Jimmy, ga gewoon naar haar toe en doe de helikopter voor het raamquote:
Heel zeldenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb je mij ooit niet horny meegemaakt
Kan je het even voor gaan doen svp?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy, ga gewoon naar haar toe en doe de helikopter voor het raam
Nou dan.quote:
Heb dit weekend wel tijd denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy, ga gewoon naar haar toe en doe de helikopter voor het raam
Zou kunnen, maar ik gun Jimmy z'n plezierquote:
Dat moeten we niet willen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:54 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nou doe maar niet hoor. Zou schrikken.
Nee, wel voor de Turkse.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:55 schreef JimmyDean het volgende:
Wie is er nog meer hyped voor de Zuid Afrikaanse verkiezingen van morgen?
We lachen wel om hem maar aan het einde van het jaar is hij miljonair met z'n bitcoinsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We lachen wel om hem maar aan het einde van het jaar is hij miljonair met z'n bitcoinsIk heb hem wel eens IRL gezien. Hij ziet er echt heel normaal uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik op foto's, vind ik ook ja, gewoon zo'n typische turkse boy. Zo zie je maar hoe schijn bedriegt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens IRL gezien. Hij ziet er echt heel normaal uit.
Echt een voorbeeld van iemand bij wie persoonlijkheid de issue isquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:59 schreef Remqo het volgende:
Dima heeft prima looks, wel iets te veel autisme
Zeker omdat Ajax aan het spelen isquote:
neequote:
Heb ik ook hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt een voorbeeld van iemand bij wie persoonlijkheid de issue is
Blijf Crack. Breng wat leven hier.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee
heb morgen tentamen dus staar af en toe naar mn scherm wanneer ik dingen wil opslaan
vertel iets leuksquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee
heb morgen tentamen dus staar af en toe naar mn scherm wanneer ik dingen wil opslaan
Elke gek heeft z'n gebrekquote:
Same, constant maar door in deze rat race, als ik vrij ben hang ik moe achter mijn laptop te fokken en serie te kijken ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
i feel deaaaad
en morgen zo vroeg op, ik wil nie
Kom naar mij, kunnen we mijn dildo uit testenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
i feel deaaaad
en morgen zo vroeg op, ik wil nie
of andersom, dat je een dag vrij super groot maakt en dat het achteraf dan tegenvaltquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Same, constant maar door in deze rat race, als ik vrij ben hang ik moe achter mijn laptop te fokken en serie te kijken ofzo.
wat voor dildo, we kunnen ook seksspeeltjes exchangenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kom naar mij, kunnen we mijn dildo uit testen
Een best grote. Welke heb jij?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor dildo, we kunnen ook seksspeeltjes exchangen
haha nice, wilde ook gewoon een hoerennaamquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
in Turkije noemen ze hoeren zo. No joke.
Werk je bij een callcenter ofzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha nice, wilde ook gewoon een hoerennaamalleen sommige nieuwe collegas denken nu dat ik echt zo heet heehoeiew
nee gewoon in een winkel incl nametagquote:
Ik ben ook zo'n figuur die de naam op de tag leest en dan dat dropt in het gesprekje. Voel ik me altijd snelle boy als ik dat doe en ze schaapachtig glimlachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee gewoon in een winkel incl nametag
maar heb echt een hekel aan klanten die zich oppermachtig voelen door mn naam te weten, fuck off. Mn naam is mooi laat met rust
mn vingersquote:
Ik doe graag mn best voor julliequote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het altijd mooi dat jij de moeite neemt om alsnog te reageren en niet uit gemakzucht het maar gewoon negeert
In een winkel werken is dan ook gewoon kutquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee gewoon in een winkel incl nametag
maar heb echt een hekel aan klanten die zich oppermachtig voelen door mn naam te weten, fuck off. Mn naam is mooi laat met rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |