nachtwerkquote:
om 0:00 inklokken en 0.06 uitklokken en slapenquote:
Iemand die zichzelf zielig vindt, geen tips en hulp duldt, zichzelf lelijk acht, vrouwen de schuld geeft dat hij geen seks kan krijgen en zelf niets doet om zichzelf te verbeteren en uit het dal te trekken.quote:
Netjes maatquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
om 0:00 inklokken en 0.06 uitklokken en slapen
Luister, sommige mensen hebben een andere referentiekader dan jij. Hij zit nog op een ander level, waarom zou je iemand die psychisch niet helemaal ok is zo naar beneden halen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:37 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf zielig vindt, geen tips en hulp duldt, zichzelf lelijk acht, vrouwen de schuld geeft dat hij geen seks kan krijgen en zelf niets doet om zichzelf te verbeteren en uit het dal te trekken.
Probeer je hem juist het hart onder de riem te steken, vindt hij je een teringlijer en 'ben de volgende'
Wij kennen deze gap niet dus waarom deel je dit met ons?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:37 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf zielig vindt, geen tips en hulp duldt, zichzelf lelijk acht, vrouwen de schuld geeft dat hij geen seks kan krijgen en zelf niets doet om zichzelf te verbeteren en uit het dal te trekken.
Probeer je hem juist het hart onder de riem te steken, vindt hij je een teringlijer en 'ben de volgende'
Let's try it.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Langer dan dat maar ik doe geen beloftes
Dank jequote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik vind je op die ene foto er wel smakelijk uit zien moet ik eerlijk zeggen.
Niet jouw type. Believe me.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het compliment kon teruggeven, maar ik weet nog niet hoe je eruit ziet
Kijkend naar je uiterlijk, politieke voorkeur en postgedrag vermoed ik een slanke blondine die saai AF is.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat je verbaasd zou zijn over wat mijn type is.
Hoe lang moet het voorspel duren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |