wil je ook met mijn joystick spelenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
speel tegenwoordig meer fifa dan dat ik lees
waarvan akte, als iets bevalt bestel ik sws meerquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Three versions of Judas vind ik ook echt briljant
ben alleen kleine sticks gewend weenie of ik zo'n grote wel aankanquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wil je ook met mijn joystick spelen
lees je ook werk van bv tolkien?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarvan akte, als iets bevalt bestel ik sws meer
Heb niks te zeggenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Gaat goed, hoe gaat het met jou? Waar wil je over praten?
wil ik sws ooit doen, maar er zijn heel veel andere dingen die ik liever eerst wil lezen voordat ik daar aan beginquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lees je ook werk van bv tolkien?
Wij hebben geloof ik 3 boekenplanken alleen al voor Tolkienwerk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wil ik sws ooit doen, maar er zijn heel veel andere dingen die ik liever eerst wil lezen voordat ik daar aan begin
aww cutequote:Op woensdag 8 mei 2019 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben geloof ik 3 boekenplanken alleen al voor Tolkienwerk.
Vriendinlief is een beetje fan
speel rdr2quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb Uncharted uitgespeeld. Weet je nog zoiets
Een van de eerste keren dat we af hadden gesproken gingen we naar de speciale Tolkienwinkel hier in de stad.quote:
Dwergjes en tovenaars, leuk man, en elfjes. Topshow.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lees je ook werk van bv tolkien?
nog cuterquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de eerste keren dat we af hadden gesproken gingen we naar de speciale Tolkienwinkel hier in de stad.
Ga rdr spelen. Eerst 1, dan 2quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb Uncharted uitgespeeld. Weet je nog zoiets
orkjes ookquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dwergjes en tovenaars, leuk man, en elfjes. Topshow.
Heb nooit online gedaan. Doe alleen cod onlinequote:Op woensdag 8 mei 2019 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind online wel echt kut, hoop op dlc
Ik haat gamers ook. En fantasy nerds.quote:
Heb ooit wel LotR en Hobbit gelezen, maar was geen superfan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog cuter
zelf ook liefhebber dan, neem ik aan? wist niet eens dat er zo'n winkel bestond lol
zo gaat het helemaal nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die worden allemaal doodgemaakt door de heldjes met hun zwaardjes en magische krachtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |