Ik ben best labiel, maar dat zit in mijn bloed denk ik. Ik zie het gedrag ook bij mijn nichtje, is denk een extra gen die wij hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iedereen hier is tenminste een beetje labiel.
beetje aderlaten, dat helptquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben best labiel, maar dat zit in mijn bloed denk ik. Ik zie het gedrag ook bij mijn nichtje, is denk een extra gen die wij hebben.
Bek dicht over mijn nichtje trut.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje zoals ongesteld zijn maar dan zonder buikpijn
Meer het beeld dat ik had tussen de regels door, fok is toch een beetje een uitlaatklep van allerlei ellende dat we in het normale leven niet zomaar kunnen rondstrooien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:42 schreef Cronometer het volgende:
Jimmy, klopt je beeld nu met mijn fokbeeld?
True, irl ben ik iets rustiger. Maar nog wel even psycho.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meer het beeld dat ik had tussen de regels door, fok is toch een beetje een uitlaatklep van allerlei ellende dat we in het normale leven niet zomaar kunnen rondstrooien.
Sociaal zijn betekent gewoon goed kunnen verbergen hoe gek je bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
True, irl ben ik iets rustiger. Maar nog wel even psycho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |