Wat was het ook alweer?quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Verveel me dood, ga zondag voor 3 maanden weg
Rusland en azie, let eens op.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer?
China toch?
Hoop niet dat je vlucht een MH-370-je doet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Verveel me dood, ga zondag voor 3 maanden weg
Nee.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, krijg ik dan een knuffel?
Ik denk niet dat wij bij elkaar passenquote:Op woensdag 8 mei 2019 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt nog tot zondag om haar te bevruchten.
Is niet echt een harde voorwaarde voor bevruchting.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij bij elkaar passen
Ik wens toch een gezonde basis te hebben voor het nageslacht.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet echt een harde voorwaarde voor bevruchting.
Gezonde genen en een pallet babymelk is genoeg als start.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wens toch een gezonde basis te hebben voor het nageslacht.
Ik wil haar niet neuken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezonde genen en een pallet babymelk is genoeg als start.
Innerlijk is toch ook erg belangrijk?quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze zei dat ze dik en lelijk was.
De wenkies zullen daar dan wel onderdeel van zijn.
Ja wat, 's toch duidelijkquote:
Volgens mij is er niet zo heel veel beleving in haar innerlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Innerlijk is toch ook erg belangrijk?
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 17:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je relatie?
Onze relatie?
Waaaaat..
En waarom..
Lol k kijk wel uitquote:
Elke dag luisteren naar de vrouwelijke versie van Stephen Hawking gaat ook vervelen, niks mis met af en toe een simpel dommerdje verwennen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet zo heel veel beleving in haar innerlijk.
Heb je wel eens hequote:Op woensdag 8 mei 2019 17:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hm balen dat het niet liep..
Wel goed uit elkaar?
Dikke knuffel.
Wel confronterend man.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je wel eens he
En ja zeker, zo hoort 't ook toch
Ik verwen liever mijzelf.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elke dag luisteren naar de vrouwelijke versie van Stephen Hawking gaat ook vervelen, niks mis met af en toe een simpel dommerdje verwennen.
Dat je alleen bent misschien.quote:
ja tuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 17:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat je alleen bent misschien.
Niet aan verwachtingen hebben voldaan.
Geen vastigheid kunnen bieden.
Niet eerder knopen kunnen doorhakken.
Etcetc..
Je bent toch wel een beetje sad?
Hahahquote:Op woensdag 8 mei 2019 17:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tijd om zen te worden.
De tijd nemen en veel bier drinken.
Gelukkig heb je je peuken nog.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je wel eens he
En ja zeker, zo hoort 't ook toch
wat zou ik zonder moetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |