quote:
Kolere zeg, het is uitgebreid besproken hier.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:53 schreef freaky40 het volgende:
What? Webshop gesloten door de Febo als straf voor Merel. Hoor het nu pas.
Niet terug gelezen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kolere zeg, het is uitgebreid besproken hier.
Dus geen spijt en niet haar laatste actie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:53 schreef mcspicy het volgende:
Cees tegen Merel: Dat had ik van jou niet verwacht
Merel: Nou dan ken je mij nog niet!!!!!!!!
Misschien kan je een samenwerking aangaan. Spreuken zat verzameld.quote:
Merel heeft via de webshop zitten chatten met haar moeder en zus en ze is betrapt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk wat gemist over Merel![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk wat gemist over Merel![]()
Ja Merel, ik wel, wees er maar trots op, sluw mormelquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:53 schreef mcspicy het volgende:
Cees tegen Merel: Dat had ik van jou niet verwacht
Merel: Nou dan ken je mij nog niet!!!!!!!!
Ze heeft alleen een broer, toch?quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel heeft via de webshop zitten chatten met haar moeder en zus en ze is betrapt.
is gedotterdquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Vader van Jessie is ziek?
Jessie: Weet hij al meer over de behandeling?
Nee, logisch want al haar andere stiekeme acties hebben ze nog niet ontdekt..Merel heeft voortdurend onder de radar geopereerd...quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dus geen spijt en niet haar laatste actie.
Het is te hopen dat hij acteert.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Vader van Jessie is ziek?
Jessie: Weet hij al meer over de behandeling?
quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Het moet zijn: moeder en vriendinnen, maar dat laatste heeft ze het niet meer over.
Sommige acties weten de anderen wel, maar ze komt overal mee weg.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee, logisch want al haar andere stiekeme acties hebben ze nog niet ontdekt..Merel heeft voortdurend onder de radar geopereerd...
quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel heeft via de webshop zitten chatten met haar moeder en zus en ze is betrapt.
Nee, is gedotterd en wacht op een vervolgbehandeling.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:57 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Zit volgens mij op een oproep te wachten
Ja dat zei hij, tijdens het bezoekquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:57 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Zit volgens mij op een oproep te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |