens, maar naar mijn idee de doorslaggevende factor
Prima, moest er wel weer vroeg uit.quote:
Toeval, maar het heeft toch plaatsgevonden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Toeval, als die goal niet was gemaakt had hij het goed gedaan. Dat Ajax is uitgeschakeld ligt aan hun zeer matige en angstige 2e helft en niet aan Onana
In de pauze maar even rondje maken dan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima, moest er wel weer vroeg uit.
Het enige genot is dat ik vandaag in Amsterdam werk
Alsof het andersom ooit anders is geweest.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:27 schreef Anneloos het volgende:
Wat ik wel echt jammer vind is dat hier veel Feyenoord supporters zo lelijk moesten doen. Één win voor Ajax is een win voor Nederland@:onlogisch o.a.
Mentaliteit, denken dat ze er al zijn enzo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:16 schreef firefly3 het volgende:
Het is altijd hetzelfde liedje.. Ook met het Nederlands elftal jaren terug. Opeens was iedereen moe, konden geen bal afpakken of niet meer rennen. Ook met Barcelona dinsdag. Waar komt die vermoeidheid ineens vandaan.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:02 schreef Caland het volgende:
Valentijngodtwitter:RobFunke twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:34:59Scoort nooit 😂😂😂 https://t.co/oquuvGRoGh reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |