orkjes ookquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dwergjes en tovenaars, leuk man, en elfjes. Topshow.
Heb nooit online gedaan. Doe alleen cod onlinequote:Op woensdag 8 mei 2019 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind online wel echt kut, hoop op dlc
Ik haat gamers ook. En fantasy nerds.quote:
Heb ooit wel LotR en Hobbit gelezen, maar was geen superfan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog cuter
zelf ook liefhebber dan, neem ik aan? wist niet eens dat er zo'n winkel bestond lol
zo gaat het helemaal nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die worden allemaal doodgemaakt door de heldjes met hun zwaardjes en magische krachtjes.
ja, leer je wel allemaal shit. Dacht dat iedereen cheater was maar blijkbaar vertellen ze je allemaal knopjes niet in singleplayerquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nooit online gedaan. Doe alleen cod online
we hebben echt steeds meer gemeen, wil je niet ff je seksualiteit en politieke voorkeur herevalueren en trouwenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat gamers ook. En fantasy nerds.
Wil je alleen trouwen met linkse mensen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
we hebben echt steeds meer gemeen, wil je niet ff je seksualiteit en politieke voorkeur herevalueren en trouwen
Ohquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik haat gamers ook. En fantasy nerds.
Oh, heb 'm toch al uitgespeeldquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, leer je wel allemaal shit. Dacht dat iedereen cheater was maar blijkbaar vertellen ze je allemaal knopjes niet in singleplayer
Ik heb een TR gezet.quote:
niet links-links, maar igg niet iemand die "conservatief" of erg liberaal is iigquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wil je alleen trouwen met linkse mensen?
Ik ben én best wel conservatief, en dol op kapitalisme.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet links-links, maar igg niet iemand die "conservatief" of erg liberaal is iig
ja iknowquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben én best wel conservatief, en dol op kapitalisme.
Beetje kortzichtig van jequote:
Nee klopt, het is niet alsof je je hobbys zelf bepaalt nee.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen dat dat mn hobby’s zijn
Larp je ook?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen dat dat mn hobby’s zijn
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb een TR gezet.
Niemand houdt zich aan de regels
Walgelijke SC
WALGELIJK ZEG IK JE!!!
Gays stemden ook massaal voor Trumpquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:50 schreef Trollscience het volgende:
op internet, en dan vooral de chans, heb je tegenwoordig nazistische homobi's, heel apart is dat
Hard gewordenquote:
Ik laat me leiden door mn gevoelquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee klopt, het is niet alsof je je hobbys zelf bepaalt nee.
Nee oprottenquote:
snap dat dit halve trol is maar bedoel politiek is toch best wel belangrijk onderdeel van je identiteit en persoonlijkheid, zou het echt niet chill vinden als ik met vvd'er ofzo zou datenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig van je
[..]
Nee klopt, het is niet alsof je je hobbys zelf bepaalt nee.
Maar ik ben helemaal geen maagd meerquote:
Stiekem wil je het wel. Je wil een silhouet van een frikandel door mijn broekje zien! Geef maar toe!quote:
Ik hoop als een sexy elfquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je weet helemaal niet als wat ik verkleed ga
ja #twinksfortrump met miloquote:
Ik welquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
snap dat dit halve trol is maar bedoel politiek is toch best wel belangrijk onderdeel van je identiteit en persoonlijkheid, zou het echt niet chill vinden als ik met vvd'er ofzo zou daten
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Tuurlijk je bent welkom.
[..]
Bek dicht dikke vetklep
Prachtige tvquote:
Politieke voorkeur kan me echt helemaal niets schelen, probleem is dat linkse mensen vaak mensen die een andere mening hebben ook gelijk slecht vinden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
snap dat dit halve trol is maar bedoel politiek is toch best wel belangrijk onderdeel van je identiteit en persoonlijkheid, zou het echt niet chill vinden als ik met vvd'er ofzo zou daten
Meer male seven ahaha amirightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |