abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 8 mei 2019 @ 00:16:44 #201
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_186687365
Ik ben toch een beetje teleurgesteld. Overal zien we hem staand optreden en nu opeens verborgen achter een piano. Had dan elk optreden mét piano gedaan. Het voegt ook niks toe. Staand is eenvoudiger en krachtiger dan de ruis van die piano!
Voor mijn gevoel gaat die piano geen winst geven.

Ook mis ik de sfeer met rook en zachte lichtstralen alsof er zonlicht door water komt. Deze lasers vind ik te hard en scherp. Nee ik mis de magie!!
The secret of getting ahead is getting started
pi_186687369
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 23:56 schreef Butler456 het volgende:
Wat me opvalt is dat ik weinig buitenlanders over die maan zie klagen, het is echt vooral dat hij moet staan.
Ja alleen dit komt wel vooral van mensen die de tv-beelden nog helemaal niet hebben gezien. Wat ik zelf ook dacht hoor daar niet van :P maar wie weet is het juist wel mooi :)
  woensdag 8 mei 2019 @ 00:20:11 #203
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186687409
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben toch een beetje teleurgesteld. Overal zien we hem staand optreden en nu opeens verborgen achter een piano. Had dan elk optreden mét piano gedaan. Het voegt ook niks toe. Staand is eenvoudiger en krachtiger dan de ruis van die piano!
Voor mijn gevoel gaat die piano geen winst geven.

Ook mis ik de sfeer met rook en zachte lichtstralen alsof er zonlicht door water komt. Deze lasers vind ik te hard en scherp. Nee ik mis de magie!!
Ik weet niet of je dat podium in Londen gezien hebt, maar daar zou ik met de beste wil van de wereld geen piano op kunnen passen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_186687469
Heb zitten vergelijken: Grande Amore was een krachtig nummer, wat daardoor de televote won, maar de staging was toch ook niet al té spectaculair? Als Heroes niet meedeed had het denk ik wel eens kunnen winnen. Misschien geldt dat ook voor Arcade.
pi_186687490
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:16 schreef Greys het volgende:
Ik vind die bolknipper als hij z'n hoofd zo doet wel erg 'toevallig', ben heel benieuwd wat dat nog wordt. :D
Ja hè. :D

Precies zo op de maat van zijn bewegingen.

/ Speculatiemode on.
Stel dat het geen glitch is en dat licht uit die bol dan het publiek in schiet, zich verspreidt over de mensen, en dat dan iedereen met lichtjes in de hand omhoog wijst of zwaait of whatever?
Dat zou ons Jamala boom momentje kunnen zijn. :D /speculatie mode off.


Ik hoop dat het geen glitch is. Het is wel heel toevallig dan. :)
pi_186687557
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik weet niet of je dat podium in Londen gezien hebt, maar daar zou ik met de beste wil van de wereld geen piano op kunnen passen. :P
Letland had toen een contrabas mee en die paste zelfs maar nét op het podium _O- Dat was echt een grappig gezicht
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186687559
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:25 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ja hè. :D

Precies zo op de maat van zijn bewegingen.

/ Speculatiemode on.
Stel dat het geen glitch is en dat licht uit die bol dan het publiek in schiet, zich verspreidt over de mensen, en dat dan iedereen met lichtjes in de hand omhoog wijst of zwaait of whatever?
Dat zou ons Jamala boom momentje kunnen zijn. :D /speculatie mode off.

Ik hoop dat het geen glitch is. Het is wel heel toevallig dan. :)
Dat zou nog wel magie kunnen creëren. O+
~The present is all there is~
pi_186687575
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:24 schreef Butler456 het volgende:
Heb zitten vergelijken: Grande Amore was een krachtig nummer, wat daardoor de televote won, maar de staging was toch ook niet al té spectaculair? Als Heroes niet meedeed had het denk ik wel eens kunnen winnen. Misschien geldt dat ook voor Arcade.
Grande Amore verloor vooral omdat de jury rehearsal destijds niet heel optimaal schijnt te zijn geweest.

Verder was dat inderdaad een geval van; niks mis met de staging, maar het had nog wat sfeervoller kunnen zijn, maar denk niet dat ze het daar op verloren hebben.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186687586
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:25 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ja hè. :D

Precies zo op de maat van zijn bewegingen.

/ Speculatiemode on.
Stel dat het geen glitch is en dat licht uit die bol dan het publiek in schiet, zich verspreidt over de mensen, en dat dan iedereen met lichtjes in de hand omhoog wijst of zwaait of whatever?
Dat zou ons Jamala boom momentje kunnen zijn. :D /speculatie mode off.

Ik hoop dat het geen glitch is. Het is wel heel toevallig dan. :)
Jaaaa dat die bol ervoor zorgt dat iedereen een stukje licht krijgt O+

Of dat iedereen mobieltjes omhooghoudt en dat het licht uit de bol daar op reageert *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186687604
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:32 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Grande Amore verloor vooral omdat de jury rehearsal destijds niet heel optimaal schijnt te zijn geweest.

Verder was dat inderdaad een geval van; niks mis met de staging, maar het had nog wat sfeervoller kunnen zijn, maar denk niet dat ze het daar op verloren hebben.
En komt die jury rehearsal nog bij ons of wat dat vandaag (gisteren)? (heb alleen hier nog weinig verstand van).
pi_186687613
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:33 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jaaaa dat die bol ervoor zorgt dat iedereen een stukje licht krijgt O+

Of dat iedereen mobieltjes omhooghoudt en dat het licht uit de bol daar op reageert *O*
Precies ja! *O*

Een stukje hoop voor iedereen. O+
pi_186687634
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het is hoe dan ook een mooi shot! :Y Misschien betekent het inderdaad wel iets.
Misschien is het een foutje dat die bal daarna meteen weer aangaat....
pi_186687649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:34 schreef Butler456 het volgende:

[..]

En komt die jury rehearsal nog bij ons of wat dat vandaag (gisteren)? (heb alleen hier nog weinig verstand van).
De jury rehearsal van de halve finale is altijd de avond voor het tv-optreden. Onze halve finale is donderdag volgende week, dus de jury finale is de avond ervoor. :)

De finale (waar we uiteraard in gaan staan *O* ) is op zaterdag 18 mei, dus de vrijdagavond ervoor is de juryfinale.

Al deze juryfinales worden live gestreamd door de aanwezige fanpers (ESCunited, Wiwibloggs, etc.).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186687656
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:37 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Misschien is het een foutje dat die bal daarna meteen weer aangaat....
Dat zou inderdaad kunnen. Maar het geeft wel hoop dat die bal nog een rol gaat spelen. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186687665
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

De jury rehearsal van de halve finale is altijd de avond voor het tv-optreden. Onze halve finale is donderdag volgende week, dus de jury finale is de avond ervoor. :)

De finale (waar we uiteraard in gaan staan *O* ) is op zaterdag 18 mei, dus de vrijdagavond ervoor is de juryfinale.

Al deze juryfinales worden live gestreamd door de aanwezige fanpers (ESCunited, Wiwibloggs, etc.).
Duidelijk ^O^ (hoop alleen wel dat we tegen dan het een en ander hebben verbeterd).
pi_186687680
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:16 schreef Greys het volgende:
Ik vind die bolknipper als hij z'n hoofd zo doet wel erg 'toevallig', ben heel benieuwd wat dat nog wordt. :D
Nou.... Als je naar het filmpje kijkt, zit er in de muziek net op dat moment een grilligheidje (een ktschung), waardoor het allemaal ineens heel er mooi bij elkaar past. Dus zo toevallig lijkt het allemaal niet.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 mei 2019 @ 00:55:17 #218
163650 Greys
pi_186687785
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:42 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Nou.... Als je naar het filmpje kijkt, zit er in de muziek net op dat moment een grilligheidje (een ktschung), waardoor het allemaal ineens heel er mooi bij elkaar past. Dus zo toevallig lijkt het allemaal niet.
Vandaar dat mijn 'toevallig' tussen aanhalingstekens stond. ;) Ik vind het té 'toevallig' om echt toeval te zijn. Ik zeg het heel onduidelijk he. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186687788
Maar even, die buizen uit nashville zijn nog niet langsgekomen toch? Zou Italië ze dan gebruiken?
Hallo.
pi_186687796
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Vandaar dat mijn 'toevallig' tussen aanhalingstekens stond. ;) Ik vind het té 'toevallig' om echt toeval te zijn. Ik zeg het heel onduidelijk he. :@
Nee hoor, het is helder. Ik denk dat het ook wat betekent.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186687933
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik weet niet of je dat podium in Londen gezien hebt, maar daar zou ik met de beste wil van de wereld geen piano op kunnen passen. :P
Wat is het excuus mbt tot Amsterdam? Daar was plaats voor 20 pianos :') ;)
  woensdag 8 mei 2019 @ 01:23:23 #222
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186687955
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 01:20 schreef Prego het volgende:

[..]

Wat is het excuus mbt tot Amsterdam? Daar was plaats voor 20 pianos :') ;)
Geen excuus voor nodig, ik reageerde op iemand die vond dat elk optreden met piano had gemoeten.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_186688025
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 01:20 schreef Prego het volgende:

[..]

Wat is het excuus mbt tot Amsterdam? Daar was plaats voor 20 pianos :') ;)
Zittend achter een piano was hij niet boven de mensenmassa uitgekomen vanaf de zaal
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186688048
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Vandaar dat mijn 'toevallig' tussen aanhalingstekens stond. ;) Ik vind het té 'toevallig' om echt toeval te zijn. Ik zeg het heel onduidelijk he. :@
👍
pi_186688090
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 01:20 schreef Prego het volgende:

[..]

Wat is het excuus mbt tot Amsterdam? Daar was plaats voor 20 pianos :') ;)
Hij wilde nog niets weggeven wat betreft het optreden in Tel Aviv. Maar.... dat ene filmpje uit 2017 waar alle trollers een reden in zagen om Arcade te laten diskwalificeren (😊 onterecht natuurlijk).... Daar zingt hij het ook achter zijn keyboard.
Dit past bij hem. De camera’s komen straks van alle kanten, er is geen extra afstand tussen hem en de kijkers vanwege dat keyboard. Het laat zien dat hij meer is dan alleen een zanger die een liedje zingt.
pi_186688180
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 01:41 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Hij wilde nog niets weggeven wat betreft het optreden in Tel Aviv. Maar.... dat ene filmpje uit 2017 waar alle trollers een reden in zagen om Arcade te laten diskwalificeren (😊 onterecht natuurlijk).... Daar zingt hij het ook achter zijn keyboard.
Dit past bij hem. De camera’s komen straks van alle kanten, er is geen extra afstand tussen hem en de kijkers vanwege dat keyboard. Het laat zien dat hij meer is dan alleen een zanger die een liedje zingt.
Waarom die diskwalificatie?
pi_186688530
De zaalshots vind ik vooral het minpunt, maar het kan zijn dat daar een doel achter zit (dat er inderdaad iets met lichtjes uit de zaal gaat gebeuren) en die bal vind ik ook nog maar vaag, maar dat is vooral een kwestie van 'wat is het nut ervan'.
[/quote]


Je moet Salvador van Portugal eens terug gaan kijken; die had ook een bak blauw licht op z'n flikker staan en een vrij sobere staging, maar al die iphone-lichtjes uit de zaal maakten het totaalbeeld helemaal af!
pi_186688601
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 03:24 schreef drankge het volgende:
De zaalshots vind ik vooral het minpunt, maar het kan zijn dat daar een doel achter zit (dat er inderdaad iets met lichtjes uit de zaal gaat gebeuren) en die bal vind ik ook nog maar vaag, maar dat is vooral een kwestie van 'wat is het nut ervan'.
[/quote]


Je moet Salvador van Portugal eens terug gaan kijken; die had ook een bak blauw licht op z'n flikker staan en een vrij sobere staging, maar al die iphone-lichtjes uit de zaal maakten het totaalbeeld helemaal af!
Dat is bij Duncan ook de bedoeling denk ik
pi_186688669
Dat is bij Duncan ook de bedoeling denk ik
[/quote]

Dat denk ik ook! Goeie nummers hebben geen kermis nodig! Het verschil met Duncan en Salvador is echter wel dat heel Salvador z'n nummer een heel lief sprookje was, terwijl er bij Duncan toch nog wel wat kracht in het laatste refrein zit; daar mag echt nog wel een extra lichtbak overheen...
Denk dat dat ook wel gaat gebeuren; Ilse en Duncan zijn niet achterlijk...
pi_186688805
Ben ook idd zeer benieuwd wat die bol nu echt betekent. Die piano/keyboard ... tsjah ieder zijn meug ... maar dat hoofd zo achterover gooien moest ik ook wel een Beetje om lachen. Iemand zei hier als hij zou staan dat hij achterover zou vallen.
Ik kreeg bij deze "hoofdachterover" beetje een "Exorcist" gevoel 🤣🤣🤣

Maar die stem he 🥰🥰🥰 Godnondeju, wat kan dat kereltje zingen. Zijn album ligt straks bij mij op de planken en ondanks dat de odds dalen, ben ik ervan overtuigd inmiddels dat er zaterdag en uiteindelijk de 2de halve finale er een prachtige act staat. 👑
Zowiezo halen we een prachtige finaleplek. 👏 Die is echt wel on de pocket. Nu nog welke plek. Let's keep it real and "Calm untill after the Storm" 😉

[ Bericht 0% gewijzigd door EVision op 08-05-2019 06:36:11 ]
pi_186689019
Hoe gaat het inmiddels met de odds voor Nederland eigenlijk?
  Moderator woensdag 8 mei 2019 @ 06:50:48 #232
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186689051
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 06:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Hoe gaat het inmiddels met de odds voor Nederland eigenlijk?
25% nu
pi_186689059
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 00:55 schreef Toasterwolf het volgende:
Maar even, die buizen uit nashville zijn nog niet langsgekomen toch? Zou Italië ze dan gebruiken?
Oostenrijk
pi_186689170
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 06:50 schreef Momo... het volgende:

[..]

25% nu
Nog steeds? Maar dan valt het ‘de schade’ eigenlijk hartstikke mee toch?

We gaan gewoon/weer/toch nog winnen!

Toetertjes!

w/ w/ w/
pi_186689316
Ik heb er nog eens over nagedacht en bij vrijwel alle flops van de afgelopen jaren, was vooral ook de zang niet wat ik ervan verwacht had, waardoor ik het niks meer vond. De staging viel me dan nog mee (ik let daar sowieso nooit echt op, tenzij het natuurlijk spectaculair of afgrijselijk is). Onze staging is niet afgrijselijk en de zang klingt geweldig, m.a.w. We gaan gewoon winnen.

[insert polonaise.gif]
  ESF Reporter woensdag 8 mei 2019 @ 07:48:32 #236
87554 Cee
Welluk?
pi_186689433
*sluit aan bij polonaise*

Nog steeds een goed gevoel hierover. Ook als er niets verandert zaterdag. Die knipperende bol is echter een glitch, dat hoort anders te gaan dus dat gaan ze fixen, samen met wat camera angles. w/
pi_186689507
Het is mij iets te toevallig om een glitch te zijn, maar dat kan natuurlijk. :)
Het zou aansluiten bij het feit dat ze zeggen dat het later duidelijk wordt, omdat er nog geen publiek zit. Dat de bol interactie gaat hebben met de mensen of zo, maar dat is gissen uiteraard. Wellicht wordt het zaterdag al iets duidelijker.

Desalniettemin denk ik dat hij het gewoon super gaat doen. Met bol. En lasers. En zijn keyboard. :Y

pi_186689613
En hij zei het zelf ook al hè, tegen Nu.nl:
Laat de kritiek maar komen.

Alsof ie er rekening mee houdt. :P
  woensdag 8 mei 2019 @ 08:19:36 #239
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186689697
Ik kan de bal niet heel goed zien, maar het lijkt me een "simpele" bol. Geen sensoren etc. Ik verwacht daarvan geen enkele interactiviteit. Ik verwacht er ook geen lichtstralen uit, er zitten (nog?) geen spiegels op, dus hij weerkaatst ook geen lichtstralen of zo. Vooralsnog is het aan of uit - wellicht nog in kleur. Dat is denk ik waar we het mee moeten doen.

De bol gaat aan en uit op de ooooh/aaah, wat met de juiste camera voering weer een 'lichtmoment' creeert, zoals in het eerdere gifje. Dat juist op dat moment ook Duncan met z'n hoofd naar achter gaat is geen toeval, maar eemooooosie, en ook het meest logische moment om dat te doen.
:o)
pi_186689717
Ja als je hier kijkt hoe de camera draait:


Wordt er volgens mij zoiets door gecreëerd:


Misschien is dat gewoon alles
  woensdag 8 mei 2019 @ 08:23:47 #241
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186689723
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 08:22 schreef Em31 het volgende:
Ja als je hier kijkt hoe de camera draait:
[ afbeelding ]

Wordt er volgens mij zoiets door gecreëerd:
[ afbeelding ]

Misschien is dat gewoon alles
Ja dit is zo duidelijk hun intentie.. Alleen komt het blijkbaar niet helemaal lekker over als niemand van de aanwezige journalisten het tot nu toe zo heeft begrepen.
pi_186689729
Wat rook op het eind had ook wel mooi geweest :P
  woensdag 8 mei 2019 @ 08:24:46 #243
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186689732
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 08:22 schreef Em31 het volgende:
Ja als je hier kijkt hoe de camera draait:
[ afbeelding ]

Wordt er volgens mij zoiets door gecreëerd:
[ afbeelding ]

Misschien is dat gewoon alles
Inderdaad. Goeie gifjes trouwens! _O_ B-)
:o)
  woensdag 8 mei 2019 @ 08:25:22 #244
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186689740
maar mocht dat het dus zijn, wat ik wel denk. Dan vind ik het persoonlijk te weinig. Dat is toch het kippenvel moment waar je op wacht. Visueel moet er net zoiets krachtigs gebeuren als er in de muziek gebeurt
  woensdag 8 mei 2019 @ 08:26:26 #245
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186689747
In de video had je een edit, waar hij naar boven duikt, de maan, de traan.
pi_186689749
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 08:22 schreef Em31 het volgende:
Ja als je hier kijkt hoe de camera draait:
[ afbeelding ]

Wordt er volgens mij zoiets door gecreëerd:
[ afbeelding ]

Misschien is dat gewoon alles
Oh dat kan ook ja. Goed gevonden! :)
Je ziet ook dat die bol aan een touwtje of kabel hangt, dus misschien dat ze dat nog gaan fiksen. Het ziet er nu nog wat vreemd uit.
pi_186689758
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 08:25 schreef lashatumbai het volgende:
maar mocht dat het dus zijn, wat ik wel denk. Dan vind ik het persoonlijk te weinig. Dat is toch het kippenvel moment waar je op wacht. Visueel moet er net zoiets krachtigs gebeuren als er in de muziek gebeurt
Misschien is dat moment wel met die lichtjes in de zaal.
pi_186689787
Ja ik hoop echt op lichtjes in de zaal! Kan zo mooi zijn. En net als de staging bij Ierland 2018 dat de camera draait en dat er direct zo een mooi licht (die bol) op Duncan schijnt.
pi_186689792
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2019 08:24 schreef Dave het volgende:

[..]

Inderdaad. Goeie gifjes trouwens! _O_ B-)
Vond ik ook _O_ erg professioneel door jou gemaakt en door mij gejat :7
pi_186689804
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 08:25 schreef lashatumbai het volgende:
maar mocht dat het dus zijn, wat ik wel denk. Dan vind ik het persoonlijk te weinig. Dat is toch het kippenvel moment waar je op wacht. Visueel moet er net zoiets krachtigs gebeuren als er in de muziek gebeurt
Die gifjes hierboven is nog voor dat moment. Misschien ziet dat er nog wel oké uit omdat tegelijkertijd dit licht ook in de camera knalt:


Dan komt het moment met de lasers en begint die bol te knipperen en kwamen er ‘vreemde’ shots van de zaal geloof ik?
  woensdag 8 mei 2019 @ 08:39:54 #251
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186689868
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 08:34 schreef Em31 het volgende:

[..]

Die gifjes hierboven is nog voor dat moment. Misschien ziet dat er nog wel oké uit omdat tegelijkertijd dit licht ook in de camera knalt:
[ afbeelding ]

Dan komt het moment met de lasers en begint die bol te knipperen en kwamen er ‘vreemde’ shots van de zaal geloof ik?
Thanks Em!

Ik zou zo graag dat er wat kleine interviews werden gehouden. De delegatie voelt tot nu toe nog meer gesloten als normaal. Zouden ze geen interview aanvragen meer doen na vorig jaar met Waylon? :P

Wie weet vandaag... aangezien ze toch drie dagen vrij zijn nog.
  woensdag 8 mei 2019 @ 08:40:40 #252
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186689881
Ik blijf bij dat keyboard uitklap-camping-tafel-vibes hebben, door al die poten en steunen. Die pianokruk heeft hetzelfde gaande.
Hopelijk wordt dat niet in beeld gebracht, al zijn z'n benen zo wel mooi zichtbaar.

Maar goed, dat zijn Hans-dilemma's. Komt vast goed.
:o)
  woensdag 8 mei 2019 @ 08:45:58 #253
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186689933
:o)
  woensdag 8 mei 2019 @ 08:46:43 #254
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186689946
Wel 12 miljoen streams op spotify! *O* Iets om te vieren in elk geval!

Slow Down heeft er 12.7 miljoen en is daarmee nog de op een na meest succesvolle songfestivalinzending op spotify na de Common Linnets (22.2 miljoen)
  ESF Reporter woensdag 8 mei 2019 @ 09:06:27 #255
87554 Cee
Welluk?
pi_186690186
Tip: ga nu ook geen rekening houden met lichtjes in het publiek want dat effect ga je dan pas in de dress rehearsal merken en dat vind ik een te groot risico om een hele staging op te laten rusten. Dus het zou mooi zijn als het gebeurt maar ga er niet van uit, stel dat verwachtingspatroon bij. Scheelt frustratie straks. :P
  woensdag 8 mei 2019 @ 09:09:22 #256
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186690218
Plus in de dress rehearsal zie je waarschijnlijk maar een stuk of 5 lampjes, Ilse, Daniel, Hans, Ignace en Cornald.
Misschien 6, als Jan op tijd is.
:o)
pi_186690267
Vanochtend stond er een prachtig interview (+foto) van Duncan in de Volkskrant. Heb er foto's van gemaakt. Ik weet alleen niet hoe ik dat hier moet plaatsen. Kan iemand dat uitleggen?
  woensdag 8 mei 2019 @ 09:15:37 #258
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186690294
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:14 schreef hjertesunn0907 het volgende:
Vanochtend stond er een prachtig interview (+foto) van Duncan in de Volkskrant. Heb er foto's van gemaakt. Ik weet alleen niet hoe ik dat hier moet plaatsen. Kan iemand dat uitleggen?
Volgens mij was het gisterenavond al geplaatst.
Was het dit interview? https://www.volkskrant.nl(...)cade-toon-voor-toon/

pi_186690299
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:15 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Volgens mij was het gisterenavond al geplaatst.
Wat goed! Ik houd het soms niet bij zo snel als het gaat :)
pi_186690316
quote:
3s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:09 schreef Dave het volgende:
Plus in de dress rehearsal zie je waarschijnlijk maar een stuk of 5 lampjes, Ilse, Daniel, Hans, Ignace en Cornald.
Misschien 6, als Jan op tijd is.
_O- ;(
  woensdag 8 mei 2019 @ 09:19:03 #261
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186690336
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:14 schreef hjertesunn0907 het volgende:
Vanochtend stond er een prachtig interview (+foto) van Duncan in de Volkskrant. Heb er foto's van gemaakt. Ik weet alleen niet hoe ik dat hier moet plaatsen. Kan iemand dat uitleggen?
Hoe technisch ben je? Ik gebruik zelf daarvoor https://imgur.com - je kunt dan rechtsboven op 'New post' klikken en een plaatje uploaden. De URL van het plaatje moet je dan vervolgens hier in je post zetten, met de image tag erom heen.
:o)
pi_186690421
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 08:40 schreef Dave het volgende:
Ik blijf bij dat keyboard uitklap-camping-tafel-vibes hebben, door al die poten en steunen. Die pianokruk heeft hetzelfde gaande.
Hopelijk wordt dat niet in beeld gebracht, al zijn z'n benen zo wel mooi zichtbaar.

Maar goed, dat zijn Hans-dilemma's. Komt vast goed.
Je hoopt op een wow-moment, nu is het meer 'ah, wat schattig' als een jongetje die z'n eerste eigen nummer komt zingen op voorspeelavond op school. Misschien levert dat ook stemmen op, wie zal het zeggen.
  woensdag 8 mei 2019 @ 09:38:03 #263
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186690563
quote:
Het viel aanwezige Eurovisie-bloggers wel op dat de camerashots in de drie uitvoeringen die Laurence gaf, steeds wisselden.
Bron: AD

Ik had niet meegekregen (zal aan mij liggen) dat ze continue de camerashots aan het veranderen waren.
Dit klinkt dan weer een beetje als trial-and-error, en niet helemaal in lijn met het 'de stand in rehearsals waren perfect' verhaal.
:o)
pi_186690609
Wiwi’s ook nog even gekeken. Daar krijg je wel vertrouwen van dat het er gewoon heel mooi uitziet ^O^

Enige dat die piano blijkbaar zo cheap oogt.
pi_186690632
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:41 schreef Em31 het volgende:
Wiwi’s ook nog even gekeken. Daar krijg je wel vertrouwen van dat het er gewoon heel mooi uitziet ^O^

Enige dat die piano blijkbaar zo cheap oogt.
Maar dat zegt iedereen.
pi_186690637
Misschien hebben ze dat daar toch niet goed uitgevoerd in Tel Aviv dan, met die camera angles.
pi_186690669
Het contrast kan niet groter though.
Game of thrones stagings, mirror images, props, en dan Duncan in zijn intieme setting en cheap ass piano die wil dat het over zijn liedje gaat. O+
pi_186690721
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:42 schreef Butler456 het volgende:

[..]

Maar dat zegt iedereen.
Ja I know, bedoel dat ze verder positief zijn. Hebben het niet eens over die bol. Duncan kijkt goed in de camera etc.
pi_186690752
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:47 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja I know, bedoel dat ze verder positief zijn. Hebben het niet eens over die bol. Duncan kijkt goed in de camera etc.
Is het dan zó moeilijk om dat ding gewoon weg te doen als ze daarmee de kans op overwinning kunnen vergroten?
pi_186690799
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:41 schreef Em31 het volgende:
Wiwi’s ook nog even gekeken. Daar krijg je wel vertrouwen van dat het er gewoon heel mooi uitziet ^O^

Enige dat die piano blijkbaar zo cheap oogt.
Maar die small town boy kan zich natuurlijk geen dure piano veroorloven. Daarom een minder indrukwekkend exemplaar.
pi_186690889
Ik ben inmiddels weer helemaal rustig en ervan overtuigd dat het goed gaat komen! Die bol wordt straks vast mooi in beeld gebracht met het draaiende camerashot, waardoor een mooi donker/licht contract ontstaat.

Ik hoop dat ze qua licht nog wel wat extra’s mooi en functioneel in gaan zetten: Duncan heeft vaak aangegeven dat het nummer mensen hoop moet geven. Dan verwacht ik naar het einde toe wel wat meer licht, om die hoop mee te onderstrepen. Dat mis ik in de beelden die ik tot nu heb gezien een beetje. En dan overheerst voor mij toch meer de pijn dan de hoop. Op zich niet erg, maar voor het songfestival denk ik dat je met ‘hoop’ verder komt dan met ‘pijn’.

Het wordt gewoon sereen, met alle focus op de muziek en zijn stem. En dat is uiteindelijk ook gewoon het meest passend bij dit lied.

En hoe hij zingt... _O_ O+ _O_
pi_186690929
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 08:22 schreef Em31 het volgende:
Ja als je hier kijkt hoe de camera draait:
[ afbeelding ]

Wordt er volgens mij zoiets door gecreëerd:
[ afbeelding ]

Misschien is dat gewoon alles
Dit ziet er echt wel mooi uit denk ik :Y
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 8 mei 2019 @ 10:02:44 #273
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_186690934
quote:
17s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:58 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik ben inmiddels weer helemaal rustig en ervan overtuigd dat het goed gaat komen! Die bol wordt straks vast mooi in beeld gebracht met het draaiende camerashot, waardoor een mooi donker/licht contract ontstaat.

Ik hoop dat ze qua licht nog wel wat extra’s mooi en functioneel in gaan zetten: Duncan heeft vaak aangegeven dat het nummer mensen hoop moet geven. Dan verwacht ik naar het einde toe wel wat meer licht, om die hoop mee te onderstrepen. Dat mis ik in de beelden die ik tot nu heb gezien een beetje. En dan overheerst voor mij toch meer de pijn dan de hoop. Op zich niet erg, maar voor het songfestival denk ik dat je met ‘hoop’ verder komt dan met ‘pijn’.

Het wordt gewoon sereen, met alle focus op de muziek en zijn stem. En dat is uiteindelijk ook gewoon het meest passend bij dit lied.

En hoe hij zingt... _O_ O+ _O_
I do totally agree +100 ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ *O*

net instagramstorie gekeken en gaf een goed gevoel: #AllesKomtGoed *O*
... en huiver mee
pi_186690983

Stukje van de persconferentie over de clip. Die man vraagt ook over hoe je dat overbrengt naar het podium, maar gaat meer om de muziek zegt Duncan.
pi_186690987
Wat ik gisteren al zei, alle favorieten in de afgelopen jaren die uiteindelijk onderuit gingen deden dat omdat ze op het moment supreme niet goed zongen of dat hun act teveel kermis was en niet werd begrepen.

Duncan heeft gisteren aangetoond in ieder geval geweldig te kunnen zingen en dat er qua staging geen gekke fratsen worden uitgehaald. Arcade blijft een van de beste, zo niet het beste lied dit jaar. Er is dus helemaal geen reden voor paniek.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter woensdag 8 mei 2019 @ 10:08:41 #276
87554 Cee
Welluk?
pi_186691028
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:49 schreef Butler456 het volgende:

[..]

Is het dan zó moeilijk om dat ding gewoon weg te doen als ze daarmee de kans op overwinning kunnen vergroten?
Ja.
Dan vraag je om andere bewegingen, cameravoering, outfit, alles.

Ik zit op deze hypetrain volgens mij in m’n eentje in de De Piano Is Tof-wagon. :D
pi_186691052
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:52 schreef hjertesunn0907 het volgende:

[..]

Maar die small town boy kan zich natuurlijk geen dure piano veroorloven. Daarom een minder indrukwekkend exemplaar.
I've spent all of the cash I saved
So my staging isn't all that great
Small town boy with a cheap keyboard
Wanted a piano but could not afford
pi_186691056
Om mezelf nog meer gerust te stellen heb ik ook nog even naar ‘Amar pelos dois’ gekeken, het finale-optreden.

Wat me opviel: hij had geen enkele act, hij kijkt letterlijk niet één keer de camera’s in, hij heeft geen stellages, geen attributen etc. Hij heeft alleen zijn stem, zijn beleving van de muziek, de lichtjes uit het publiek en de mooie bomen die op de achtergrond geprojecteerd zijn.

En ondanks dit alles (of juist dankzij!), komt dit lied zoveel mooier en meer binnen dan andere acts. Terwijl ik de tekst niet eens kan verstaan, net als al die miljoenen andere Europeanen die op hem hebben gestemd.

Ik denk dat Ilse en Duncan hier echt een voorbeeld aan hebben genomen. En ik denk dat dat een goede keuze is.
pi_186691084
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 10:08 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja.
Dan vraag je om andere bewegingen, cameravoering, outfit, alles.

Ik zit op deze hypetrain volgens mij in m’n eentje in de De Piano Is Tof-wagon. :D
Vervang de piano in dat geval dan op z'n minst voor een ietwat chiquere.
pi_186691102
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:38 schreef Dave het volgende:

[..]

Bron: AD

Ik had niet meegekregen (zal aan mij liggen) dat ze continue de camerashots aan het veranderen waren.
Dit klinkt dan weer een beetje als trial-and-error, en niet helemaal in lijn met het 'de stand in rehearsals waren perfect' verhaal.
Ja, en in combinatie met dat gerucht dat Hans helemaal niet tevreden zou zijn. Ik denk dat het qua camerastanden nog niet helemaal goed ging gisteren en dat veel van die "weird shots" waar over werd gesproken gisteren, niet helemaal de bedoeling waren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 8 mei 2019 @ 10:16:30 #281
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186691125
Heeft niemand een hotline met de delegatie? Ik ben zo benieuwd wat er de afgelopen 20 uur allemaal is besproken.

pi_186691132
quote:
17s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:58 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik ben inmiddels weer helemaal rustig en ervan overtuigd dat het goed gaat komen! Die bol wordt straks vast mooi in beeld gebracht met het draaiende camerashot, waardoor een mooi donker/licht contract ontstaat.

Ik hoop dat ze qua licht nog wel wat extra’s mooi en functioneel in gaan zetten: Duncan heeft vaak aangegeven dat het nummer mensen hoop moet geven. Dan verwacht ik naar het einde toe wel wat meer licht, om die hoop mee te onderstrepen. Dat mis ik in de beelden die ik tot nu heb gezien een beetje. En dan overheerst voor mij toch meer de pijn dan de hoop. Op zich niet erg, maar voor het songfestival denk ik dat je met ‘hoop’ verder komt dan met ‘pijn’.

Het wordt gewoon sereen, met alle focus op de muziek en zijn stem. En dat is uiteindelijk ook gewoon het meest passend bij dit lied.

En hoe hij zingt... _O_ O+ _O_
Mooi gesproken _O_ _O_ _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter woensdag 8 mei 2019 @ 10:18:31 #283
87554 Cee
Welluk?
pi_186691157
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 10:12 schreef Butler456 het volgende:

[..]

Vervang de piano in dat geval dan op z'n minst voor een ietwat chiquere.
Om exact dezelfde redenen als welke ik eerder postte kan dat niet.
En wat is er smalltown boyish aan een chique vleugel? Niks.
pi_186691173
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 10:08 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja.
Dan vraag je om andere bewegingen, cameravoering, outfit, alles.

Ik zit op deze hypetrain volgens mij in m’n eentje in de De Piano Is Tof-wagon. :D
Als je de piano beschouwt als een visual prop die mensen onthouden is het op zich een pluspunt. Duncan wordt dan 'die jongen achter de piano'.
pi_186691197
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 10:18 schreef Cee het volgende:

[..]

Om exact dezelfde redenen als welke ik eerder postte kan dat niet.
En wat is er smalltown boyish aan een chique vleugel? Niks.
Ja dat het zo'n cheap camping-uitklapding is heeft eigenlijk juist wel wat
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter woensdag 8 mei 2019 @ 10:21:10 #286
87554 Cee
Welluk?
pi_186691200
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 10:19 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Als je de piano beschouwt als een visual prop die mensen onthouden is het op zich een pluspunt. Duncan wordt dan 'die jongen achter de piano'.
:Y
pi_186691205
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 10:18 schreef Cee het volgende:

[..]

Om exact dezelfde redenen als welke ik eerder postte kan dat niet.
En wat is er smalltown boyish aan een chique vleugel? Niks.
Ok, dat is waar. Ik moet altijd gelijk denken dat het uitgerekend die piano is die de meeste niks vinden, maar ik denk toch dat dik 90% van de kijkers in mei dat niks interesseert.
pi_186691257
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 10:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja dat het zo'n cheap camping-uitklapding is heeft eigenlijk juist wel wat
Stiekem is dat ding niet cheap trouwens, die kan de gemiddelde campingartiest niet betalen ;)
pi_186691279
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 10:24 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Stiekem is dat ding niet cheap trouwens, die kan de gemiddelde campingartiest niet betalen ;)
Ja, maar qua looks bedoel ik :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186691294
Thx voor de lieve reacties gister 🤗 Ik heb net nog even die rehearsal video bekeken. Ik blijf het heel jammer vinden dat hij niet gewoon in een mooi led decor STAAT met wat licht/donker spel. Maken we eindelijk eens echt kans, is de staging gewoon matig 😓 Alles ging zo goed tot nu toe en ben nog niet alle hoop kwijt maar ik vrees/denk dat het dus weer eens niet gaat gebeuren dit jaar. Staging is teveel symbolisch? Die bol is natuurlijk een soort maan die dan in beeld moet schuiven op een bepaald moment net als in de clip. Niemand die het echt snapt behalve Duncan en co en het voegt ook niet echt wat toe denk ik. Hoop niet dat het er raar uitziet op tv. En die piano/keyboard ziet er idd zo onnodig armoedig uit. En waarom zou je dit nummer in deze uitvoering uberhaupt achter een piano gaan zitten zingen? 😕 Het is wel intiem hoor en Duncan als songwriter voelt zich prettig achter een piano (als dat de bedoeling of het idee erachter was), maar Arcade is geen lief klein liedje of iets wat je hoort in een pianobar setting. Plus dat er soms niet eens piano gespeeld wordt in het lied. Hadden wij soms maar ietsje meer wat bijv die Russen en andere Oost-europeanen vaak hebben. Inspelen op de emotie met behulp van de staging of een minder liedje oppimpen met een goede act. Hopelijk komt het nog goed met wat mooie camera shots of wisselingen die het gevoel goed overbrengen. Het nummer is heel erg sterk gelukkig, maar ze maken het zichzelf niet makkelijker zo
  woensdag 8 mei 2019 @ 10:26:19 #291
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186691304
Ene William Lee Adams, expert bij RTL Boulevaard:
quote:
He knows his camera angles. He was really staring at you.
At one point, the camera looks up from the ground and he's like 'yeaah'.
It's very sexy, a very sensual moment in this whole thing.
Dit klinkt als het wenkbrauw-moment.
:o)
  woensdag 8 mei 2019 @ 10:26:55 #292
472105 Amarinthe
Ik weet het ook niet
pi_186691314
Trouwens zag dus dat Rusland een speciaal iets bewaard voor de dress rehearsals (wel gevaarlijk op zich)
Zou dat ook zijn wat door de manager werd bedoeld met "De bol wordt nog duidelijk" ?
pi_186691315
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 10:25 schreef Spumonisal het volgende:
Thx voor de lieve reacties gister 🤗 Ik heb net nog even die rehearsal video bekeken. Ik blijf het heel jammer vinden dat hij niet gewoon in een mooi led decor STAAT met wat licht/donker spel. Maken we eindelijk eens echt kans, is de staging gewoon matig 😓 Alles ging zo goed tot nu toe en ben nog niet alle hoop kwijt maar ik vrees/denk dat het dus weer eens niet gaat gebeuren dit jaar. Staging is teveel symbolisch? Die bol is natuurlijk een soort maan die dan in beeld moet schuiven op een bepaald moment net als in de clip. Niemand die het echt snapt behalve Duncan en co en het voegt ook niet echt wat toe denk ik. Hoop niet dat het er raar uitziet op tv. En die piano/keyboard ziet er idd zo onnodig armoedig uit. En waarom zou je dit nummer in deze uitvoering uberhaupt achter een piano gaan zitten zingen? 😕 Het is wel intiem hoor en Duncan als songwriter voelt zich prettig achter een piano (als dat de bedoeling of het idee erachter was), maar Arcade is geen lief klein liedje of iets wat je hoort in een pianobar setting. Plus dat er soms niet eens piano gespeeld wordt in het lied. Hadden wij soms maar ietsje meer wat bijv die Russen en andere Oost-europeanen vaak hebben. Inspelen op de emotie met behulp van de staging of een minder liedje oppimpen met een goede act. Hopelijk komt het nog goed met wat mooie camera shots of wisselingen die het gevoel goed overbrengen. Het nummer is heel erg sterk gelukkig, maar ze maken het zichzelf niet makkelijker zo
Ok, die piano wil ik weer echt weg. :'(
pi_186691345
Kan niet wachten op de beelden zodat ik ze duizend keer kan bekijken omdat het toch gewoon allemaal heel mooi is *O* O+
  ESF Reporter woensdag 8 mei 2019 @ 10:29:58 #295
87554 Cee
Welluk?
pi_186691367
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 10:21 schreef Butler456 het volgende:

[..]

Ok, dat is waar. Ik moet altijd gelijk denken dat het uitgerekend die piano is die de meeste niks vinden, maar ik denk toch dat dik 90% van de kijkers in mei dat niks interesseert.
Dat geloof ik ook.
Sterker nog, ik denk dat 90% van de kijkers de staging niks interesseert als er niet iets geweldigs mee gedaan wordt zoals bij Sergey in 2016. CATS staging was mooi (mooier dan Arcade) maar vooral de hype door de pers heeft dat laten stijgen in de odds, waardoor het buzz kreeg. Die buzz hebben we al.
  woensdag 8 mei 2019 @ 10:31:04 #296
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186691389
Ik snap het keyboard prima, Zijn redenering schijnt te zijn: ik heb het liedje op de piano geschreven, dus ik wil benadrukken dat het m'n eigen liedje is.
Ik vind het ding er ook niet mooi uit zien, maar ik kan tot nu toe meer met die piano dan met die bol.
:o)
pi_186691399
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 10:29 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook.
Sterker nog, ik denk dat 90% van de kijkers de staging niks interesseert als er niet iets geweldigs mee gedaan wordt zoals bij Sergey in 2016. CATS staging was mooi (mooier dan Arcade) maar vooral de hype door de pers heeft dat laten stijgen in de odds, waardoor het buzz kreeg. Die buzz hebben we al.
Maar ik ben bang dat die buzz weer door diezelfde media gaat verdwijnen DOOR die keyboard o.a. en het weer niks wordt. Helemaal nu ik Spumonisal's reactie las. ;(
pi_186691421
Meer dan 90% van de kijkers hoort inderdaad straks alsnog een ontzettend mooi lied met gewoon een prima staging.

We waren gelukkig geen Rusland waar de staging het nog echt af moest maken. Misschien hebben ze het zich alleen een beetje moeilijker gemaakt, maar meer ook niet gok ik.
  woensdag 8 mei 2019 @ 10:33:13 #299
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186691425
En zolang die manager niet komt met een verhaal a la 'krumping is de outlaw onder de dansen', slik ik die bol waarschijnljik ook nog wel.
:o)
pi_186691458
quote:
6s.gif Op woensdag 8 mei 2019 10:33 schreef Dave het volgende:
En zolang die manager niet komt met een verhaal a la 'krumping is de outlaw onder de dansen', slik ik die bol waarschijnljik ook nog wel.
Zoals een Afrikaans spreekwoord zegt: ‘hij die een kokosnoot doorslikt, heeft een groot vertrouwen in zijn anus.’
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')