Nakkje voor de sfeer voor de sfeer nakkie voor de sfeeeheeerquote:
Jammer, dacht dat jij aan iets dacht.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik denk dat troll aan z'n piemel dacht, of niet?
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nakkje voor de sfeer voor de sfeer nakkie voor de sfeeeheeer
Ja, aan mijn 14 cm in volle gloriequote:Op woensdag 8 mei 2019 19:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jammer, dacht dat jij aan iets dacht.
Flikker.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:55 schreef Solotovski het volgende:
Wel beter dat 't uit is, hoef ik me niet meer schuldig te voelen over dat ik de scheve schaats heb gereden
Zo is 't ook
ja voelde me daar echt best slecht om toen pfoeequote:
ja meestal aan jou of mijn piemel of een combinatie van de tweequote:Op woensdag 8 mei 2019 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
troll denkt alleen aan mij hoor jongens, geen schijn van kans
leeft dp nog?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is prima lengte nix om je voor te schamen we zijn niet allemaal zo bedeeld als ik
Diameter is bovengemiddeld, dus ik mag niet klagen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is prima lengte nix om je voor te schamen we zijn niet allemaal zo bedeeld als ik
Waarom ging je vreemd?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja voelde me daar echt best slecht om toen pfoee
gebruik je ook condooms voor dikke lulquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Diameter is bovengemiddeld, dus ik mag niet klagen.
ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waarom ging je vreemd?
Alle mannen gaan vreemd.
wilde neukuhhquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waarom ging je vreemd?
Alle mannen gaan vreemd.
Aan mijn paper dat ik voor middernacht in moet leveren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee hoor. Je mag aan alles denken. Waar dacht je nog meer aan?
Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Aan mijn paper dat ik voor middernacht in moet leveren.
Ja nee was flauw maar ja jeetje waaromquote:
maar die zero's die jij date wel?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik weet dat niet alle mannen vreemd gaan.
Ik denk mijn eerste partner wel. Tweede weet ik niet, ik denk het niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar die zero's die jij date wel?
Maat 64quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gebruik je ook condooms voor dikke lul
Bindingsangst maat..quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nee was flauw maar ja jeetje waarom
Dacht met m'n lul
denk dat je moet investeren in een leuke jongen ipv in een dildoquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik denk mijn eerste partner wel. Tweede weet ik niet, ik denk het niet.
Ja was gvd goedquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bindingsangst maat..
Was het lekker?
ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:01 schreef Trollscience het volgende:
ik wil op de selfie met sylvana op marxismefestival zondag
Ik ben even niet op zoek om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat je moet investeren in een leuke jongen ipv in een dildo
maarja
ik gewoon voor de grap als soort van trol actiequote:
Wil je kinderen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben even niet op zoek om eerlijk te zijn.
denk dat je de moed opgeeftquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben even niet op zoek om eerlijk te zijn.
een echte trollscience klassiekerquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik gewoon voor de grap als soort van trol actie
snap sws niet wat beroepsliberaal simons daar te zoeken hoeft
Mooi mensquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een echte trollscience klassieker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |