gvdquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lastig voor jou zeker, support je je land of je familie
Condoleancesquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk uitsluitend op linkse vrouwen. Alle vrouwen die ik gedate heb die iets wisten van politiek waren praktisch marxisten.
Maar hij is Koreaans 🤦♂quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Shiiitquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja ik voel me echt trotsquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuk voor jou dat er ook een spleetoog mee mag doen. Stukje herkenbaarheid voor je.
Taalverbeteraars zijn erger dan rechtse mensen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kunnen we ook tegen jou zeggen toch
heb oogontsteking gekregen van deze taalfout trouwens mi gado
scheldt*quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:05 schreef Zosk het volgende:
Echt walgelijk dat racistische gedrag hier en dan zo’n blauwe die vrolijk meelacht
Maar hoho als je een keer met kanker scheld hoor
scheldtquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:05 schreef Zosk het volgende:
Echt walgelijk dat racistische gedrag hier en dan zo’n blauwe die vrolijk meelacht
doei was gezelli baequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
Nou ik ga weer hoor, was weer dolletjes xoxo
Dikke smakkerd engeltjequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
Nou ik ga weer hoor, was weer dolletjes xoxo
scheldt *quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:05 schreef Zosk het volgende:
Fijn voor je possetjequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kunnen we ook tegen jou zeggen toch
heb oogontsteking gekregen van deze taalfout trouwens mi gado
zooo veel goeie 101barz, post je zoietsquote:
Wrijf het er graag inquote:
zal ik eens goeie hiphop postenquote:
Niet zo en plein publicquote:
ja doequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal ik eens goeie hiphop posten
sws dat johnny wel met harde lines komt in zijn eerste track, en kevin sowieso ook wel harde uitgooier met die ov-line togquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
zooo veel goeie 101barz, post je zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |