quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat vind je van Guangzhou Evergrande?
Jaquote:
Ik ben toch geen 8 meer vriendquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat heb je dan verder met Ajax, kussensloop ofzo?
Ja, maar ze wil Drug achterna dus dat komt goed uit hahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:07 schreef Zosk het volgende:
Flamarande is echt helemaal de weg kwijt tegenwoordig of niet
Zou hij nog leven?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar ze wil Drug achterna dus dat komt goed uit haha
Haha toen ik dat zei, noemde ze mij labielquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:07 schreef Zosk het volgende:
Zie OPquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:07 schreef Zosk het volgende:
Juist het tegenovergesteldequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:07 schreef Zosk het volgende:
Heyquote:
Ik denk het welquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind ik een lastige, als hij de lijn heeft doorgetrokken dan gaat 't erom spannen
Is goed, gaan we ijsje etenquote:
Was je weg? :squote:Op woensdag 8 mei 2019 22:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry moet hier mijn draai weer zien te vinden
Dankquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind dat wel leuk dat speelse aan jou
Verrassend weerquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha toen ik dat zei, noemde ze mij labiel
Gun mij dezequote:
lulquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik ook dus niet echt gemerkt sorry vriend
dat doet ie voor de zorgkostenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:12 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Oudjes die worden neergestoken als ze de hond uitlaten, jou niet?
Ja is ook een aardige kerelquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond het wel een aardige kerel, maar hij deed wel een beetje raar tegen het einde aan.
Jawel, ik ben helemaal niks waard voor jouquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar daar kan ik toch helemaal niets aan doen dan
Ik heb je wel gemist hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jawel, ik ben helemaal niks waard voor jou
Ik schiet niet gelijk vol nu, maar het is wel cruquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:12 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Oudjes die worden neergestoken als ze de hond uitlaten, jou niet?
Maar ik heb het zelf momenteel ook gewoon erg moeilijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor poepiequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je een heel zwaar leven op het moment?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik heb het zelf momenteel ook gewoon erg moeilijk
Betwijfel hetquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze is wat afwezig, maar dat staat volgens mij voor onafhankelijkheid.
Ja nogalquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je een heel zwaar leven op het moment?
Heb jou ook gemistquote:
Wat is datquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:14 schreef Cronometer het volgende:
Chlo heb jij weleens een doxy geprobeerd
Het hoeft toch niet altijd stoerquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
dankje gozer, wil je me dan geen poepie meer noemen?
Maar ik was er nietquote:
Jep, duidelijk de betere ploeg na rust maar was te verwachtenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook lekker in het hoekje geprikt ;p
Is het zosk?quote:
ik heb dat ff nodigquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd stoer
Ja hou dat koppie erbij laat je de kaas niet van het brood eten!!quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jep, duidelijk de betere ploeg na rust maar was te verwachten
Echt hèquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hou dat koppie erbij laat je de kaas niet van het brood eten!!
je mag mijn kaas wel hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hou dat koppie erbij laat je de kaas niet van het brood eten!!
quote:
Deze act is echt kkvermoeiendquote:
HELEMAAAAAAAAAL NIETS IN AMSTERDAAAAMMMMMMquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt raar dat iemand een buitenlandse ploeg meer gunt dan een Nederlandse ploeg
Even kijken wie het typt en het daarbij latenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt raar dat iemand een buitenlandse ploeg meer gunt dan een Nederlandse ploeg
Ik wil er verder ook niet op ingaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Even kijken wie het typt en het daarbij laten
Ga naar de hoek.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JALALALALAAAAAAAA AJAX ROTTERDAMMMMM
ja zo gaat het doorgaans met mijn gemoedstoestandquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooie edit hoor, van woede naar verdriet
Net mocht ik je geen poepie noemen en nu mag ik je pijpen? ;squote:
Ligt vaak ook dicht bij elkaarquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zo gaat het doorgaans met mijn gemoedstoestand
Droevig persoon iddquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je hem ook niet gunnen, geen knip voor de neus waard.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het verder een mooie wedstrijdquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jankerd.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja bleef je daar nog maar even zitten
Sow moest dit zijn hahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja bleef je daar nog maar even zitten
Maar dat wil VK helemaal nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:vanillekwark dit kon nog weleens een prachtige Engelse finale worden maat!
Mooi gezegdquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee je komt hier tegendraads doen en dit is gewoon niet het moment, opgehoepeld
Nee die wilde gewoon een avondje bankhangen zoals gewoonlijk denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt ook niet zo veel zin te hebben haha
Vond het voor zijn langdurige blessure wel een heel leuk talent. Dacht echt dat het wat zou worden met hem.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee die wilde gewoon een avondje bankhangen zoals gewoonlijk denk ik
Nou nou hoop gewoon dat jullie Aller Ajax wint hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee je komt hier tegendraads doen en dit is gewoon niet het moment, opgehoepeld
Pech gehadquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond het voor zijn langdurige blessure wel een heel leuk talent. Dacht echt dat het wat zou worden met hem.
Ik ben niet voor Ajax hoor hahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou nou hoop gewoon dat jullie Aller Ajax wint hoor.
bentquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar als je iemand aan het pijpen hebt kan je toch niet praten?
Doe maar niet gelijk zo boos tuttebelquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou dat boeit me nou echt helemaal niets.
zit al dik 70 minuten naar 11 homo's te kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kom jij ineens op deze gedachtes ;s
Een pik in je bek is niet iets wat "zomaar" gebeurt hoor hehequote:
dat is jouw probleemquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar als je iemand aan het pijpen hebt kan je toch niet praten?
Zozo fiestyquote:
Zosk is gewoon sletteriger dan jijquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een pik in je bek is niet iets wat "zomaar" gebeurt hoor hehe
Moet je eens opletten hahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een pik in je bek is niet iets wat "zomaar" gebeurt hoor hehe
Ja echt ergquote:
Haha is goedquote:
Ik schijt in de bek van je hoerenmoeder, godverdommequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Liever fisty als ik zijn laatste paar Posts lees haha
Vindt hij gewoon lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Liever fisty als ik zijn laatste paar Posts lees haha
Moet jij weten, val mij daar niet mee lastig manquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik schijt in de bek van je hoerenmoeder, godverdomme
Hoe herken jij ze?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
zit al dik 70 minuten naar 11 homo's te kijken
oké 15, 3 oud ajacieden en een duitse scheids...
Haha daar sta je dan he, met de handen in het haarquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:37 schreef Rozevla het volgende:
Naja geen idee weet niet meer hoe die heet
Als Spurs door gaat dan kan LFC die beker alvast in de kast zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:vanillekwark dit kon nog weleens een prachtige Engelse finale worden maat!
Mannenvingers of vrouwenvingers?quote:
nee, wil geen kutmod zijnquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Probeer je in de rol van @:Haags_verdrietje te kruipen haha
Is wel gevaarlijk als ze beetje lange nagels heeftquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
vrouwenvingers, de mannenvingers mogen naar zosk
living on the edgequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is wel gevaarlijk als ze beetje lange nagels heeft
@haags_verdrietjequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is niet eens het ergste aan hem.
Prachtige userquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wist wel dat je dit kon waarderen
Over 10 minuten mag je weer aandachtshoererenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:44 schreef Myrr het volgende:
Staat er een boete op aanstellen tegenwoordig?
waarom dan al?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over 10 minuten mag je weer aandachtshoereren
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben je ook een beetje voor Son @:Zosk?
Dan lig ik op bedquote:
Hahahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben je ook een beetje voor Son @:Zosk?
Heb letterlijk alleen een paar keer aaahahah gezegd en jullie gaan bad. Deze vraag kun je beter aan jezelf stellen.quote:
Je triggered ons gewoon meidquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb letterlijk alleen een paar keer aaahahah gezegd en jullie gaan bad. Deze vraag kun je beter aan jezelf stellen.
Weet niet wat jullie dan doenquote:
Wil gewoon weten of er wat te tweaken valtquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb letterlijk alleen een paar keer aaahahah gezegd en jullie gaan bad. Deze vraag kun je beter aan jezelf stellen.
Welkequote:
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haar vriend kijkt vast geen voetbal, heeft geen benul wat er door ons heengaat.
Leuk?quote:
Klopt. Zodra het woord voetbal viel bij een potentiële date was ik afgehaakt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haar vriend kijkt vast geen voetbal, heeft geen benul wat er door ons heengaat.
Oefquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als het aan grath ligt zijn vuist
Haha jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar speelt die kerel van hallo jumbo toch in, lijkt me raar
...quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als het aan grath ligt zijn vuist
Vergelijkbaar met een Apex game als er nog maar drie squads over zijn of de laatste gaat pushen terwijl die helemaal niet weten waar ze zittenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:53 schreef Catkiller het volgende:
Sijn jully ook zo senuwagtig voor voebal
Sjonge jjonge echt belachelijk ditquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt. Zodra het woord voetbal viel bij een potentiële date was ik afgehaakt.
Oh, goede reden om dat niet te gaan kijken, nare vent vind ik datquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar speelt die kerel van hallo jumbo toch in, lijkt me raar
Hij is echt heel goedquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je dat wel serieus nemen dan haha
Ja vind het gewoon irritant als de godganse wedstrijden dat voetbal op moet staan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sjonge jjonge echt belachelijk dit
Het is maar een spelletjequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu is het goed geweest hè
Niet bans gaan uitlokken
Was jij maar FAquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef Chia het volgende:
Denk dat Haags beter een tijdelijke ban kan krijgen, die gaat waarschijnlijk weer heel ongepast lopen posten in random NWS topics.
Uitgoal telt dubbel als het gelijk is, en aangezien zij meer uitgoals hebben dan Ajaxquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef Myrr het volgende:
Ik snap alleen dat 3-3 dan niet. Waar is die eerste wedstrijd dan voor.
Je speelt uit en thuis. Uitgoal telt 'dubbel' bij gelijke stand. Ajax heeft maar een uitgoal, Spuds twee.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef Myrr het volgende:
Ik snap alleen dat 3-3 dan niet. Waar is die eerste wedstrijd dan voor.
Maar dan wordt het awkward op de BBQ bij Dannyquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer wordt jouw kansloze gedrag eens afgestraft
Houdoequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dan wordt het awkward op de BBQ bij Danny
Aha.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uitgoal telt dubbel als het gelijk is, en aangezien zij meer uitgoals hebben dan Ajax
Lijkt me een heel raar gezelschapquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dan wordt het awkward op de BBQ bij Danny
Drie dusquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je speelt uit en thuis. Uitgoal telt 'dubbel' bij gelijke stand. Ajax heeft maar een uitgoal, Spuds twee.
Haags? Of überhaupt zo’n bijeenkomst?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me een heel raar gezelschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |