Ah, Hallum is hier vlakbij. Werken ze bij de koekjesfabriek? (dat is geen diss, daar werkt het halve dorp)quote:
Wat leuk dat wij beiden familie hebben in Leeuwarden.quote:
Tante woont daarquote:Op woensdag 8 mei 2019 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, Hallum is hier vlakbij. Werken ze bij de koekjesfabriek? (dat is geen diss, daar werkt het halve dorp)
Mijn zus gaat zaterdag verhuizen naar Leeuwarden. (dan hebben we alle drie familie in Leeuwarden)quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk dat wij beiden familie hebben in Leeuwarden.
Ik ben benieuwd of ze elkaar kennen en zo ja, wat ze van elkaar vinden!
quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tante woont daar
Die heeft werken niet in haar woordenboek staan
Pics van je zus.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn zus gaat zaterdag verhuizen naar Leeuwarden. (dan hebben we alle drie familie in Leeuwarden)
@johannes_vermeer @GGMM ik zag deze tweet weer langs mijn retweets. ik moest glimlachentwitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 06-03-2019 om 21:40:49@marijnfietst @Japked @Rene51945738641 Beste Marijn, ik weet uit betrouwbare bron dat @Rene51945738641 een geweldige minnaar is. Ondanks zijn penislengte toont hij dikwijls zijn klasse, zowel in bed, als op Twitter. Om René te diskwalificeren op basis van zn ondergemiddelde penis vind ik dus voorbarig en kinderachtig. reageer retweet
twitter:AuschwitzMuseum twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 19:27:14.@redbubble Do you really think that selling such products as pillows, mini skirts or tote bags with the images of Auschwitz - a place of enormous human tragedy where over 1,1 million people were murdered - is acceptable? This is rather disturbing and disrespectful. https://t.co/cdPvZGMXC6 reageer retweet
Kut Ajaxquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Hebben jullie al wat aan volt gevraagd??
Volt?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Hebben jullie al wat aan volt gevraagd??
Zal jou ook wel niet aanspreken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oke, echt nog nooit van gehoord.
Smerig varken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is lastig met mijn dikke worstenvingers
WAT HEB JE LATEN BEZORGEN, ZWIJN????????quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Bezorger: eet smakelijk
Ik: Dankjewel, jij ook
lol
Pizzaquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WAT HEB JE LATEN BEZORGEN, ZWIJN????????
Vies vuil goor ranzig varken dat je bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vies vuil goor ranzig varken dat je bentBedankt jij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk het liefst in rust naar een wedstrijd. Ik kan gigantisch slecht tegen trash talk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veilig vanaf zijn zolderkamer zoals een echte fokker dat doet.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veilig vanaf zijn zolderkamer zoals een echte fokker dat doet.
het zit diep hè, ik ken toch vrij veel Ajacieden maar die zijn toch allemaal heel normaalquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:09 schreef Elan het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat ze die CL daadwerkelijk gewonnen hadden.
En dan ook nog de dubbel, genoeg brandstof voor 25 jaar arrogantie.
Ik had zo'n verschrikkelijk lief gastje als Frenkie die CL echt gegund.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:09 schreef Elan het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat ze die CL daadwerkelijk gewonnen hadden.
En dan ook nog de dubbel, genoeg brandstof voor 25 jaar arrogantie.
Die ontzettende treurigheid van de Feyenoord fans doet mij wel weer goed ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zit diep hè, ik ken toch vrij veel Ajacieden maar die zijn toch allemaal heel normaal
Caland had een prima post anders in het Feyenoord-topicquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ontzettende treurigheid van de Feyenoord fans doet mij wel weer goed ja.
Caland was er erg druk mee ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland had een prima post anders in het Feyenoord-topic
Misschien moet je die naar FOK! lokken om het evenwicht te garanderenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:29 schreef Tarado het volgende:
ik ken toch vrij veel Ajacieden maar die zijn toch allemaal heel normaal
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:35 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Misschien moet je die naar FOK! lokken om het evenwicht te garanderen
Joh dat hoort er toch allemaal bij.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag alweer 17 jaar geleden.
Voor altijd de eerste, voor altijd de laatste.
Als je daar na een halve finale verlies je plezier uit haalt is het ook niet goedquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
gewoon zelf weggegeven ook nogquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Je weet mijn mening over deze wedstrijd vooraf.
Maar het topic is toch wel genieten hoor
Dat kan, ik sta zelf wat anders in het leven. (baalde ontzettend van 2005 bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Joh dat hoort er toch allemaal bij.
Dat kan je ook omdraaien ouwe reus.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:38 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Als je daar na een halve finale verlies je plezier uit haalt is het ook niet goed
Ik heb al mensen gefeliciteerd in de rust.quote:
het verschil is dat feyenoord al maanden nergens meer om spelet en ajax een uur of 2 uitgeschakeld is.quote:
Jij bent dan ook meer Cambuur-supporter dan een echte Ajacied.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan, ik sta zelf wat anders in het leven. (baalde ontzettend van 2005 bijvoorbeeld)
Dat is echt iets Nederlands overigens.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan, ik sta zelf wat anders in het leven. (baalde ontzettend van 2005 bijvoorbeeld)
Ik ben niet voor Cambuur.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook meer Cambuur-supporter dan een echte Ajacied.
Logisch dat dat soort sentimenten volledig aan je voorbij gaan.
Zo heel verrassend was dit ook weer niet. Tweede helft thuis tegen Bayern was het ook ter land, ter zee en in de lucht hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:39 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik heb al mensen gefeliciteerd in de rust.
Heer en meester, ongelofelijk hoe je dan zo kan gaan spelen in de 2e helft.
Ik ben dus geen Nederlander.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dat is echt iets Nederlands overigens.
Juichen want "Nederlandse club"
Ik zou ook nooit bijdehand gaan doen tegen de wat fanatiekere ajacieden die ik ken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:39 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik heb al mensen gefeliciteerd in de rust.
Heer en meester, ongelofelijk hoe je dan zo kan gaan spelen in de 2e helft.
Kut Ajaxquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef Doublepain het volgende:
Prima voetbalavond, genoten tot de laatste minuut
Jammer van de 2 teams in de finale alleen
Oh oké.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Whatever.
Mensen met een Fries accent die voor Ajax zijn neemt niemand serieus.
@RensAjaciedquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Whatever.
Mensen met een Fries accent die voor Ajax zijn neemt niemand serieus.
ik gunde het mijn vrienden;quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit bijdehand gaan doen tegen de wat fanatiekere ajacieden die ik ken.
De internetsupporters en ander nep volk dat dit soort wedstrijden met zich meebrengt moet ik altijd wel om lachen.
Liverpool kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef Doublepain het volgende:
Prima voetbalavond, genoten tot de laatste minuut
Jammer van de 2 teams in de finale alleen
JC heeft zojuist een periode van bezinning en nationale rouw afgekondigd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
ik gunde het mijn vrienden;
@:jancees
@:tarado
@:el-stinho
Tarado en tjacka nog wel jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
ik gunde het mijn vrienden;
@:jancees
@:tarado
@:el-stinho
Verstandig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit bijdehand gaan doen tegen de wat fanatiekere ajacieden die ik ken.
SOW.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstandig.
Anders slaap je waarschijnlijk 2 weken op de bank.
Je snapt nog steeds het grapje niet, matig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstandig.
Anders slaap je waarschijnlijk 2 weken op de bank.
Dat jij verkering met een Amsterdamse heb? Kan ik niet om lachen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds het grapje niet, matig.
Je bent er wel mee bezig zegquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat jij verkering met een Amsterdamse heb? Kan ik niet om lachen eerlijk gezegd.
Maar goed, we zijn allemaal mensen en maken allemaal fouten in ons leven.
Misschien moet je zelf ook eens een vriendin zoeken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat jij verkering met een Amsterdamse heb? Kan ik niet om lachen eerlijk gezegd.
Maar goed, we zijn allemaal mensen en maken allemaal fouten in ons leven.
Ach welnee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf ook eens een vriendin zoeken.
Goh, wat origineel weer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach welnee.
App gewoon je moeder als ik wil neuken.
Goh, wat origineel weer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:58 schreef maxi-mus het volgende:
Terwijl de treurige waarheid is dat je als midden dertiger alleen woont, genietend van een uitkering. (#mad)
Sterktequote:Op donderdag 9 mei 2019 01:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga mezelf in slaap wiegen Scrummie.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sterkte.
Misschien helpt het als je aftelt.
Diemen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:02 schreef JanPawelII het volgende:
Elan heeft wel grote woorden voor iemand die praktisch in Amsterdam moet werken.
Waarom zou je die in godsnaam weghalen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:03 schreef Caland het volgende:
Morgen weer naar Amsterdam
Een collega heeft al weken een Ajaxshirt bij z’n bureau hangen
Zeer benieuwd of dat morgen nog zo is
"Life doesn't start fair, but with hard work and effort it ends fair"quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lucas Moura vannacht in je dromen verschijnt.
Jij bent student toch?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
"Life doesn't start fair, but with hard work and effort it ends fair"
Ik vind dit altijd wel een grappige tekst voor iemand die zijn hand ophoudt bij de staat.
Dat lijkt mij niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:09 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
De staat betaalt dus 80% van jouw studie.
Lekker maat!!
Uh, nee?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:09 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jij denkt dat je studie 2000 euro kost?
Het ging over mijn moeder.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:10 schreef JanPawelII het volgende:
Dat ie mensen persoonlijk moet aanvallen omdat ze z'n voetbalclubje aanvallen.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd wel een grappige tekst voor iemand die zijn hand ophoudt bij de staat.
Weet je wat grappig is?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
https://www.nrc.nl/nieuws(...)udie-1458564-a592992quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal best maar je voorgaande statement raakte dus kant noch wal.
Koekoekquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:13 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)udie-1458564-a592992
Een artikel uit 2015. Toen studeerde ik nog niet eens.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:13 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)udie-1458564-a592992
Wat deed jij op die leeftijd, kotsend op een bankje zitten omdat je alcohol verslaafd was?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:13 schreef JanPawelII het volgende:
Een student die zo'n grote mond heeft.
Dat is sowieso lachwekkend.
Je wil zeggen dat jij netto betaler bent aan het sociale stelsel?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een artikel uit 2015. Toen studeerde ik nog niet eens.
Ik weet niet precies wat jouw leeftijd is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat deed jij op die leeftijd, kotsend op een bankje zitten omdat je alcohol verslaafd was?
21 jan. 1997.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:15 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat jouw leeftijd is.
Maar zoveel jonger dan mij ben je niet.
Uh ja?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:14 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat jij netto betaler bent aan het sociale stelsel?
Geen zak gepresteerd in het leven, wonen in Friesland, op FOK! zitten terwijl je club een halve finale speelt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:13 schreef JanPawelII het volgende:
Een student die zo'n grote mond heeft.
Dat is sowieso lachwekkend.
Aldus iemand die in een uitkering zit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen zak gepresteerd in het leven, wonen in Friesland, op FOK! zitten terwijl je club een halve finale speelt.
Mini-mus zou beter van toepassing zijn.
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:16 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dat denk ik niet als werkend student.
Ja erg raar als je 22 bent.quote:
In friesland een huis van 100k.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:18 schreef maxi-mus het volgende:
(overigens heb ik al een eigen huis en teer ik niet op het geld van mijn schoonfamilie)
Al heel lang niet meer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aldus iemand die in een uitkering zit.
Dat zal, door je vriendin betaald.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:18 schreef JanPawelII het volgende:
Dat is waarschijnlijk een garage in mijn stad.
Grappig dat je mijn startsalaris weet en mijn studie niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer.
Mijn WW lag destijds waarschijnlijk trouwens hoger dan jouw startsalaris, maar dat geheel ter zijde.
Getrouwd?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:19 schreef JanPawelII het volgende:
Het is trouwens ook niet m'n vriendin.
Trots is een groot woord.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:20 schreef JanPawelII het volgende:
Maar wees er trots op
Een huis in Friesland.
Daarom zeg ik ook waarschijnlijk. Had echt heel lekker WW'tje destijds.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grappig dat je mijn startsalaris weet en mijn studie niet.
Daar lijkt het wel op.quote:
Wie zegt dat ik in Friesland ga werken dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook waarschijnlijk. Had echt heel lekker WW'tje destijds.
In Friesland betalen ze sowieso wel minder toch ook?
Nogmaals, ik was niet diegene die het persoonlijk trok.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:21 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Sowieso wel bijzonder dat je persoonlijk moet worden in een voetbaldiscussie.
Ik ook niet he?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nogmaals, ik was niet diegene die het persoonlijk trok.
Mijn oma heeft dat ookquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:20 schreef JanPawelII het volgende:
Maar wees er trots op
Een huis in Friesland.
Je moeder is een hoer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nogmaals, ik was niet diegene die het persoonlijk trok.
Ik beantwoord enkel vragen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:22 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Vreemd dat je mij dan persoonlijk moet aanvallen.
Ja, en jouw moeder heeft je te vondeling gelegd en daarna heeft een vrouw nooit weer van je gehouden. Maar wees trots op je ruime WW.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moeder is een hoer.
En nou oprotten vervelende blaag.
Oh, was dat niet op die opmerking 'uit de provincie'?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:23 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Iemand uit het niets alcoholist noeman is dat wel echt ja LOL
Als dat al op de persoon spelen is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, was dat niet op die opmerking 'uit de provincie'?
Dat lijkt mij vrij persoonlijk ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:25 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Als dat al op de persoon spelen is.
Dat was slechts één van mijn vragen, maar ik ben blij dat je goed bent terecht gekomen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:26 schreef JanPawelII het volgende:
Maar om je vraag te beantwoorden.
Op die leeftijd was ik al jaren niet aan de drank.
Met een parkeerplaats die meer waard is dan een huis in Friesland.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was slechts één van mijn vragen, maar ik ben blij dat je goed bent terecht gekomen.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:27 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Met een parkeerplaats die meer waard is dan een huis in Friesland.
Die heb ik al heel lang niet meer zeg ik toch net?quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, en jouw moeder heeft je te vondeling gelegd en daarna heeft een vrouw nooit weer van je gehouden. Maar wees trots op je ruime WW.
Laat gaan die jongen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heb ik al heel lang niet meer zeg ik toch net?
Je gevoel voor humor is al net zo beroerd als je capaciteiten aangaande begrijpend lezen.
Vergeet mijn ervaring niet in de ruitersportquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:30 schreef JanPawelII het volgende:
Echte vrienden weten je arbeidsverleden, Elan.
Drugsgebruik op een olieplatform.
Ruzie maken met tieners op FOK!.
Kantoorbaan in Amsterdam
Ik zeg altijd maar zo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergeet mijn ervaring niet in de ruitersport
Ja al met al geen sierlijke CV maar ja het is wat het is.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:33 schreef Elan het volgende:
Zonder de aanwezigheid van zijn grote voorbeeld GGMM is maxi-mus helemaal nergens.
Zelfs dat is kut.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo.
Het gaat niet om de route maar om het resultaat.
Wat ben je ook een zielig stuk verdriet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is vast comazuipen.
Zou zijn matras nog heel zijn na vanavond?
Jij gelukkig niet deze avond.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ben je ook een zielig stuk verdriet.
Als een normaal redelijk weldenkende user zich zo gaat gedragen dan mag dat best genoemd worden.quote:
Deze steek ik in mijn zak, zo kan ik toch nog lekker slapen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 01:39 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Als een normaal redelijk weldenkende user zich zo gaat gedragen dan mag dat best genoemd worden.
Van Elan weten we het al langer
Wtfquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:39 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Als een normaal redelijk weldenkende user zich zo gaat gedragen dan mag dat best genoemd worden.
Van Elan weten we het al langer
Heerlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 07:15 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen!
Hebben jullie ook zo lekker geslapen?
Ja prima. Wakker geworden voor de wekker. Altijd beter om uit jezelf wakker te worden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:15 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen!
Hebben jullie ook zo lekker geslapen?
Ook 10 minuten voor de wekker ja, daarna nog 3 keer snoozen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja prima. Wakker geworden voor de wekker. Altijd beter om uit jezelf wakker te worden.
Jij?
260quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gisteren met je bet verdiend?
Dat maakt het eigenlijk ook alleen maar leuk. In de allerlaatste secondes eruit vliegen, met als bonus allerlei aftel filmpjes van kneuzen die net weten dat de bal rond moet zijn. Haal het dramatische eraf, de aftel filmpjes en er blijft maar weinig van het gelach over volgens mij.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoorde op radio al gehuil over de blessuretijd en dat de scheids te lang door liet gaan
Genot
was tijdens de wedstrijd, die 2e helft was wel stressful dan gaat het bier wat harderquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verdriet wegdrinken van het voetbal, of kon je er wel mee leven?
Was de adrenaline snel kwijt dit keer. Best snel berusting.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
was tijdens de wedstrijd, die 2e helft was wel stressful dan gaat het bier wat harder, als het eenmaal voorbij is kan ik het wel snel relativeren al duurde het wel even voor de adrenaline gezakt was.
90+5quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was de adrenaline snel kwijt dit keer. Best snel berusting.
Terwijl ik bij sommige winst-wedstrijden tot 3 uur wakker lag.
Ben onder de douche gestapt na de wedstrijd om te kalmerenquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was de adrenaline snel kwijt dit keer. Best snel berusting.
Terwijl ik bij sommige winst-wedstrijden tot 3 uur wakker lag.
Dat kan ik me goed voorstellen maatquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben onder de douche gestapt na de wedstrijd om te kalmeren
Was echt misselijk ervan
Ik baal vooral dat ik geen enkele Tottenhamgoal heb gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen maat
Ik heb heel erg hard moeten lachen.
Ik alleen de laatste.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik baal vooral dat ik geen enkele Tottenhamgoal heb gezien.
Ik moet die laatste minuut nog terugzien, maar na die verneukte corner waar Lloris meeging mag je het echt nooit meer weggeven.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:13 schreef JanPawelII het volgende:
Vanochtend bij het ontbijt even de hoogtepunten terug gekeken.
Die laatste minuten waren toch wel wat kolderiek al met al.
mee eens jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:15 schreef JanPawelII het volgende:
Al met al heeft ajax dit meer verloren dan Tottenham gewonnen
1. Franck Sauzee (France v Greece, 1988)quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De voorgaande 9 waren voor Lex Immers?
MESSI GOATquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:20 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
1. Franck Sauzee (France v Greece, 1988)
2. Bruno Martini (France v Greece, 1988)
3. Oleg Salenko (Russia v Cameroon, 1994)
4. Lars Windfeld (Aarhus v Nantes, 1997)
5. Lionel Messi (Barcelona v Arsenal, 2010)
6. Lionel Messi (Barcelona v Bayer Leverkusen, 2012)
7. Robert Lewandowski (Borussia Dortmund v Real Madrid, 2013)
8. Carlos Eduardo (Nice v Guingamp, 2014)
9. Neymar (Paris Saint-Germain v Dijon, 2018)
10. Dusan Tadic (Ajax v Real Madrid, 2019)
11. Lucas Moura (Tottenham v Ajax, 2019)
Waar is CR???quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:20 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
1. Franck Sauzee (France v Greece, 1988)
2. Bruno Martini (France v Greece, 1988)
3. Oleg Salenko (Russia v Cameroon, 1994)
4. Lars Windfeld (Aarhus v Nantes, 1997)
5. Lionel Messi (Barcelona v Arsenal, 2010)
6. Lionel Messi (Barcelona v Bayer Leverkusen, 2012)
7. Robert Lewandowski (Borussia Dortmund v Real Madrid, 2013)
8. Carlos Eduardo (Nice v Guingamp, 2014)
9. Neymar (Paris Saint-Germain v Dijon, 2018)
10. Dusan Tadic (Ajax v Real Madrid, 2019)
11. Lucas Moura (Tottenham v Ajax, 2019)
Ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die zeggen dat Tottenham over twee wedstrijden beter was.quote:
DMquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:29 schreef Caland het volgende:
De aftelfilmpjes blijven maar binnenstromen
Een nieuw fenomeen
twitter:FRFC1908 twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:37:56Eerlijk is eerlijk. Dat moderne voetbal heeft wel wat. Duizenden aftelfilmpjes online. Bedankt voor het lachen. 😂😂😂😂 https://t.co/xQUJOyd7cz reageer retweet
En dat noemt zich een toeristenstad met internationale allure.quote:Boze Ajax-supporters hebben woensdagavond een supporter van Tottenham Hotspur knock-out geslagen in het Amsterdamse café De Mazzeltof. De man juichte na de winnende 2-3 van Lucas Moura in de laatste minuut en moest dat bekopen met klappen. Dat meldt Het Parool. Toen de Engelse fan begon te juichen, sloegen drie Ajaxfans op hem in. De man werd naar buiten gebeukt en daar, in de Ferdinand Bolstraat, verder toegetakeld. Het slachtoffer kreeg meerdere klappen op zijn hoofd en raakte buiten bewustzijn. Hulpdiensten arriveerden snel om de man hulp te bieden. Reanimatie van de man was niet nodig, maar het duurde even voor de man weer aanspreekbaar was. Van het incident zijn volgens Het Parool ook beveiligingsbeelden. Die worden nu 'veiliggesteld'.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:38 schreef Elan het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:37:56Eerlijk is eerlijk. Dat moderne voetbal heeft wel wat. Duizenden aftelfilmpjes online. Bedankt voor het lachen. 😂😂😂😂 https://t.co/xQUJOyd7cz reageer retweet
Kijk Elan heeft een nieuwtje jongens!!quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:38 schreef Elan het volgende:
Niet geklikt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:38 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ar-ontdekt~a49b1723/
@:GGMM
Dat gebeurt overal.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
En dat noemt zich een toeristenstad met internationale allure.
Het nieuwe Lachgas.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:29 schreef Caland het volgende:
De aftelfilmpjes blijven maar binnenstromen
Een nieuw fenomeen
Neem aan dat je je gloryhunter-collega even hardop hebt staan uitlachen nadat hij zijn shirtje had weggehaald?quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:46 schreef JanPawelII het volgende:
@:RensAjacied en ik hopen op robbetje vechten tussen Liverpool en Spurs in Madrid
Caland neemt het ineens op voor Amsterdamquote:
Ik hoop dat Liverpool die cup pakt, heeft niets van het verlies van Ajax te maken overigens, en Arsenal de EL al zal dat nog moeilijk wordenquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:46 schreef JanPawelII het volgende:
@:RensAjacied en ik hopen op robbetje vechten tussen Liverpool en Spurs in Madrid
In nogal wat kroegen en feestjes met superfanatieke DAGJESMENSENquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:04 schreef Tarado het volgende:
dat aftellen heb ik trouwens helemaal niet meegekregen gisteren, was dat op tv?
nog dommer dan de spelersquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
In nogal wat kroegen en feestjes met superfanatieke DAGJESMENSEN
twitter:stefdebont_vi twitterde op donderdag 09-05-2019 om 11:53:07Dit is net echt gebeurd. Een man met een vishengel op het trainingsveld van NEC die naar eigen zeggen 'vist naar talent'. Randy Wolters deed net of hij was geraakt en viel op de grond...De man is net weg met de legendarische woorden: 'nee, geen talent hier' https://t.co/yhEEmk4XNb reageer retweet
Ik ben naar de tyfusquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:46 schreef JanPawelII het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:18 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:stefdebont_vi twitterde op donderdag 09-05-2019 om 11:53:07Dit is net echt gebeurd. Een man met een vishengel op het trainingsveld van NEC die naar eigen zeggen 'vist naar talent'. Randy Wolters deed net of hij was geraakt en viel op de grond...De man is net weg met de legendarische woorden: 'nee, geen talent hier' https://t.co/yhEEmk4XNb reageer retweet
Godverdomme, na het zien van deze foto krijg ik enorm veel zin in een kiwi.quote:
Jij de laatste tijd nog kiwi's gegeten?quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, na het zien van deze foto krijg ik enorm veel zin in een kiwi.
Hij ziet er heerlijk uit
Ik eet zeer regelmatig kiwi's, helaas deze week niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij de laatste tijd nog kiwi's gegeten?
Ik heb meteen maar even het kiwitopic gekickt. Ik wacht nog altijd vol spanning op de review van @:donraja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |