🙄quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoeveel schoenen hij afgelopen jaar gekocht heeft die hij niet heeft gedragen
Iddquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En stonden je vrouw en kinderen ernaast te janken
In dat geval blijf ik nog even wakkerquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja als je niet gaat slapen ga ik je in de boeien slaan
Waarom zouden ze dat doen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen als het een voetballer is, hoop dat zwemmers ook kunnen zwemmen
tranen als glijmiddelquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je niet kan zwemmen verdrink je en als je niet kan voetballen dan ben je gewoon slecht dus wat probeer je te zeggen, pannenkoekquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen als het een voetballer is, hoop dat zwemmers ook kunnen zwemmen
quote:
quote:
en anders zorgde het muziekje er wel voorquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik nog even wakker![]()
![]()
Hey deze post zag ik pas na mijn post haha toevalligquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pannenkoekenpan is nog geseald toch ;p
Welk muziekje :squote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
en anders zorgde het muziekje er wel voor
Ik probeer te zeggen dat je opmerking echt nergens op slaat, droplulquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je niet kan zwemmen verdrink je en als je niet kan voetballen dan ben je gewoon slecht dus wat probeer je te zeggen, pannenkoek
wow ding heb je pas een jaarquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hey deze post zag ik pas na mijn post haha toevallig
Nee al twee keer gebruikt
Bepaal ik zelf welquote:
Ogen dichtdoenquote:
Ik zeg enkel iets wat in zijn geval vanzelfsprekend is. Derhalve slaat het dus wel degelijk ergens op.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen dat je opmerking echt nergens op slaat, droplul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |