Waarom die diskwalificatie?quote:Op woensdag 8 mei 2019 01:41 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Hij wilde nog niets weggeven wat betreft het optreden in Tel Aviv. Maar.... dat ene filmpje uit 2017 waar alle trollers een reden in zagen om Arcade te laten diskwalificeren (😊 onterecht natuurlijk).... Daar zingt hij het ook achter zijn keyboard.
Dit past bij hem. De camera’s komen straks van alle kanten, er is geen extra afstand tussen hem en de kijkers vanwege dat keyboard. Het laat zien dat hij meer is dan alleen een zanger die een liedje zingt.
Dat is bij Duncan ook de bedoeling denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2019 03:24 schreef drankge het volgende:
De zaalshots vind ik vooral het minpunt, maar het kan zijn dat daar een doel achter zit (dat er inderdaad iets met lichtjes uit de zaal gaat gebeuren) en die bal vind ik ook nog maar vaag, maar dat is vooral een kwestie van 'wat is het nut ervan'.
[/quote]
Je moet Salvador van Portugal eens terug gaan kijken; die had ook een bak blauw licht op z'n flikker staan en een vrij sobere staging, maar al die iphone-lichtjes uit de zaal maakten het totaalbeeld helemaal af!
25% nuquote:Op woensdag 8 mei 2019 06:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Hoe gaat het inmiddels met de odds voor Nederland eigenlijk?
Oostenrijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:55 schreef Toasterwolf het volgende:
Maar even, die buizen uit nashville zijn nog niet langsgekomen toch? Zou Italië ze dan gebruiken?
Nog steeds? Maar dan valt het ‘de schade’ eigenlijk hartstikke mee toch?quote:
Ja dit is zo duidelijk hun intentie.. Alleen komt het blijkbaar niet helemaal lekker over als niemand van de aanwezige journalisten het tot nu toe zo heeft begrepen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:22 schreef Em31 het volgende:
Ja als je hier kijkt hoe de camera draait:
[ afbeelding ]
Wordt er volgens mij zoiets door gecreëerd:
[ afbeelding ]
Misschien is dat gewoon alles
Inderdaad. Goeie gifjes trouwens!quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:22 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat kan ook ja. Goed gevonden!quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:22 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is dat moment wel met die lichtjes in de zaal.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:25 schreef lashatumbai het volgende:
maar mocht dat het dus zijn, wat ik wel denk. Dan vind ik het persoonlijk te weinig. Dat is toch het kippenvel moment waar je op wacht. Visueel moet er net zoiets krachtigs gebeuren als er in de muziek gebeurt
Die gifjes hierboven is nog voor dat moment. Misschien ziet dat er nog wel oké uit omdat tegelijkertijd dit licht ook in de camera knalt:quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:25 schreef lashatumbai het volgende:
maar mocht dat het dus zijn, wat ik wel denk. Dan vind ik het persoonlijk te weinig. Dat is toch het kippenvel moment waar je op wacht. Visueel moet er net zoiets krachtigs gebeuren als er in de muziek gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |