Ach ja, de meeste Nazi's zitten in het oostblok en we weten ook hoe Hitler over slavische mensen dacht...quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja #twinksfortrump met milomaar vind dat wel anders dan letterlijk dezelfde politieke voorkeur hebben als het regime dat homoseksuelen in kampen gooiden en markeerde met een driehoekje dat jarenlang zelfs het symbool van de lhbt-beweging is geweest
ja dat volgt er een beetje uit als je politieke mening geen spelletje is dat je speelt voor de buitenwereld maar iets dat je echt gelooft, toch?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Politieke voorkeur kan me echt helemaal niets schelen, probleem is dat linkse mensen vaak mensen die een andere mening hebben ook gelijk slecht vinden.
Sorry als ik te ver ging xxquote:
Ik vind het vrij triest als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk, en dus totaal niet openstaat voor een andere mening.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat volgt er een beetje uit als je politieke mening geen spelletje is dat je speelt voor de buitenwereld maar iets dat je echt gelooft, toch?
"slecht" vind ik een heel zwaar woord, trouwens
lolololllquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het vrij triest als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk, en dus totaal niet openstaat voor een andere mening.
behalve als het op fok is uiteraardquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het vrij triest als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk, en dus totaal niet openstaat voor een andere mening.
Ik zou eerder moe worden van iemand die het altijd met je eens isquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is toch vermoeiend als je met iemand samen bent die heel anders over dingen denkt
soow koekoekquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij wisselt net zo snel van vrouw als van club
gaat niet om gelijk, gaat om waarden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
en ditquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is toch vermoeiend als je met iemand samen bent die heel anders over dingen denkt
Ik val eigenlijk uitsluitend op linkse vrouwen. Alle vrouwen die ik gedate heb die iets wisten van politiek waren praktisch marxisten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Opposites attractquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je bent dan ook een smeerlapquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Ajax![]()
(ik voel me vies om dit te typen)
Fok is ook een soort larpenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
behalve als het op fok is uiteraard
was mijn vriendin het maar eens met mij eens gvdquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou eerder moe worden van iemand die het altijd met je eens is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |