Komt toch in een mannenmond terecht en de meeste mannen proeven het verschil niet eens tussen een tomaat en een dropje.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:52 schreef Rozevla het volgende:
Net een sinaasappel, mandarijn en kiwi op.
Zoet zaad on the way
Biem!
Je sok zal je dankbaar zijnquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:52 schreef Rozevla het volgende:
Net een sinaasappel, mandarijn en kiwi op.
Zoet zaad on the way
Biem!
Ow sorry hoor ouwe vleermuis, hier een kusje voor op je gestreste kutjequote:Op woensdag 8 mei 2019 13:56 schreef Cronometer het volgende:
En niemand die weet hoe @:stimorol- eruit ziet.
Je vergeet een streep lamlul
Hahahahahahahaahahahahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Als ik een tweedeurs koelkast wil zien ga ik wel naar de mediamarkt
Wat is een dikke vrouw?quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:59 schreef UitStraling het volgende:
Dikke vrouwen kunnen ook heel aardig en gezellig zijn en kunnen vaak verdomde goed koken.
Ik zie een volslanke dame met taille, goede heupen en cup F. ❤quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kijk ff in de spiegel zou ik zeggen vetklep
Cup F....quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zie een volslanke dame met taille, goede heupen en cup F. ❤
zo halverwege die pensquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Cup F....
2 van die slappe vuilniszakken
En zo ver uit elkaar hangend dat het net een boot lijkt met een stootkussen aan iedere kantquote:
Zand eronder wegspuiten en vlot trekkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En zo ver uit elkaar hangend dat het net een boot lijkt met een stootkussen aan iedere kant
Van die enorme tepelhoven.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hierbij voorstellen?
Je geeft die aandacht zonder dat ik er ooit om vroeg. Snap dat niet eens. Negeer mij gewoon?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]aandacht vragen op internet en over je tieten beginnen..
classy
stumper
Welnee, je bent puur vermaak, zo achterlijk zie je ze zelden, en je komt maar terugquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je geeft die aandacht zonder dat ik er ooit om vroeg. Snap dat niet eens. Negeer mij gewoon?
Beetje zoals jij. We alikequote:Op woensdag 8 mei 2019 14:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Welnee, je bent puur vermaak, zo achterlijk zie je ze zelden, en je komt maar terug
cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |