maar is toch ook niet leuk.. Mahrez zou de sterspeler zijn nu alle andere engelse clubs. Gundogan zou welkome aanwinst zijn, zitten daar te bankenquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hoop op een derde club die kan aanhaken. Hoe gaaf is dat als er gewoon drie clubs meedoen om het kampioenschap.
Zie het alleen niet zomaar gebeuren. Chelsea is kapot, die abra kan die club beter verpatsen. United is een zooitje. Arsenal moet alles herbouwen en Tottenham is de eeuwige loserclub.
Toch niks mis mee, zo zou Rashford ook gewoon een prima breedtespeler moeten zijn en geen basisspeler. Lukaku een stormram vanaf de bank. Smalling als vierde CB.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar is toch ook niet leuk.. Mahrez zou de sterspeler zijn nu alle andere engelse clubs. Gundogan zou welkome aanwinst zijn, zitten daar te banken
Yeshquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, weer hard aan het werk?
Beetje in huis rommelen en wil mijn vogelkooi nog 1x in de lak zetten. Vanavond komt mijn vriend en is de dag weer omquote:
Gezelliequote:Op woensdag 8 mei 2019 08:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Beetje in huis rommelen en wil mijn vogelkooi nog 1x in de lak zetten. Vanavond komt mijn vriend en is de dag weer om
Goedemorgenquote:
Buurman, weertje nietwaar ?quote:
Vertel mij wat. Ik kan het nog net niet zien.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman, weertje nietwaar ?
Wat een bouwput is dat Kijkduin geworden zeg en jammer van de hoogbouw :/
Heel den Haag is een bouwputquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman, weertje nietwaar ?
Wat een bouwput is dat Kijkduin geworden zeg en jammer van de hoogbouw :/
jammer hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik kan het nog net niet zien.
Ja, zo ongeveer.quote:
Ach ja, schijnt hip te zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jammer hoor
[..]
Ja, zo ongeveer.
Dat is wel een goed ideequote:Op woensdag 8 mei 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee niet kalm, dag van de zalm! @:kiid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |