🙄quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoeveel schoenen hij afgelopen jaar gekocht heeft die hij niet heeft gedragen
Iddquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En stonden je vrouw en kinderen ernaast te janken
In dat geval blijf ik nog even wakkerquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja als je niet gaat slapen ga ik je in de boeien slaan
Waarom zouden ze dat doen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen als het een voetballer is, hoop dat zwemmers ook kunnen zwemmen
tranen als glijmiddelquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je niet kan zwemmen verdrink je en als je niet kan voetballen dan ben je gewoon slecht dus wat probeer je te zeggen, pannenkoekquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen als het een voetballer is, hoop dat zwemmers ook kunnen zwemmen
quote:
quote:
en anders zorgde het muziekje er wel voorquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik nog even wakker![]()
![]()
Hey deze post zag ik pas na mijn post haha toevalligquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pannenkoekenpan is nog geseald toch ;p
Welk muziekje :squote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
en anders zorgde het muziekje er wel voor
Ik probeer te zeggen dat je opmerking echt nergens op slaat, droplulquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je niet kan zwemmen verdrink je en als je niet kan voetballen dan ben je gewoon slecht dus wat probeer je te zeggen, pannenkoek
wow ding heb je pas een jaarquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hey deze post zag ik pas na mijn post haha toevallig
Nee al twee keer gebruikt
Bepaal ik zelf welquote:
Ogen dichtdoenquote:
Ik zeg enkel iets wat in zijn geval vanzelfsprekend is. Derhalve slaat het dus wel degelijk ergens op.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen dat je opmerking echt nergens op slaat, droplul
Sowquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verstand op nul en ogen sluiten
Nou dat eerste is te doen zou je zeggen haha
bij een zwemmer is het ook vanzelfsprekend, anders is het geen zwemmerquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zeg enkel iets wat in zijn geval vanzelfsprekend is. Derhalve slaat het dus wel degelijk ergens op.
Nicequote:
Aaahahahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verstand op nul en ogen sluiten
Nou dat eerste is te doen zou je zeggen haha
Maar daar ging het helemaal niet om in mijn post waarop jij commentaar hadquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
bij een zwemmer is het ook vanzelfsprekend, anders is het geen zwemmer
haha en jij hebt je ogen al dichtquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:46 schreef Zosk het volgende:
Ik denk dat McGrath dat eerste ook al heeft gedaan haha, nu alleen nog zijn ogen dicht
Het laatste.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moest je echt lachen of is dit net als met voetbal om me op de kast (jouwes) te jagen
Verras me maarquote:
3 maal is scheepsrechtquote:
Jij ging een natuurfilm kijken tochquote:
Ja ben onderwegquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij ging een natuurfilm kijken toch
Hoe laat gaat je wekkerquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hyper nog. Post ff meer. Val ik zo weg.
Troll had nog een goede tip gepostquote:
Buiten dat het gęnant en schandalig is dat je een wekker moet zetten voor dat tijdstip, vroeg ik het niet aan jou, garnalenkroket dat je er bentquote:
Als ik geen wekker zet dan word ik pas rond 11 uur wakker denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Buiten dat het gęnant en schandalig is dat je een wekker moet zetten voor dat tijdstip, vroeg ik het niet aan jou, garnalenkroket dat je er bent
Ik merk dat mn punt niet helemaal overkomtquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ik geen wekker zet dan word ik pas rond 11 uur wakker denk ik
En dat durft dan mijn stabiliteit in twijfel te trekken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ik geen wekker zet dan word ik pas rond 11 uur wakker denk ik
Oh niks aan de handquote:
Dan ga ik de deur al uitquote:
Dan zit ik al een half uur in de autoquote:
Ik ben al lang blij dat ik geen ochtenddienst hebquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zit ik al een half uur in de auto
Hahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik merk dat mn punt niet helemaal overkomt
Is het niet je bday vandaag trouwens?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik geen ochtenddienst heb
Doordat ik een ander ritme heb? Raarquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
En dat durft dan mijn stabiliteit in twijfel te trekken.
Nee, nog nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is het niet je bday vandaag trouwens?
Oh, wanneer dan? 11e? Ben slecht met verjaardagen sryquote:
Haal die grijns van je smoelquote:
6 dagen voor jouw verjaardagquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, wanneer dan? 11e? Ben slecht met verjaardagen sry
Oh 9 mei dus ahahaha oké oké rustigquote:
1 keer per X maanden posten hier en dan wel de moeite nemen om te komen trollen over Ajax die heeft verloren, dat verdient geen aandachtquote:
Dacht dat we maatjes waren, vieze hondquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
1 keer per X maanden posten hier en dan wel de moeite nemen om te komen trollen over Ajax die heeft verloren, dat verdient geen aandacht
Wowquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
1 keer per X maanden posten hier en dan wel de moeite nemen om te komen trollen over Ajax die heeft verloren, dat verdient geen aandacht
vrijdag pasquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh 9 mei dus ahahaha oké oké rustig
Hey small penisquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dacht dat we maatjes waren, vieze hond
Zijn we ook dus hierop reageer ik wel, niet op die misselijke post van jequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dacht dat we maatjes waren, vieze hond
Huh hoezo ga je in bed natuurfilm kijkenquote:
Ja ik snapte 'mquote:
Haha doei ajaxquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zijn we ook dus hierop reageer ik wel, niet op die misselijke post van je
Heb besloten om dat niet te doen, ben aan het afkickenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Huh hoezo ga je in bed natuurfilm kijken
Omdat je cb hebt geneukt jaquote:
dag lieverd mis jequote:
Hahahahahahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb besloten om dat niet te doen, ben aan het afkicken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |