Kijkend naar je uiterlijk, politieke voorkeur en postgedrag vermoed ik een slanke blondine die saai AF is.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat je verbaasd zou zijn over wat mijn type is.
Hoe lang moet het voorspel duren?quote:
Lol nee. Die zijn alleen leuk om naar te kijken van een afstand.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kijkend naar je uiterlijk, politieke voorkeur en postgedrag vermoed ik een slanke blondine die saai AF is.
Spanning moet je ook opbouwenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om de boel t laten wachten en op te geilen.
Weet je hoe fucking geil het is als je vervolgens kan toegeven.quote:
Ik ook voor types als jij.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol nee. Die zijn alleen leuk om naar te kijken van een afstand.
Welke Wijven Vind Jij Geil? Denk Dat Je Verbaasd Zou Zijn Over Wat Mijn Type Is...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat je verbaasd zou zijn over wat mijn type is.
Vrouwen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Welke Wijven Vind Jij Geil? Denk Dat Je Verbaasd Zou Zijn Over Wat Mijn Type Is...
Cause I want to?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo maak jij beslissingen voor mij?
Snap dan ook wel dat men het dan minder dan 5 minuten volhoudtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking geil het is als je vervolgens kan toegeven.
Tweede ronde is altijd mogelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Snap dan ook wel dat men het dan minder dan 5 minuten volhoudt
Lolquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Snap dan ook wel dat men het dan minder dan 5 minuten volhoudt
Ik wacht afquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Fok land.
Zal ik je via insta een dm sturen?
Dansen, lolquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:09 schreef Cronometer het volgende:
Ik vind de dame die in deze video op 2:30 danst zo freaking geil
Forum Opties | |