Ah, Hallum is hier vlakbij. Werken ze bij de koekjesfabriek? (dat is geen diss, daar werkt het halve dorp)quote:
Wat leuk dat wij beiden familie hebben in Leeuwarden.quote:
Tante woont daarquote:Op woensdag 8 mei 2019 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, Hallum is hier vlakbij. Werken ze bij de koekjesfabriek? (dat is geen diss, daar werkt het halve dorp)
Mijn zus gaat zaterdag verhuizen naar Leeuwarden. (dan hebben we alle drie familie in Leeuwarden)quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk dat wij beiden familie hebben in Leeuwarden.
Ik ben benieuwd of ze elkaar kennen en zo ja, wat ze van elkaar vinden!
quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tante woont daar
Die heeft werken niet in haar woordenboek staan
Pics van je zus.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn zus gaat zaterdag verhuizen naar Leeuwarden. (dan hebben we alle drie familie in Leeuwarden)
@johannes_vermeer @GGMM ik zag deze tweet weer langs mijn retweets. ik moest glimlachentwitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 06-03-2019 om 21:40:49@marijnfietst @Japked @Rene51945738641 Beste Marijn, ik weet uit betrouwbare bron dat @Rene51945738641 een geweldige minnaar is. Ondanks zijn penislengte toont hij dikwijls zijn klasse, zowel in bed, als op Twitter. Om René te diskwalificeren op basis van zn ondergemiddelde penis vind ik dus voorbarig en kinderachtig. reageer retweet
twitter:AuschwitzMuseum twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 19:27:14.@redbubble Do you really think that selling such products as pillows, mini skirts or tote bags with the images of Auschwitz - a place of enormous human tragedy where over 1,1 million people were murdered - is acceptable? This is rather disturbing and disrespectful. https://t.co/cdPvZGMXC6 reageer retweet
Kut Ajaxquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Hebben jullie al wat aan volt gevraagd??
Volt?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Hebben jullie al wat aan volt gevraagd??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |