Ik ga voor Aberquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jimmy, het wordt kiezen.
Crip of ik.
Neh, Ash is het ook nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
Oh het is Crip niet, het is Ash of zo'n figuur.
Lastig, dat kan ik pas beslissen na een uitvoerige evaluatie met jou onder het genot van een fles wijn en zwoele gitaarmuziek.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jimmy, het wordt kiezen.
Crip of ik.
Ik drink geen wijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lastig, dat kan ik pas beslissen na een uitvoerige evaluatie met jou onder het genot van een fles wijn en zwoele gitaarmuziek.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:20 schreef Cronometer het volgende:
Ik ga zo. Wil iemand nog iets tegen mij zeggen?
Netjes, wat is olaplexquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
met shampoo 1 x per week
zonder shampoo 2/3 x per week
met olaplex 1 x per 2 weken
Even gemycroft, lijkt er wel op.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Meer land om huizen te bouwen voor immigranten terwijl de originele bewoners krom liggen van de belastingen door een verschrikkelijke ellendige pauperzooi dankzij een links kabinet.
Geen last vanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Wijn en borderline is echt geen goede combi ook.
Supercreme? ;pquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
OLAXPLEX IS LEVEN
Brengt je haar weer tot leven en maakt het gezonder.
Is het weer zo'n avond ;pquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Wijn en borderline is echt geen goede combi ook.
Niet meer helaasquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt spaargeld? Dan kan je daar mee iets doen, investeren ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |