quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:24 schreef Remqo het volgende:
Wat is dit voor een belachelijke TT, we zitten niet in VBL
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:22 schreef Cronometer het volgende:
Hij is misschien niet helemaal goed, daar hoef je hem toch niet zo voor aan te vallen?
Doe er wat aanquote:
Doe jij dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:24 schreef UitStraling het volgende:
Genoeg vrouwen die wel vallen voor iemand die urenlang met borsten wil spelen en na de daad urenlang gaat huilen.
Oke, boeie man.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:24 schreef black-soldier het volgende:
[..]![]()
Die kerel valt niet meer te redden joh. Als je R&P een beetje volgt weet je dat iedereen hem daar aanvalt en kapot maakt.
Hij wordt niet voor niets geband.
Ik veeg mijn lul af aan de kussensloop, pak een biertje en ga voetbal kijken in mijn onderbroek.quote:
Ik heb daar niets te zoekenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is het probleem, moet je ook niet doen.
TR gezetquote:
Ook geen hoge eisquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:25 schreef Cronometer het volgende:
Ik ben al blij als een man het 5 minuten uithoudt.
Daarom kom ik er nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Net even gekeken, jeetje. Word er depri van.
Haha ja ze is wel desperate.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:26 schreef Cronometer het volgende:
Wie is @:Naregenkomtzon. Zij komt wel desperate over. misschien kunnen die twee daten?
Sadquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat ik tot nu toe gehad heb
Wat?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:31 schreef Remqo het volgende:
Nu ik een vriendin heb, hou ik het 6 minuten vol
Ik vind je een eikel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:29 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Haha ja ze is wel desperate.
Zou een oplossing zijn ja. Maar ik heb wel eens een chick aan hem voorgesteld. Wilde er niets mee te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |