Nakkje voor de sfeer voor de sfeer nakkie voor de sfeeeheeerquote:
Jammer, dacht dat jij aan iets dacht.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik denk dat troll aan z'n piemel dacht, of niet?
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nakkje voor de sfeer voor de sfeer nakkie voor de sfeeeheeer
Ja, aan mijn 14 cm in volle gloriequote:Op woensdag 8 mei 2019 19:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jammer, dacht dat jij aan iets dacht.
Flikker.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:55 schreef Solotovski het volgende:
Wel beter dat 't uit is, hoef ik me niet meer schuldig te voelen over dat ik de scheve schaats heb gereden
Zo is 't ook
ja voelde me daar echt best slecht om toen pfoeequote:
ja meestal aan jou of mijn piemel of een combinatie van de tweequote:Op woensdag 8 mei 2019 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
troll denkt alleen aan mij hoor jongens, geen schijn van kans
leeft dp nog?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is prima lengte nix om je voor te schamen we zijn niet allemaal zo bedeeld als ik
Diameter is bovengemiddeld, dus ik mag niet klagen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is prima lengte nix om je voor te schamen we zijn niet allemaal zo bedeeld als ik
Waarom ging je vreemd?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja voelde me daar echt best slecht om toen pfoee
gebruik je ook condooms voor dikke lulquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Diameter is bovengemiddeld, dus ik mag niet klagen.
ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waarom ging je vreemd?
Alle mannen gaan vreemd.
wilde neukuhhquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waarom ging je vreemd?
Alle mannen gaan vreemd.
Aan mijn paper dat ik voor middernacht in moet leveren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee hoor. Je mag aan alles denken. Waar dacht je nog meer aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |