Als ik man was zou ik haar uit elkaar trekken. Die billen, die taille, die boobs, haar hoofd. Fucking perfection.quote:
Je kan toch ook een voorbinddildo gebruiken?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als ik man was zou ik haar uit elkaar trekken. Die billen, die taille, die boobs, haar hoofd. Fucking perfection.
Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als ik man was zou ik haar uit elkaar trekken. Die billen, die taille, die boobs, haar hoofd. Fucking perfection.
Nee, want ik val niet op vrouwen. Maar vind haar gewoon heel cute.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan toch ook een voorbinddildo gebruiken?
Big daddy is er als de kippen bij.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:09 schreef Cronometer het volgende:
Ik vind de dame die in deze video op 2:30 danst zo freaking geil
Ja, eigenlijk wel. Echt had zo geen zin in een gesprek op werk, dat werd afgezegd. Heb wat dingen kunnen afmaken, leuke gesprekken met collega's gehad, ben gaan sporten, heb een spinazie pizza gegeten en toen dacht ik gezellig te fokken.quote:
ik vind dit prachtig. Wat was de reactie?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:29 schreef Remqo het volgende:
Ik viel vanmiddag bijna in slaap tijdens een bespreking, maar herpakte mezelf door relevante vragen te stellen
Ben vandaag bij de huisarts geweest, was weer gezellig. Daarna nog even kijken en snuisteren bij de kringloop. Boodschapjes gedaan, ben nog het centrum in geweest naar de hobbywinkel om textiel lijm te halen. Vanavond lekker gekookt en net alle diertjes verzorgd. Was zo wel een geslaagde dag.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Echt had zo geen zin in een gesprek op werk, dat werd afgezegd. Heb wat dingen kunnen afmaken, leuke gesprekken met collega's gehad, ben gaan sporten, heb een spinazie pizza gegeten en toen dacht ik gezellig te fokken.
Wat heb jij gedaan en wees ajb lekker ruim in je beschrijving en ajb lekker positief
Er brak weer een discussie los, dus ik kon weer verder pittenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik vind dit prachtig. Wat was de reactie?
Heb geen zon gezien de hele dag. Lekker in een kubus van staal en glas gezeten, lekker veel gezeik aan mijn hoofd en stress voor allerlei dingen die ik nog moet doen maar geen energie voor heb nu.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jongens, de zon scheen. Beter wordt het niet.
Ik heb vandaag shit gedaan die voor bepaald werd in een schema.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben vandaag bij de huisarts geweest, was weer gezellig. Daarna nog even kijken en snuisteren bij de kringloop. Boodschapjes gedaan, ben nog het centrum in geweest naar de hobbywinkel om textiel lijm te halen. Vanavond lekker gekookt en net alle diertjes verzorgd. Was zo wel een geslaagde dag.
Wat voor sport doe je?
cavia's, konijnen en 2 kattenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:32 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag shit gedaan die voor bepaald werd in een schema.
Fietsen, rennen, squats, leg press ofzo, en nog wat vage oefeningen die ik ken, maar niet van naam. Voelde me zo lekker er na. Blij dat ik weer een begin gemaakt heb.. Mijn ass is gewoon minder nu ik al maanden niet meer gesquat heb![]()
Wat voor dieren heb je"?
Hoezo, je mag altijd klagen, je kan niet altijd blij zijn. Doe ik ook vaak genoeg, om vervolgens uitgemaakt te worden voor labiel door Fok losers.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb geen zon gezien de hele dag. Lekker in een kubus van staal en glas gezeten, lekker veel gezeik aan mijn hoofd en stress voor allerlei dingen die ik nog moet doen maar geen energie voor heb nu.
Maar ja, ik mag ook niet klagen, ik had ook in Sudan geboren kunnen worden.
Oke, dan vind ik je niet meer viesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat zou wel knap zijn, die zitten buiten
Iedereen hier is tenminste een beetje labiel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:32 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hoezo, je mag altijd klagen, je kan niet altijd blij zijn. Doe ik ook vaak genoeg, om vervolgens uitgemaakt te worden voor labiel door Fok losers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |